- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh my god...krijg je EINDELIJK je pakketje binnen van mela2.nl na weeeeeken wachten,zitten er enkel de spuitjes en het water in!!! Prutsers!!!
wat is een makkelijke site om een foto te uploaden voor dbb?
ik heb namelijk een foto voor jullie
kun je duidelijk verschil zien van huidtype 1 naar 2-3![]()

wat lees ik nou? kan je melanotan indien gemixt met bac water 2 maanden lang BUITEN de koelkast bewaren?
. Ik heb trouwens het idee dat het minder werkt dan vorig jaar, weet niet waar het aan ligt... vorig jaar prima resultaat met gewoon zon, denk dat ik dit jaar maar ook zonnebank ga pakkenhttp://i58.tinypic.com/ndm06e.jpg
begin foto ( waar ik wat blanker ben was de eerste weken dat ik melanotan gebruikte.
Ik kon vroeger nooit normaal naar festivals altijd verbranden, zelfs met insmeren.
Typische gevalletje ginger zoals ik al eerder zei iedereen is nu verbaasd hoe ik zo bruin ben geworden hahaha.
Ik heb in 3-4 maand tijd 30 mg gebruikt lage dosering, elke week 1-3 uurtjes zonnen en 4x zonnebank.
gewoon langzaam opbouwen dus.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan, heb de foto,s een beetje aangepast zodat ik hopelijk anoniem blijf.![]()
Dit zijn al lang achterhaalde cijfers. Er is zelfs een pubmed onderzoek aan gewijd. Stond vorig jaar op melanotan forum. Staat er nog steeds op bij de guidelines.

Die zoek ik inderdaad

die vind ik iets betrouwbaarder.Ewa chicks loving itJe gaat de wetten van de natuur tegen.
Gingers en bruin? Hmmmmkay