rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleurt je haar mee? Hoe moet ik dat zien? Word je haar serieus donkerder? Veel?Yup, MT2 is goedkoper, geeft sneller resultaat en kleurt ook je haar mee. Voor de meesten kennelijk genoeg reden daarvoor te kiezen. Heb alleen MT1 kunnen vinden bij USApep, maar daar ben ik wel tevreden over.
Kleurt je haar mee? Hoe moet ik dat zien? Word je haar serieus donkerder? Veel?
1,2 is echt overkill, zal het gwn op 0,25 houden die 1,2 gaat je niks meer opleveren, alleen dat je mt sneller op is.Goede avond,
Ik ben sinds woensdag begonnen met melanotal II. Ik heb het via melanotal-kopen gekocht, is het wel betrouwbaar bij hun? Mensen met ervaringen die het ook daar het hebben gekocht?
Ik spuit nu 1,2 enige bijwerking die ik heb zijn vermoeiden voeten. Hoe lang duur het voordat je verkleurt? Ik ben nog net zo bleek.
Alvast bedankt.
Ja ik had het over mt2, maar ik bedoel, in hoeverre gebeurd dat en is dat blijvend?Haar kleurt niet mee. Dat is ook juist een van mijn redenen om MT1 te gebruiken ipv MT2. Bij MT2 gebeurt dat wel.
1,2 is echt overkill, zal het gwn op 0,25 houden die 1,2 gaat je niks meer opleveren, alleen dat je mt sneller op is.
Jaartje, paar keer per week 0,25mg
Opzich wel viel niet tegen.
Denk pas als je je mela lang(meer als een maand) gemengt heb staan dat het met bac beter blijft kwa infectie gevoeligheid.Ik hem mijn Mela eigenlijk altijd gespoten met injectie water zoals hier: [Link niet meer beschikbaar]
Wat is het merkbaar verschil met bac water?
niemand iedereen zegt wat anders.Ik heb vorige week donderdag/vrijdag 1 vial gevuld. Heb nog 2x10mg MTII staan, en bac water die dus vorige week donderdag opengemaakt is. Wie kan me nu duidelijkheid verschaffen hoelang de bac water in de koelkast houdbaar is? Want ik zie telkens iets anders.
Denk pas als je je mela lang(meer als een maand) gemengt heb staan dat het met bac beter blijft kwa infectie gevoeligheid.
Ik heb vorige week donderdag/vrijdag 1 vial gevuld. Heb nog 2x10mg MTII staan, en bac water die dus vorige week donderdag opengemaakt is. Wie kan me nu duidelijkheid verschaffen hoelang de bac water in de koelkast houdbaar is? Want ik zie telkens iets anders.