XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Oké en is het niet zo dat alle mela nu uit m'n lichaam is omdat ik pas een keer ben gaan zonnen?

En hoelang moet ik nog 5 kleine streepjes blijven zetten? Doe het nu 12dagen elke dag

Een streepje zegt niet zo veel. Welke hoeveelheid MT2 is dat?

Iemand hier nog MT2 over en een paar ml bac water?

Wat is tegenwoordig een goede site om het te bestellen? Liefst met alle benodigdheden erbij.

Yup, ac-nle voor MT2 en ac-nal voor MT1.

Afgelopen jaar heb ik enkele maanden MT2 gespoten en is heel goed bevallen. Nu ben ik er inmiddels al twee maandjes mee gestopt en wordt het weer is tijd om er mee te beginnen. Ik heb voorheen altijd een enkel potje MT2 besteld en deze gewoon in de koelkast bewaard. Nu was ik van plan om net zoals de meeste hier het via USAPEP te bestellen. Maar hoe pakken jullie dit aan.

Als ik 4-5 potjes bestel en deze bij binnenkomst meteen in de diepvries bewaar, hoelang blijft dit dan goed?
Als ik de MT2 uit de diepvries haal, hoelang moet dit ontdooien in de koelkast voor injectie?
Hoelang kan ik het in de koelkast bewaren nadat ik het uit de diepvries heb gehaald?(voorheen ging ik altijd uit van max 2 maanden)?

Thanks als iemand me hiermee kan helpen dan kan ik weer lekker bruin het nieuwe jaar in!

gewoon dagje van te voren uit de vriezer in de koelkast zetten, dan mixen.

ongemixt koelkast 6mnd en vriezer 1 a 2 jr

Ik had begrepen dat het op kamertemperatuur 90 dagen stabiel is. Wanneer het in de vriezer bewaard wordt meer dan een jaar. Gemixt hangt af van de houdbaarheid van je injectiewater/steriel water/bacterie water (heeft veel namen). Dat water blijft iets van 3 weken goed ofzo? Wat is jullie ervaring?

gemixt maandje kijk altijd gewoon hoe het water(mix) eruit ziet.

Terug
Naar boven