MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Meschien raar maar van de zonnebank krijg ik soms wat grijze gloed behalve als ik in de zon zit. Word van zonnebanke zelf ook niet echt snel bruin. Lig ik even in de zon kleur ik wel weer snel mooi bruin.

Na die 2 weken niet meer bijhouden dan met 0.5 per week ofzo?

Moet je een beetje uittesten. Na die 3 weken stop ik er volledig mee en ga ik 1 keer per week onder de zonnebank en dan blijf ik een normale bruine kleur behouden, ga ik er meer onder dan is het te bruin, zeker voor herfst/winter. Het goedje blijft redelijk lang in je lichaam, dus op deze manier kan je wel redelijk lang met 1 flesje doen.

Grijze gloed? Is het over heel je lichaam of toevallig alleen rond de ogen? Want heb op verschillende fora foto's gezien van mensen die melanotan hebben gebruikt en die paarse/blauwe kringen rond hun ogen kregen, dus als het dat is dan zou ik al helemaal geen melanotan gebruiken want dan ga je het alleen maar erger maken.

Moet je een beetje uittesten. Na die 3 weken stop ik er volledig mee en ga ik 1 keer per week onder de zonnebank en dan blijf ik een normale bruine kleur behouden, ga ik er meer onder dan is het te bruin, zeker voor herfst/winter. Het goedje blijft redelijk lang in je lichaam, dus op deze manier kan je wel redelijk lang met 1 flesje doen.

Grijze gloed? Is het over heel je lichaam of toevallig alleen rond de ogen? Want heb op verschillende fora foto's gezien van mensen die melanotan hebben gebruikt en die paarse/blauwe kringen rond hun ogen kregen, dus als het dat is dan zou ik al helemaal geen melanotan gebruiken want dan ga je het alleen maar erger maken.

Ow oke bedankt voor je reactie. Nee is over mij hele lichaam dan

heb net bac water binnen van de marktplaats meneer. zit alleen geen etiketje of niks op, ook geen houdbaarheidsdatum. maar dit betekent niet dat het slecht/nep is toch?

heb er allemaal niet zo'n verstand van maar ben er toch altijd wat huiverig voor.

heb net bac water binnen van de marktplaats meneer. zit alleen geen etiketje of niks op, ook geen houdbaarheidsdatum. maar dit betekent niet dat het slecht/nep is toch?

heb er allemaal niet zo'n verstand van maar ben er toch altijd wat huiverig voor.

Uhhm, bacterieel water kun je ook wel uit de kraan krijgen. Waarom zou je dat bestellen?

Uhhm, bacterieel water kun je ook wel uit de kraan krijgen. Waarom zou je dat bestellen?

ja ik heb het nummer van hem van iemand hier gekregen en die besteld daar ook altijd. maar vind het vreemd dat er geen etiketje op t vial staat of niks. en omdat dat stuk handiger was dan helemaal uit amerika laten komen..

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

hij verkoopt trouwens normaal altijd mt2, volgensmij zijn er meerdere hier die ooit iets bij hem besteld hebben maar weet nou dus niet of ik het moet vertrouwen of dat ik het alsnog uit amerika zal laten komen..

Ik lees nog altijd verschillende meningen over hoe lang je melanotan2 gemixt in de koelkast kan bewaren. De ene zegt 4 weken de ander zegt zelfs tot een half jaar. Zelf heb ik nu ongeveer 2 maanden in de koelkast staan omdat ik enkel op onderhoud nog spuit. Ben wel is benieuwd hoe de meeste van jullie hierover denken?

zou ook wel eens willen weten of marktplaats wel te vertrouwen is.

ja ik heb het nummer van hem van iemand hier gekregen en die besteld daar ook altijd. maar vind het vreemd dat er geen etiketje op t vial staat of niks. en omdat dat stuk handiger was dan helemaal uit amerika laten komen.

Het was niet serieus bedoeld. Bacterieel water komt uit de kraan, anti-bacterieel water moet je kopen;)

Ik zou persoonlijk niet op Markplaats kopen. Zo'n verkoper haalt het ook weer uit het buitenland, en hoe meer onbekende tussenpersonen er zijn hoe groter de kans dat er iets niet klopt; dan koop ik liever zelf in het buitenland.

Geen etiket is ook raar. Misschien dat de verkoper een grote fles heeft gekocht en het in kleine flesjes heeft gedaan? Ken iig geen 'officiële' verkopers waar er geen etiket op zit.

