Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Wrm het risico nemen, wat is de moeite zo klein flesje in de koeling te zetten?

Is belangrijk om weten hoe lang het uit de frigo kan. Als het twee maanden "uit" de koelkast kan en je gaat enkele weken kamperen, dan weet je van: ok, dit is geen probleem.
Als je thuis bent, kan je het altijd gekoeld bewaren, maar denk dat het ook belangrijk is om te weten: hoe lang is het in combinatie met bac water ok uit de frigo?

Ohh my god...krijg je EINDELIJK je pakketje binnen van mela2.nl na weeeeeken wachten,zitten er enkel de spuitjes en het water in!!! Prutsers!!!

Oh ben je niet alleen... en je krijgt geen reactie meer terug als je hen nog een mail stuurt. En de webshop is ook "offline".

Iemand de gegevens van die mensen? Mag in PM ga ze eens bezoeken... gaat om het principe, steek er desnoods een papiertje bij van de rest volgt nog of dergelijke!

Hallo, ik ben nieuw op het forum. Heb wat research gedaan door te lezen over Melanotan 2 en neig naar dit ook eens te proberen. Dit is een behoorlijk uitgebreid forum onderwerp dus ik heb nog niet alle pagina's gelezen. Mijn excuus als ik vragen stel die al eerder behandeld zijn.

Hopelijk kunnen met name de ervaren gebruikers mij helpen door te reageren op mijn vragen.

Ik lees dat een van de bijverschijnselen misselijkheid kan zijn. Betekent dit boven de toilet hangen alsof je buikgriep hebt of valt het mee? In hoeverre de dosering hier in bepalend?

Ik heb zelf een hele lichte huid (type1) met sproeten om m'n armen. Ik heb (in eerste instantie) niet als doel om heel bruin te worden, maar puur om een wat gezondere teint te krijgen. Ik wil dan ook mijn dosering niet te hoog doen en zit te denken aan 7 dagen x 0,2 of 0,3 mg en daarna bijhouden. Zal dit voor mijn doel (gezondere teint) voldoende zijn?

Verder ben ik benieuwd of er een site (of filmpje) online te vinden is die uitleg geeft over hoe het mengen van m2 met het bac-water werkt, welke spuit het handigst is en hoe je de spuit moet zetten. Als ik het doe wil ik het ook goed doen.

Ten slotte ben ik logischerwijs op zoek naar een betrouwbaar adres om m2 te bestellen. Ook hier zal het prettig zijn als de ervaren gebruikers mij hier in kunnen adviseren. Ik weet niet of dat open en bloot hier in het forum mag staan, maar anders heel graag via een persoonlijk bericht.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties

wat is een makkelijke site om een foto te uploaden voor dbb?
ik heb namelijk een foto voor jullie :)
kun je duidelijk verschil zien van huidtype 1 naar 2-3 :D

ndm06e.jpg

begin foto ( waar ik wat blanker ben was de eerste weken dat ik melanotan gebruikte.
Ik kon vroeger nooit normaal naar festivals altijd verbranden, zelfs met insmeren.
Typische gevalletje ginger zoals ik al eerder zei iedereen is nu verbaasd hoe ik zo bruin ben geworden hahaha.

Ik heb in 3-4 maand tijd 30 mg gebruikt lage dosering, elke week 1-3 uurtjes zonnen en 4x zonnebank.
gewoon langzaam opbouwen dus.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan, heb de foto,s een beetje aangepast zodat ik hopelijk anoniem blijf.:D

wat lees ik nou? kan je melanotan indien gemixt met bac water 2 maanden lang BUITEN de koelkast bewaren?

Dat zijn niet mijn ervaringen. Voor zover ik weet zijn dit de juiste waarden:

Bewaartijd melanotan ongemixt:
Kamertemperatuur: 60 dagen
Koelkast: 12 maanden
Vriezer: 2 jaar*

* = Als je de MT2 binnen 12 maanden opmaakt, word aangeraden om ze gewoon in de koelkast te bewaren, aangezien het invriezen/ontdooien de MT2 peptide kan beschadigen.

Bewaartijd melanotan gemixt (of voorbereide spuit):
Kamertemperatuur: < 48 uur
Koelkast: 8 weken
Vriezer: 3 maanden*

* = Word niet aangeraden

Ik kan me best voorstellen dat zo'n verkoper zegt dat het lang houdbaar is (gemixt) buiten de koelkast, want dan is de werking er sneller vanaf en ga jij weer lekker veel bestellen.

Dit zijn al lang achterhaalde cijfers. Er is zelfs een pubmed onderzoek aan gewijd. Stond vorig jaar op melanotan forum. Staat er nog steeds op bij de guidelines.

Net voor het weekend bij USAPep besteld, vandaag al binnen en ze zijn zo vriendelijk geweest om een lager bedrag op het declaratieformulier te zetten dus geen importkosten :). Ik heb trouwens het idee dat het minder werkt dan vorig jaar, weet niet waar het aan ligt... vorig jaar prima resultaat met gewoon zon, denk dat ik dit jaar maar ook zonnebank ga pakken

http://i58.tinypic.com/ndm06e.jpg
begin foto ( waar ik wat blanker ben was de eerste weken dat ik melanotan gebruikte.
Ik kon vroeger nooit normaal naar festivals altijd verbranden, zelfs met insmeren.
Typische gevalletje ginger zoals ik al eerder zei iedereen is nu verbaasd hoe ik zo bruin ben geworden hahaha.

Ik heb in 3-4 maand tijd 30 mg gebruikt lage dosering, elke week 1-3 uurtjes zonnen en 4x zonnebank.
gewoon langzaam opbouwen dus.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan, heb de foto,s een beetje aangepast zodat ik hopelijk anoniem blijf.:D

Je gaat de wetten van de natuur tegen.

Gingers en bruin? Hmmmmkay

ik gok pubmed :D

Stond ergens op het forum, heb gevraagd aan de mod of de link er tussen staat.

48 uur of 2 maanden is zeker een verschil, zeker als je bv met de rugzak op reis wil voor een lange periode.

Ben van plan om het eens te testen, tijd gebruiken op kamertemperatuur en zien of de resultaten hetzelfde zijn.
Zou enkel gelden voor bac water.

Waar kopen jullie nu deze mela? aangezien die Mela2.nl maar een scam is, ons in het ootje heeft genomen en enkel de spuiten met anti-bacterieel water heeft verkocht. Had ik graag wel enkel de mela nu aangekocht.

Usapep

die peptide kan die in de vriezer uitzetten/krimpen?

1 vial zit bv vol als een spons en de ander half vol...

Terug
Naar boven