AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik doe zelf het hele jaar door, ook omdat ik het laagste van het laagste type 1 ben en het ook gebruik voor haarkleurveranderingen die je niet hebt op onderhoudsdosis. Maar dat moet eenieder voor zichzelf uitmaken. Ik merk wel dat wanneer je het elke dag neemt, je geen bijwerkingen hebt. Als je het dan om de paar dagen zet, moet je altijd weer door de misselijkheid.

Ik doe zelf het hele jaar door, ook omdat ik het laagste van het laagste type 1 ben en het ook gebruik voor haarkleurveranderingen die je niet hebt op onderhoudsdosis. Maar dat moet eenieder voor zichzelf uitmaken. Ik merk wel dat wanneer je het elke dag neemt, je geen bijwerkingen hebt. Als je het dan om de paar dagen zet, moet je altijd weer door de misselijkheid.

Ja ik vind het ook heel erg fijn spul omdat het ook me gezichtshuid wat dikker maakt. Normaal is deze vrij dun en droog door roaccutane kuur die ik in het verleden gedaan heb.

Dit heb ik dus ook ondervonden als ik het 1a2x in de week doe krijg ik wel steeds die misselijkheid maar ach na een half uurtje is dit ook wel weer weg. Maar hoeveel mg zet jij dan per dag/week op onderhoud?

Ik gebruik meer dan 1 mg per dag, ben groot en weeg om en bij de 100. Bloed regelmatig laten checken en geen problemen. Gebruik het sinds 2008 Voor de huid zou ik met minder kunnen want gebruik zelfs een factor 50 voor het gezicht of het wordt te bruin, maar ik ben natuurlijk roodharig en met die dosis kan ik mijn haarkleur ( overal) donker houden. Velen zullen enkel voor de huid gebruiken, maar ik heb echt het laagste van het laagste type.

Ik heb een week geleden bij Sunatura.com besteld, maar via hun site zeggen dat je moet emailen als je hebt betaald. dit heb ik gedaan maar ze reageren niet terug en sturen ook geen trackingcode. ik ben gescammed of niet soms.. gelukkig deed ik maar een test bestelling van 20 euro

Heeft iemand een goeie site voor melanotan II?

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

als ik zie bij de site www.melanotan-kopen.com zie ik dat de website server in Malaysia is en de eigenaar in Australië een privacy protection service aan heeft staan.
Hij wil dus niet gevonden worden.. toch lees ik op deze topic dat mensen hiervan bestellen

http://www.scamadviser.com/check-website/melanotan-kopen.com

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Excuses, kreeg net een Email van Sunatura dat ze op vakantie zijn tot volgende zondag en mijn bestelling zal maandag worden verzonden.

Heb geen zin om heel het topic te lezen dus kan iemand een korte inhoud geven van wat het is?

Je zet elke dag een pikuur van 1mg en wordt vanzelf bruin?

Ja

Ik vraag me eigenlijk af hoe doen jullie het met de luchtbelletjes dicht zich in de spuit vormen zodra je de mt2 erin hebt gezogen. Ik heb die tot nu toe er altijd gewoon in laten zitten en de spuit gezet. Is het verstandiger om de spuit eerst verder naar beneden te trekken zodat dan de luchtbel eruit gaat of maakt dit verder niks uit?

ik wil binnen nu en 2 weken gaan bestellen, twijfel wel enorm over mt1 en mt2 nu. heeft iemand miss nog een goede site of adresje? ook voor dat antibacteriële water? en anders evt pb'tje

Waar halen jullie bac water? Bac-water.com accepteert geen paypal meer

Het is alweer enkele weekjes geleden dat ik MT2 heb gespoten dit vanwege vakantie. Maar nu heb ik gister dus weer 0,2mg gespoten maar ik voelde me vanochtend zo sloom/moe en ook beetje raar gevoel waar ik geprikt heb.

Deze staat nu ongeveer 2 maanden gemixt in de koelkast kan het misschien aan de kwaliteit/houdbaarheid liggen of is het gewoon dat ik weer moet wennen... want pff ben zo moe

waarom besteld niemand dan hier bac water?

bacteriostaticwater.com

is best goedkoop en je kunt ze per flesje van 10 ml bestellen..? ik heb er nog nooit besteld maar heb ook bac water nodig en ik denk dat ik gewoon hier ga bestellen

Elke keer als ik inject ben ik heel erg misselijk, hoe kan ik dit verhelpen?

Niet, dat is gewoon een bijwerking. Dosis kan uitmaken uiteraard.

Ik ben nu bezig van in mei met M2 en ben zeer tevreden over de resultaten,wauw wat ben ik bruin haha
Mensen vragen me of ik Braziliaans bloed in me heb haha stel je voor...
Wat ik wel heb is dat ik kots,maar dan ook kots misselijk ben na dat ik me inspuit...blehh
Ook heb ik hier en daar hele kleine witte vlekjes,soort pigmentvlekjes maar dan echt spierwit...iemand een idee wat dit is?

Ik ben nu bezig van in mei met M2 en ben zeer tevreden over de resultaten,wauw wat ben ik bruin haha
Wat ik wel heb is dat ik kots,maar dan ook kots misselijk ben na dat ik me inspuit...blehh
Ook heb ik hier en daar hele kleine witte vlekjes,soort pigmentvlekjes maar dan echt spierwit...iemand een idee wat dit is?

Stukjes huid zonder pigment, valt alleen meer op omdat je nu bruin bent

Ahh,dus niks om me zorgen over te maken dan...ik dacht dat het miss een bijwerking was van de M2...
Thankx

Stukjes huid zonder pigment, valt alleen meer op omdat je nu bruin bent

Komt wel van de mela meerdere gevallen zijn hierover besproken. Zie mij post ergens terug hier in dit topic. Is een huidschimmel die te behandelen met zalf(vreet pigment op), in erge gevallen met pillen.

Oeie...da klinkt ni echt goed...welke zalf is dat juist? En ik neem aan dat ik dan men hele lichaam moet insmeren daarmee,of enkel de witte vlekjes?
Kan ik nog doorgaan met de M2 of is het te voorkomen?
Wat gebeurd er in erge gevallen? Helemaal geen pigment meer dan?

waarom besteld niemand dan hier bac water?

bacteriostaticwater.com

is best goedkoop en je kunt ze per flesje van 10 ml bestellen..? ik heb er nog nooit besteld maar heb ook bac water nodig en ik denk dat ik gewoon hier ga bestellen

niemand..?

Terug
Naar boven