XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Die coupon code werkt precies niet...

Die Chinese zooi 1x geprobeerd.. Ben er dagen misselijk van geweest. (GF trouwens ook) Vanuit USA nooit zulke ervaringen gehad! Dus ik betwijfel het dat alles vanuit China zou komen. Of ik heb gewoon pech gehad die keer. Hoe dan ook haal ik het voortaan gewoon bij USA bronnen weg.

Dan heb je de goede mt2 gehad. De misselijkheid hoort er (in het begin) echt bij en kan behoorlijk heftig zijn. Heb je het totaal niet, zal het wel flink vermengd zijn met een ander goedje. Dat wil niet zeggen dat je er niet bruin van wordt uiteraard.

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

wat lees ik nou? kan je melanotan indien gemixt met bac water 2 maanden lang BUITEN de koelkast bewaren?

Je hoort zoveel verschillende verhalen, er is gewoon niemand die het zeker weet. Gewoon zelf ondervinden. Ieder die "claimt" het te weten, heeft het ook maar weer van een ander, die het weer van een ander heeft.;)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Ricky heb jij bronnen dat het alleen uit China komt?
En bronnen mbt ondergedosseerd?

Ik ben ook benieuwd naar de bronnen, kans is groot dat het eerder een "ik hoorde van die dat die hoorde die" verhaal is.

Ondergedoseerd is zeker door eigen ervaring toen ik nog gebruikte, elke keer zag het potje mt2 er weer anders uit dan de vorige keer. Zo'n 8 jaar geleden werd ik veel sneller en beter bruin als de jaren erna. Er zat ook steeds meer in de vials, maar helaas vol met een filler waarschijnlijk. Door vreemde bijwerkingen zelfs helemaal gestopt met het gebruik hier van.

Ik neem niks zo maar van iemand aan, zeker niet hier. Wordt hier te veel geclaimd de waarheid te beweren.

Ik ben niet zomaar iemand, maar goed. Dat terzijde;
Als 1 iemand roept "Ik haal het liever uit Amerika, want uit China is rommel", dan gaat het erin als koek en gaat men massaal hier in mee.

We kunnen ook met z'n allen zo'n 70 vials importeren. Omgerekend inclusief verzendkosten kost dat € 8,04 per vial.
reken uit je winst...

Laatst bewerkt:
Wie ben je dan rickelodeon?
Ik zie je alleen maar in dit topic reageren en voor mijn gevoel hemel je het product op.

Wat ik me afvraag, de meningen zijn toch wel verdeeld, of het effect afhankelijk is van je gewicht. Stel: je neemt x aantal mg, heeft diezelfde hoeveelheid dan een "sterker" effect als je bv. 15 kg bent kwijtgeraakt.

Waar kan ik het best MT-2 halen? Ben zelf deze tegengekomen https://melanotan-kopen.com/ voor 15:00 besteld volgende werkdag in huis / Post NL track&trace code ziet er allemaal goed uit iemand ervaring mee g2g of niet?

ik ben op zoek naar melanotan verkoper belgie nederland

Wie kan me goede melanotan 2 verkopen in belgie of nederland zonder bitcoingedoe etc. Maar via overschrijving of visa/mastercard of cash?

Ik heb een vraag! Hopelijk kan iemand die beantwoorden. Ik heb nu MT2 gekocht, maar ik heb nog geen bac water. Merendeels omdat de websites die ik heb bezocht kleine hoeveelheden voor achterlijke bedragen zoals €30 verkopen. Heeft iemand een suggestie voor een website of plek waar ik dat kan kopen? En dan bedoel ik echt bac water, geen steriel water oid. Hartelijk bedankt mensen van het goede leven!

voor je het weet ben je aas aan het spuiten. ;)

Ik heb de laatste tijd wel enorm last van een stijven na het spuiten van MT2. Gevoel alsof al mijn bloed naar me ballen stroomt kan dit eigenlijk wel gezond zijn? Lijkt wel het zelfde effect als met kamargra

Heb nu vanaf mei ongeveer 13mg MT2 gebruikt. Al aardig bruin geworden tijdens een dagje festival en dergelijke. Deze week 3 hele dagen op het strand gelegen.. My niggaa
Wordt gewoon nagekeken op straat zo bruin dat ik ben :rolleyes:
Top spul! Heb ook nooit last van sides, helemaal niks..
Heb trouwens huidtype 2 (veel sproeten)

Ik lees geregeld dat een antihistamine werkt tegen bijwerkingen, is het raadzaam dat te nemen als de bijwerkingen wel meevallen, gewoon als preventie tegen evt. langetermijneffecten?

Heb nu vanaf mei ongeveer 13mg MT2 gebruikt. Al aardig bruin geworden tijdens een dagje festival en dergelijke. Deze week 3 hele dagen op het strand gelegen.. My niggaa
Wordt gewoon nagekeken op straat zo bruin dat ik ben :rolleyes:
Top spul! Heb ook nooit last van sides, helemaal niks..
Heb trouwens huidtype 2 (veel sproeten)

Fototje!? :D

Zit hier nog iemand op het melanotan forum dat zich intussen heeft omgedoopt tot: researchpeptides.com

Ik wilde inloggen met mijn oude username en paswoord, krijg melding dat paswoord niet correct is, was er wel vrij zeker van. Goed, ik vraag het op via mail: komt geen mail aan, zelfs niet bij junk en ook niet na een dag ofzo.

Ik maak via ander mailadres nieuw account aan, kan ik onmiddellijk mee inloggen. Maar de volgende keer krijg ik weer melding dat paswoord niet correct is, vraag het op en weer geen mail. Is dus iets grondig mis met die site.

Waarom zomaar aannemen je bent alleen in dit topic actief en vast niet uit goedheid voor je medemens.
Er wordt in geen van je artikelen over mt2 gepraat alleen dat veel medicijnen uit China komen ipv Amerika.

Wat zeggen jullie is het verstandig om dit spul gewoon het hele jaar door te spuiten en dan bedoel ik qua onderhoud 1a2 keer per week 0,1-0,2mg? Of is het verstandiger om er een tijd tussen te laten?

Terug
Naar boven