BulkingTMS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Melan Porter van Marktplaats verkoopt gewoon bac. water vrij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeie...da klinkt ni echt goed...welke zalf is dat juist? En ik neem aan dat ik dan men hele lichaam moet insmeren daarmee,of enkel de witte vlekjes?
Kan ik nog doorgaan met de M2 of is het te voorkomen?
Wat gebeurd er in erge gevallen? Helemaal geen pigment meer dan?
Melan Porter van Marktplaats verkoopt gewoon bac. water vrij.
www.farmacotherapeutischkompas.nl/preparaatteksten/m/mannitol%20(parenteraal).asp zei:Bijwerkingen
Soms (0,1-1%): verstoringen van vocht- en elektrolytenbalans, hypotensie, tromboflebitis.
Zelden (0,01-0,1%): allergische reactie, anafylactische shock, dehydratie, hoofdpijn, convulsies, duizeligheid, verhoogde intracraniële druk, wazig zien, (angineuze) pijn op de borst, cardiale aritmieën, hypertensie, longstuwing en -oedeem, rinitis, droge mond, dorst, misselijkheid, braken, urticaria, krampen, osmotische nefrose, urineretentie, koude rillingen, koorts. Als gevolg van extravasatie kunnen oedeem en huidnecrose optreden.
Zeer zelden (< 0,01%): congestief hartfalen en acute nierinsufficiëntie.
De bijwerkingen en de kans daarop van mannitol staan gewoon online:
MT is uitgebreid getest en goedgekeurd, dit is geen bekende bijwerking.
Als je MT2 bedoelt: de kans is heel klein, maar het kan permanent zijn.
Ik denk tijdelijk, maar zeker weten doe ik het niet.
Weinig dingen in het leven zijn geheel zonder risico. Als je zeker wilt zijn dat je niets overkomt moet je het gewoon niet gebruiken; zoals je kunt lezen is er ook de kans op congestief hartfalen en dat lijkt me nog ff wat erger dan wazig zien.

Mensen, heb een vraagje ivm het injecteren van mt2. Normaal gezien injecteer ik altijd in buikvet maar heb net een operatie achter de rug aan mijn buik en vroeg me af of het ook gewoon in mijn bovenbeen kan?
Ok thankx,ga ik morgen meteen die zalf halen...
Nee,eigenlijk niet,heb er een paar op men armen..voor de rest nergens anders voor zover ik kan zien...
En na het zonnebanken vallen ze extra op voor een paar uur en daarna worden ze minder fel wit...
vind mijn grauwe kleurtje maar niets nu de zon minder gaat schijnen. Ik heb zelf huidtype 4 denk ik. zwart haar, bruine ogen en word redelijk snel bruin.
Zijn er mensen die zelfbruiners kunnen aanraden voor een zeer lichte huid?

Ik ben van plan mt2 te kopen hoeveel flesjes heb je in totaal nodig als je echt goed bruin wil wordenvind mijn grauwe kleurtje maar niets nu de zon minder gaat schijnen. Ik heb zelf huidtype 4 denk ik. zwart haar, bruine ogen en word redelijk snel bruin.
zou een dosis van 0,5 voldoende moeten zijn of moet ik toch aan het dubbele denken? dan gaat het heel wat flesjes kosten
ik weeg 89 kilo ben 1.78
Waarom ga je niet gewoon een paar keer onder de zonnebank? Als je huidtype 4 hebt, zwart haar, bruine ogen heb je geen melanotan nodig. Zelfs met het gebruik van melanotan moet je in de zon komen of onder de zonnebank of er gebeurt niets (althans niet bij mij). Dus zou als ik jou was gewoon je geld er niet aan geven en gewoon paar keer onder de zonnebank gaan. En als je het toch zou doen, dan zou ik gewoon 1 flesje bestellen (10mg), 2 weken elke dag injecteren, beginnen bij 0.2 (aanbevolen dosis), tot 0.5 en daar niet over gaan en vanaf de tweede week ga je 2/3 keer onder de zonnebank en dan vrees ik dat je dan al zwart ziet.