MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Bac water ligt bij mij ook in de vriezer gaat me nu niet vertellen dat dit niet de bedoeling was? Las hier ergens op forum namelijk dat ook maar tijd goed bleef vandaar dat het in de vrieskast ligt bij de mt2?:o

Anti Bacterieel water bewaar je in de koelkast en daar blijft het zo'n 2 jaar goed.
Buiten de koelkast op kamer temperatuur volgens de 'Expiry date'

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Hai people,

Ik was met m'n tweede vial aan het openen en in plaats dat de plastic cap er af kwam, kwam het hele rubberen ding mee omhoog. Dat metalen klemmetje was zeg maar niet goed geklemd. Anyway, ik dat ding er meteen weer ingedrukt, NIX AANGERAAKT, en heel voorzichtig het plastic capje er af gepeuterd. Bac water erbij en klaar. Ik wilde toch geen risico nemen, dus het hele zwikkie overgeheveld naar de oude vial die wel goed dicht zat. Nu de vraag:

Is het nu 'verontreinigd' omdat de vial open is geweest?

Groetjes!

Nee, geen probleem. Maak je geen zorgen. In principe was de plastic cap erop plaatsen voldoende geweest.

Ohh my god...krijg je EINDELIJK je pakketje binnen van mela2.nl na weeeeeken wachten,zitten er enkel de spuitjes en het water in!!!
Prutsers!!!

dat is wel grappig :)

Iemand mssn goede source voor bac water? Mela heb ik al.

30 ml voor 25 euro?

Wat is deze?

Howdie folks,

Een 3-tal jaren geleden voor de 1ste keer Melanotan gekocht en op aanraden 1x om de 14 dagen ingespoten. Resultaat was een heerlijk bruin kleurtje en snel bruin bij het minste beetje zonlicht.

Het jaar nadien opnieuw een flesje aangekocht, echter amper resultaat, enkel maar toename van moedervlekken maar de geweldige bruine kleur van de zomer voordien was ver te zoeken...

Nu zou ik het opnieuw nog eens een kans willen geven, maar degene van wie ik het vroeger kocht is ermee gestopt en ik heb geen idee wat of waar.

Geen idee of ik de MT1 of MT2 heb gebruikt, ook geen idee of het de 2de keer mss een nepproduct was.

Wat is nu net het verschil tussen MT1 en MT2 en wat werkt voor jullie het beste?

Ik lees hier vaak van mensen dat ze in het begin elke dag spuiten, maar toen ik de eerste keer een bruinkuurtje deed moest ik gewoon elke 14 dagen inspuiten?
Of is dit het verschil tussen MT1 en MT2 en had ik daarom de 2de keer geen resultaat?

Beetje schrik ook om zomaar raakweg online te bestellen voor de nepproducten...

Alle raad is welkom!

Thanks guys (& girls)!

1x om de 14 dagen?

Gewoon ed rustig opbouwen.

Zelf ga ik niet verder als 0,5 mg

Jooo kan iemand me even site geven voor bac water. Mijn ampullen zijn namelijk op en op sterwelwater.nl zoals hierboven ben je 31,50 kwijt voor 30ml..... is wel erg duuuuur

Terug
Naar boven