AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Is een kickstart noodzakelijk bij melatonan II?

Sommigen doen het wel, sommigen doen het niet. Wat nou als ik gewoon begin op 3x 0.25mg per week? Is het dan minder effectief dan een week elke dag de dosering opbouwen en opbouwen tot je de gewenste kleur hebt.

Als ik 2ml bac water meng met 1 vial 10mg Melatonan. Ik wil 0.25mg elke 3 dagen gebruiken Dan zou ik toch tot streepje 5 moeten gaan als het om een 1ml spuitje gaat?

Ik vraag dit even voor de zekerheid, ik vertrouw mezelf daar niet mee :P

Kickstart niet noodzakelijk. Gewoon 5 streepjes zal idd 0,25 zijn

Succes met tanning

Iemand die nog wat mt2 verkoopt?
pm

ik maak me toch enige zorgen over de moedervlekken die ik heb gekregen door de Mela, waar ik eerst misschien 5 vlekken had zijn het er nu minstens 25!
Iemand hier wat informatie over?
Heb lang gezocht op engelstalige websites maar kwam hier niet mee verder.

Geen reden om zorgen te maken. Die nieuwe moedervlekken zijn niet echt nieuw, maar worden nu zichtbaar doordat je meer pigment aan maakt. Als je bruiner wordt zullen ze minder opvallen, en als je stop zullen ze geleidelijk verdwijnen. Er is geen 'truc' om wel bruiner te worden met melatonan zonder die moedervlekken.

Geen reden om zorgen te maken. Die nieuwe moedervlekken zijn niet echt nieuw, maar worden nu zichtbaar doordat je meer pigment aan maakt. Als je bruiner wordt zullen ze minder opvallen, en als je stop zullen ze geleidelijk verdwijnen. Er is geen 'truc' om wel bruiner te worden met melatonan zonder die moedervlekken.

Ik gebruik al een paar maanden melanotan en ben ook al goed bruin maar ik stoor me er ook niet zo zeer aan maar het is meer dat ik me zorgen maak ivm evt huidkanker door de drastische toename, dus wou chekcen of dit normaal was

Ja, komt meer voor. Net zoals het aantal moedervlekken sterk per persoon wisselt zonder melatonan is dat met melatonan ook. Dus niet iedereen heeft er last van. Als je je over melatonan op zich geen zorgen maakt zou ik me daar ook geen zorgen over maken.

Vorig jaar ging ik voor 0.5mg á 0.75mg ed voor een maand ofzo, toen was ik knalbruin maar had ik ontzettend veel zichtbare donkere moedervlekken, mijn gezicht leek ook een beetje 'vies' zeg maar. ( Huidtype 3 á 4)

Dit jaar pak ik enkel 0.15mg á 0.2mg, 1 á 3x per week voordat ik wat zon pak.
Ik ben momenteel ook echt ontzettend bruin en mijn moedervlekken zijn minimaal donkerder geworden.
Mijn gezicht is nu ook egaal bruin, een stuk beter.
(Ik zonnebank niet, echt gewoon 10 minuten per kant bakken in de nederlandse zon, in een parkje)

Denk dat dosis erg afhankelijk is van je oorspronkelijke huidtype. Ik heb het allerlichtste dat je je kan inbeelden. Ik zal met 1 mg mss evenveel effect hebben als een type 2-3 met 0,1 mg
Gebruik het nu zeven jaar en niet aan de laagste dosissen en eigenlijk waren al mijn bloedtesten normaal. Sides enkel de eerste dagen en totaal geen als je het opbouwt.

Ik neem het elke dag omdat ik van nature ros ben en de melanotan mijn haar midden tot donkerbruin maakt. Heb nog eens een paar 0,1 mg extra geprobeerd en dan was het echt zwart.
Heb al geprobeerd met minder, maar dan kwam de haarkleur terug.

Om die reden zou ik het ook willen meenemen op reis. De BD microfine zijn geen probleem. Desnoods doe je er nog wat B12 ampules bij om ze te verklaren.
Ik zou me alleen niet al te lekker voelen om te reizen met een vial. Vermits het met Bac Water twee maanden goed blijft uit de koelkast vroeg ik me af in welke andere "hygiënische" omgeving je het gemixt kan bewaren. Ik had al gedacht aan een neusspray ( niet dat ik het als neusspray zou gebruiken, maar gewoon ter bewaring)

Waar bestellen jullie je bac water? Waar kan je zeker zijn dat je goede kwaliteit krijgt?

Ik heb wat extra flesjes mela besteld en ook ampullen met water.

PM bij interesse

Heb je er nog over toevallig? Ik heb wel interesse!

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Heb je er nog over toevallig? Ik heb wel interesse!

Stuur je dadelijk een PM.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

*

Voor 6x per week onder de zonnebank in combinatie met mt2 heeft hij wel een heel erg matig kleurtje moet ik zeggen. Ik vrees dat hij a. troep geleverd krijgt en b. niet weet wat hij doet, en dat is vragen om problemen.

Logisch dat na een overdosis aan mt2 je lichaam gaat tegensputteren. Teveel is nooit goed, als je te veel eet word je ook misselijk en krijg je buikpijn en als je te veel water achter elkaar drinkt krijg je hoofdpijn en word je misselijk.

Het is dus niet zozeer de mt2 zelf, maar de hoeveelheden.

Nu ongeveer 25mg m1 binnen. Gezicht begint goed bruin te worden en lichaam begint nu langzaam ook te kleuren(huidtype 1).

Terug
Naar boven