2time
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 19%
hmmmzzz...ik heb er net 1 ml bijgedaan.
Het goedje wil niet goed oplossen....
Is dit normaal?
Durf het niet te zetten...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is nog steeds hetzelfde.... dalijk is t rommel, waspoeder...![]()
Het hoort normaal gelijk te mengen wanneer je het injectiewater inspuit. Eventueel iets draaien met de vial maar meer is normaal niet nodig.

Ik heb wat extra flesjes mela besteld en ook ampullen met water.Heeft iemand een link waar ik bac water in hoeveelheden van 10ml kan kopen? Ik wil namelijk maar één Melanotan II vial van Usapep proberen, dan vind ik het overbodig om bac water van 30ml te kopen voor €25!
ik zet em nu meestal in me bovenbeen, buik idd vaak bloeduitstortingen.Ben nu 18 mg in van m1, zet 0,5 per dag. Gezicht begint te verkleuren maar lichaam blijft achter, ga eens beginnen met zonnebank. Zet nu trouwens in kont aangezien ik vaker in buik vaker een blauwe plek krijg na injectie.
ik zet em nu meestal in me bovenbeen, buik idd vaak bloeduitstortingen.
ja, soms voel je er niks van soms doet pijn dan andere spot pakken. bil kan ook zoals hertog doet.En dan gewoon huidplooi pakken en zetten? Of moet je nog een speciale plek oid hebben? Merk idd dat ik een paar blauwe plekjes heb op m'n buik, en die heb ik liever niet... Als je bovenbeen doet, heb je dan minder blauwe plekken?
Mijn handen zijn ook echt extreem bruin, daar valt met mij zelfs op hoe bruin ze zijn haha!"Lijkt" echt al of dat ik een klein beetje verschil zie, vooral aan mijn handen.