XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Ik koop bij Viata. Dat is een echte apotheek, dus lijkt me perfect betrouwbaar. Staat ook op water voor injectie.

Na opening is het wel beperkt houdbaar. Bij hun koop je 10 ampullen voor een paar euro, het water dat ik niet direct gebruik gooi ik dus gewoon weg.
Top dan ga ik deze ook aanschaffen, bedankt voor de uitleg!

Welke heb je dan precies omdat je zegt voor een paar euro, zie namelijk 20x20ml voor 10euro en 20x10ml voor 16 euro? [Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar] Maar die andere zijn volgens mij ook prima, die 20ml heb je alleen niet nodig omdat 10ml al te veel is voor meedere vials te vullen.

Ga ze hier geen vragen over stellen svp, volgens mij mag het niet zomaar verkocht worden :)

Ik heb geen zin om alles te lezen. Maar kan je met melatonan( neusspray, geen prik) bruin worden zonder dat je ook maar onder de zonnenbank komt? Meen ooit gelezen dat je toch enige vorm van licht op je moet krijgen om het tel aten werken, heb geen zin in zonnenbank oid.

Is het verstandig om bij het mixen meerdere malen water in de vial te spuiten? Ik beschik namelijk enkel over 1ml spuit en wil mijn vial met 3ml vullen, hierdoor moet ik het water 3 opzuigen en inspuiten in de vial. Het liefst zou ik dit ineens doen maar kan nergens de juiste hoeveelheid spuit vinden. Hoe pakken jullie dit aan?

Gewoon meerdere keren spuiten. Kan prima.

Is het verstandig om bij het mixen meerdere malen water in de vial te spuiten? Ik beschik namelijk enkel over 1ml spuit en wil mijn vial met 3ml vullen, hierdoor moet ik het water 3 opzuigen en inspuiten in de vial. Het liefst zou ik dit ineens doen maar kan nergens de juiste hoeveelheid spuit vinden. Hoe pakken jullie dit aan?
5ml spuit gebruiken?

https://www.viata.nl/medisch-materi...lnld-08x40-hulpmiddel-1-stuks-nl#.VmA3ZIT_SW9
Gewoon deze van 5ml pakken, kost niks en werkt veel beter.

Sinds wanneer? Lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Sinds wanneer? Nou als je eens verder leest op andere fora dan zie je het vaker voorbij komen. Ook in dit topic zijn er meerdere mensen die deze bijwerking hebben.

Waarom lijkt je dit onwaarschijnlijk? Het is en blijft nog altijd een product wat in de testfase zit met de nodige bijwerkingen. Als je hier niet in wilt geloven blijf dan vooral je kop in het zand steken.

Sinds wanneer? Nou als je eens verder leest op andere fora dan zie je het vaker voorbij komen. Ook in dit topic zijn er meerdere mensen die deze bijwerking hebben.

Waarom lijkt je dit onwaarschijnlijk? Het is en blijft nog altijd een product wat in de testfase zit met de nodige bijwerkingen. Als je hier niet in wilt geloven blijf dan vooral je kop in het zand steken.

Ik heb het nergens voorbij zien komen. Onwaarschijnlijk omdat Pityriasis Versicolor een oppervlakkige schimmelinfectie is, ik zie niet hoe een injectie een schimmel kan veroorzaken???

Ik heb het nergens voorbij zien komen. Onwaarschijnlijk omdat Pityriasis Versicolor een oppervlakkige schimmelinfectie is, ik zie niet hoe een injectie een schimmel kan veroorzaken???
Je zoekskills zijn dan wel die van een 3 jarige. Type melanotan in en erachter versicolor. Google vult al zelf automatisch aan zo vaak komt dit voor.:o

Je zoekskills zijn dan wel die van een 3 jarige. Type melanotan in en erachter versicolor. Google vult al zelf automatisch aan zo vaak komt dit voor.:o

Niet zo raar dat ik het niet had gezien, het klopt gewoon niet wat je zegt:

Previously unseen white spots or white patches of skin may also become apparent as the tan deepens. (..) Larger white areas of skin may be due to Tinea versicolor which is a fungal infection caused by the yeast Malassezia furfur which is found on the skin and is not normally troublesome.

Die Pityriasis Versicolor is er al, alleen beter zichtbaar doordat de huid donkerder wordt. Dan zou ik Pityriasis Versicolor niet als bijwerking durven noemen:rolleyes: Schimmel door een injectie is ook gewoon niet logisch.

Heb het zelf ook, anti schimmel creme werkte bij mij nauwelijks. Krijg nu een oral kuur om de vlekken te bestrijden dat ze weer normaal bruin worden. Als je er niks aan doet en op vakantie gaat wordt je echt een koe. Want het pigment van die witte vlekken wordt niet bruin.

Bij mij komt het altijd terug, wat ik ook doe.
Hallo,

Dit is mijn derde zomer dat ik m2 gebruik. Ben alweer mooi bruin, alleen begint mij iets op te vallen wat mij niet zo zint..
Ik heb een witte vlek op mijn kont die niet bruin wordt, en op mijn rug zie ik ook kleine witte vlekjes. Op mijn rug nog niet heel erg zichtbaar maar ben bang dat dit erger gaat worden. Heeft iemand dit ook gehad? Komt dit door de m2 of is het iets wat nu pas zichtbaar wordt doordat mijn huid bruiner is?

Ik ben nu bezig van in mei met M2 en ben zeer tevreden over de resultaten,wauw wat ben ik bruin haha
Mensen vragen me of ik Braziliaans bloed in me heb haha stel je voor...
Wat ik wel heb is dat ik kots,maar dan ook kots misselijk ben na dat ik me inspuit...blehh
Ook heb ik hier en daar hele kleine witte vlekjes,soort pigmentvlekjes maar dan echt spierwit...iemand een idee wat dit is?

Paar pagina's terug bladeren en al 3 andere mensen die dit ook ervaren. Als je andere fora doorzoekt kom je het ook vaker tegen.

Die mensen ervaren dat inderdaad, maar Pityriasis Versicolor hadden ze al, het is ze alleen nooit eerder opgevallen.

Wat je wilt kerel, blijf je hoofd maar in het zand steken.
Het product is in de testfase, dus je kan alleen maar van ervaringen van andere mensen leren.

Jep heb hier ook last van. Gelukkig niet zo heel erg maar me bovenrug zie je het best goed. Ook had ik me arm tegen een tak geschuurd waardoor er nu een zichtbare lichtere streep zit. Ik vind het niet zo probleem maar je ziet het idd wel

Dat is een schimmel die je dan daarvoor ook al had, maar je nu pas op valt door het kleurverschil. Insmeren met lamisil helpt! http://www.apotheek.nl/medicijnen/t...grijk-om-te-weten-over-terbinafine-op-de-huid

Je praat weer onzin kerel, hoe kan je bewijzen dat die persoon dit al had?

Gebruik het zelf al 7 jaar en het komt altijd terug als ik zo'n 2 maanden heb gebruikt. Als je via google zoekt dan zie je dat bij mensen met een lichtere huiskleur de versicolor eerder rood of licht bruinachtig is.
Volgens mij had @Justalog dit ook steeds.

Terug
Naar boven