MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Plus die alcohol doekjes zijn niet nodig met insuline spuitjes.

Hoe kan ik bij usapep de melanotan vinden?

Yup, MT2 is goedkoper, geeft sneller resultaat en kleurt ook je haar mee. Voor de meesten kennelijk genoeg reden daarvoor te kiezen. Heb alleen MT1 kunnen vinden bij USApep, maar daar ben ik wel tevreden over.
Kleurt je haar mee? Hoe moet ik dat zien? Word je haar serieus donkerder? Veel?

Goede avond,

Ik ben sinds woensdag begonnen met melanotal II. Ik heb het via melanotal-kopen gekocht, is het wel betrouwbaar bij hun? Mensen met ervaringen die het ook daar het hebben gekocht?

Ik spuit nu 1,2 enige bijwerking die ik heb zijn vermoeiden voeten. Hoe lang duur het voordat je verkleurt? Ik ben nog net zo bleek.

Alvast bedankt.

Goede avond,

Ik ben sinds woensdag begonnen met melanotal II. Ik heb het via melanotal-kopen gekocht, is het wel betrouwbaar bij hun? Mensen met ervaringen die het ook daar het hebben gekocht?

Ik spuit nu 1,2 enige bijwerking die ik heb zijn vermoeiden voeten. Hoe lang duur het voordat je verkleurt? Ik ben nog net zo bleek.

Alvast bedankt.
1,2 is echt overkill, zal het gwn op 0,25 houden die 1,2 gaat je niks meer opleveren, alleen dat je mt sneller op is.

Ik hem mijn Mela eigenlijk altijd gespoten met injectie water zoals hier: [Link niet meer beschikbaar]
Wat is het merkbaar verschil met bac water?

Ik hem mijn Mela eigenlijk altijd gespoten met injectie water zoals hier: [Link niet meer beschikbaar]
Wat is het merkbaar verschil met bac water?
Denk pas als je je mela lang(meer als een maand) gemengt heb staan dat het met bac beter blijft kwa infectie gevoeligheid.

Ik heb vorige week donderdag/vrijdag 1 vial gevuld. Heb nog 2x10mg MTII staan, en bac water die dus vorige week donderdag opengemaakt is. Wie kan me nu duidelijkheid verschaffen hoelang de bac water in de koelkast houdbaar is? Want ik zie telkens iets anders.

Ik heb vorige week donderdag/vrijdag 1 vial gevuld. Heb nog 2x10mg MTII staan, en bac water die dus vorige week donderdag opengemaakt is. Wie kan me nu duidelijkheid verschaffen hoelang de bac water in de koelkast houdbaar is? Want ik zie telkens iets anders.
niemand iedereen zegt wat anders.

Ongemengd geopend bac water is tot drie maanden houdbaar in de koelkast geloof ik, pin me er niet op vast.

Terug
Naar boven