AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ja bij mij zag ik ook pas na 1 maandje wat ondanks dat ik vaak onder de zonnebank ging

Oke en werden je moedervlekjes wel donkerder terwijl je verder nog geen verschil zag? Ik zet twee keer per dag 0,4 mg gemiddeld en ben van plan vanaf aankomende week erbij te gaan zonnebanken, maar dan kan ik dus eigenlijk net zo goed nog ff twee weken wachten tot ik ga zonnebanken?

Daarom merk je niks. Zeker met MT1 heb je wel een beetje zon nodig. Het effect verdwijnt snel uit je lichaam dus best vrij snel na het spuiten ff onder de zonnebank.

Daarom merk je niks. Zeker met MT1 heb je wel een beetje zon nodig. Het effect verdwijnt snel uit je lichaam dus best vrij snel na het spuiten ff onder de zonnebank.

Ja dat ga ik sowieso doen. Vind het wel raar dat eerst al mijn moedervlekjes duidelijk donkerder worden en nieuwe in me gezicht bij heb gekregen terwijl ik nog niet bruiner ben geworden.. Nou ja t is maar afwachten.

usapep heeft geen mela meer zie ik iemand die er meer van weet?

waar bestellen jullie tegenwoordig m2? Ben helaas door me voorraad heen

waar bestellen jullie tegenwoordig m2? Ben helaas door me voorraad heen

Heb nou van USAPEP. Die is bijna op en heb nu eens bij labpeptides.net besteld om te kijken hoe die is, wel een stuk duurder. Maar als ik geen verschil merk koop ik de volgende keer gewoon weer bij USAPEP want dat is gewoon goeie en echt voor een mooi prijsje.

Je moet USAPEP trouwens gewoon mailen als het niet op de site staat.
En heb ook niet het idee dat er heel veel filler in zit, want als ik bacteriostatic water erbij doe lost het vrijwel meteen op.
Maar volgens de meneer van labpeptides.net zit er helemaal geen filler in en is het gewoon pure mt dus, dus ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
nog iemand anders waar m2 kan kopen?

Heb bij usapep gewoon besteld vd week mt2 heet gwn ac-nle bij ze nu

Iemand hier ervaring met labpeptides.net?
Heb daar nou zo'n anderhalveweek geleden besteld voor 100 euro en heb al meerdere keren gemaild, ze zeggen dat ze hem nog een keer opnieuw zouden versturen en dat ik dan de tracking code vanzelf in me mail zie verschijnen. Nou nog helemaal nog niks gebeurd.

Nou hehe heb t eindelijk binnen. Lange levertijd maar oké het is er gelukkig. De mt ziet er een beetje uit als sneeuwvlokjes van heel dichtbij, echt kristallen, dat was bij die van USAPEP niet dus zou goed kunnen dat hier idd geen filler bij zit. Ben benieuwd.

iemand ervaring met deze webshop

[Link niet meer beschikbaar]

Zijn er hier mensen die een nederlandse/belgische site weten om melanotan 2 te bestellen, maakt niet uit hoe duur de mt2 is.

Ik zoek een site waar je met overschrijving kan betalen, want ik kan namelijk niets met de kaart betalen omdat ik geen visa heb, enkel maestro en dat werkt niet op die sites.

Iemand die kan helpen?

Je kunt Paypal opwaarderen met een bankrekening en dan op Usapep met Paypal betalen...

Ik spuit nou al bijna 2 weken melanotan2, 5 kleine streepjes per dag, en pas 1x naar zonnebank geweest. Zie nog niet echt veel moet er vaker gezond worden?

Je moet idd wel gaan zonnen :)

Terug
Naar boven