Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

ik zou 2 ml bac water mengen met je mela

hmmmzzz...ik heb er net 1 ml bijgedaan.
Het goedje wil niet goed oplossen....
Is dit normaal?

Durf het niet te zetten...:eek:

mela.jpg

Heeft iemand een link waar ik bac water in hoeveelheden van 10ml kan kopen? Ik wil namelijk maar één Melanotan II vial van Usapep proberen, dan vind ik het overbodig om bac water van 30ml te kopen voor €25!

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een link waar ik bac water in hoeveelheden van 10ml kan kopen? Ik wil namelijk maar één Melanotan II vial van Usapep proberen, dan vind ik het overbodig om bac water van 30ml te kopen voor €25!
Ik heb wat extra flesjes mela besteld en ook ampullen met water.

PM bij interesse

vandaag van 3 mensen te horen gekregen of ik naar spanje ben geweest,
Heb nog niet een Cristiano Ronaldo tan maar ben zeker niet meer zo,n blanke scheet.( gelukkig)
( ik ben een ginger dus dit was de eerste keer in mijn leven dat ik dit hoorde, heb nu ongeveer 2,5 fles gebruikt ) en redelijk veel in de zon gezeten enz.

Welke site bestellen jullie dan?

never mind

Laatst bewerkt:
Daarnet mijn 3de injectie gezet.

Dag 1: 0,2mg
Dag 2: 0,3mg
Dag 3: 0,4mg

Na de eerste keer echt een paar uur heel misselijk geweest, was een apart gevoel. Gisteren en nu enkel nog maar een warme gloed aan mijn hoofd en het eerste half uur-uur een beetje buikpijn ..

"Lijkt" echt al of dat ik een klein beetje verschil zie, vooral aan mijn handen.

Ben nu 18 mg in van m1, zet 0,5 per dag. Gezicht begint te verkleuren maar lichaam blijft achter, ga eens beginnen met zonnebank.

Zet nu trouwens in kont aangezien ik vaker in buik vaker een blauwe plek krijg na injectie.

Ben nu 18 mg in van m1, zet 0,5 per dag. Gezicht begint te verkleuren maar lichaam blijft achter, ga eens beginnen met zonnebank. Zet nu trouwens in kont aangezien ik vaker in buik vaker een blauwe plek krijg na injectie.
ik zet em nu meestal in me bovenbeen, buik idd vaak bloeduitstortingen.

ik zet em nu meestal in me bovenbeen, buik idd vaak bloeduitstortingen.

En dan gewoon huidplooi pakken en zetten? Of moet je nog een speciale plek oid hebben? Merk idd dat ik een paar blauwe plekjes heb op m'n buik, en die heb ik liever niet... Als je bovenbeen doet, heb je dan minder blauwe plekken?

En dan gewoon huidplooi pakken en zetten? Of moet je nog een speciale plek oid hebben? Merk idd dat ik een paar blauwe plekjes heb op m'n buik, en die heb ik liever niet... Als je bovenbeen doet, heb je dan minder blauwe plekken?
ja, soms voel je er niks van soms doet pijn dan andere spot pakken. bil kan ook zoals hertog doet.

Ik word beetje moe van al die reacties van andere, voortaan zelfs van vreemde;
wow wat ben je bruin
hoe kun je zo bruin zijn
ben je op vakantie geweest
lig je iedere dag onder de zonnebank
waar kom je oorspronkelijk vandaan

Probleem is ik wil me gezicht nog iets bruiner maar me handen en nek worden onderhand zwart dadelijk dus ik zal maar niet te ver meer gaan want het ergste is dat ik het zelf nu niet meer in de gaten heb hoe bruin ik wel niet ben. En dit resultaat na 10mg lekkahhhhh

Haha, op gegeven moment zie je het bij jezelf niet meer idd.. Fucking vaag. Had gewoon bleek gezicht voor mn gevoel, terwijl mensen die ik tijdje niet had gezien dachten dat ik twee minuten onder een spraytan had gestaan

Daarom ga ik ook "ondersteboven" onder de zonnebank liggen. Met de gezichtsbruiner op m'n onderbenen. Die krengen lopen echt vreselijk achter bij de rest. En m'n gezicht moet ik juist oppassen dat die niet te veel gaat voorlopen... Maar dan wel weer de helft van de tijd op m'n buik en dan op m'n rug. Wil geen ronde bleke plekken op m'n schouders en bips :#

Ik onder de zonnebank: Het is een hele wetenschap joh!

Maar het resultaat is dat ik overal bijna even bruin ben :)

Terug
Naar boven