Het was niet serieus bedoeld. Bacterieel water komt uit de kraan, anti-bacterieel water moet je kopen;)

Ik zou persoonlijk niet op Markplaats kopen. Zo'n verkoper haalt het ook weer uit het buitenland, en hoe meer onbekende tussenpersonen er zijn hoe groter de kans dat er iets niet klopt; dan koop ik liever zelf in het buitenland.

Geen etiket is ook raar. Misschien dat de verkoper een grote fles heeft gekocht en het in kleine flesjes heeft gedaan? Ken iig geen 'officiële' verkopers waar er geen etiket op zit.

oooh lees m nu pas goed, ohoh wat dom haha.

maar ja dat is waar, al scheelde het wel veel. maar zou idd kunnen dat ie dat gedaan heeft, maar dan kan je het toch ook niet zo lang bewaren want dan is het al geopend, toch?
nouja misschien dat ik het dan maar op internet uit de us moet laten komen alsnog.. maar weet jij dan nog 'officiële' verkopers? of kan ik gewoon bij bacteriostaticwater.com bestellen?

wel balen dit want morgen komt me mt binnen, maarja, beter zo dan risico lopen.

pfff ben heel google aan het doorzoeken.. vraag me echt af waar jullie je bacteriostatic water vandaan halen hoor, echt lastig.

pfff ben heel google aan het doorzoeken.. vraag me echt af waar jullie je bacteriostatic water vandaan halen hoor, echt lastig.

Echt vreemd eigenlijk en hier heb je ook niets aan maar in België kan je het gewoon kopen in de apotheker.

Welk merk koop je dan in België bij de apotheek en verkopen ze het overal?

Ja, idd zo'n marktplaats is wschl iemand die het in bulk aankoopt in buitenland.

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:10 ----------

Welk merk koop je dan in België bij de apotheek en verkopen ze het overal?

Ja, idd zo'n marktplaats is wschl iemand die het in bulk aankoopt in buitenland.

Echt vreemd eigenlijk en hier heb je ook niets aan maar in België kan je het gewoon kopen in de apotheker.

hmm nou daar heb ik wel iets aan misschien.. is niet zo ver rijden naar belgie vanaf mij! verkopen ze het idd overal in belgie? dan rijd ik er gewoon eventjes langs haha.

---------- Toegevoegd 17 September 2015 om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 September 2015 om 23:36 ----------

oke ik heb 2 ml bac water bij me 10 mg mt gedaan.

mijn spuit --> 0,5 ml, 50 units en U-100.

heb nou 2 van die kleine streepjes geïnjecteerd. dat zou dan dus 0,1 mg moeten zijn, ff voor de zekerheid dit klopt toch?

vraag me dan wel af waar die U-100 voor staat, want die spuit heeft toch echt maar 50 units in totaal.

Als ik MT2 bij usapep bestel wat kan ik dan aan invoer rechten verwachten? En bij sunatura hebben ze ook bac water is dit een goede of waar kan ik ergens anders bac water vinden binnen europa?

Als ik MT2 bij usapep bestel wat kan ik dan aan invoer rechten verwachten? En bij sunatura hebben ze ook bac water is dit een goede of waar kan ik ergens anders bac water vinden binnen europa?

Geen invoerrechten. Heb vorige week op maandag besteld en had het woensdag rond een uur of 12 binnen.

Die bac water van de marktplaats meneer is trouwens te vertrouwen, heb er me mt nou ook mee gemixd.

Bac water van marktplaats is gewoon goed hoor, komt idd wel uit china

Jup, water is 100% goed.

Zit nou trouwens zo'n 2 weken aan de melanotan 1. Paar moedervlekjes zijn donkerder geworden in me gezicht helaas, maar was te verwachten. Heb al best veel buiten in de zon gezeten net na het spuiten maar zie alleen nog helemaal 0 verschil, is dat gewoon normaal?

Jup, water is 100% goed.

Zit nou trouwens zo'n 2 weken aan de melanotan 1. Paar moedervlekjes zijn donkerder geworden in me gezicht helaas, maar was te verwachten. Heb al best veel buiten in de zon gezeten net na het spuiten maar zie alleen nog helemaal 0 verschil, is dat gewoon normaal?

Ja bij mij zag ik ook pas na 1 maandje wat ondanks dat ik vaak onder de zonnebank ging

Terug
Naar boven