Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedenmiddag,
Heeft er iemand toevallig een keer iets via [Link niet meer beschikbaar] besteld?
Ik dus wel maar sinds er betaald is krijg ik geen reactie meer op mails.
Ik heb het vermoeden dat het hier om oplichting gaat.
Kan iemand dit bevestigen?
Het rare is dat ik helemaal nergens iets kan terugvinden op internet.
Gr. Jordy
Dus je doet gewoon de mela met bac water mengen en dan in neusspray doen?Ik pak nu sinds een maandje neusspray ipv inject omdat ik na zo lange tijd inject echt even geen zin meer in prikke heb. Doe 2 peps op 5ml water en om de dag 1 a 2 sprays, zelfde resultaat nu.
geen idee, spray 2 a 3x en dan heb ik na 30min dezelfde sides als inject, dus zit wel goedAls ik 20mg M2 op 5ml bac water in neusspray doe? Hoeveel Mg is het per spray dan?
Goedenmiddag,
Heeft er iemand toevallig een keer iets via [Link niet meer beschikbaar] besteld?
Ik dus wel maar sinds er betaald is krijg ik geen reactie meer op mails.
Ik heb het vermoeden dat het hier om oplichting gaat.
Kan iemand dit bevestigen?
Het rare is dat ik helemaal nergens iets kan terugvinden op internet.
Gr. Jordy
Dat ligt niet aan de mela maar aan de structuur van jouw huid. Jij reageert er anders op dan velen. Voor jou is het niet weggelegd vrees ik. Maar het Erasmus ziekenhuis in NL mag het nu officieel afgeven aan EPP patienten en de rest van EU volgt. Zelfs de FDA moet het nu wel goed gaan keuren.
Dat je pigment storingen krijgt is bij 0.01% bekend. Dat heeft met jouw eigen pigment structuur te maken. Dat was ook een van de redenen waarom de FDA twijfelden voor goedkeuring. Maar zelfs Ibuprofen heeft bijwerkingen.
Ik keur het gebruik niet goed hoor, integendeel. Maar bij elk medicijn zijn er issues die bij enkele voorkomen. Onthou dat wel natuurlijk.
TIP: koop CLVLY voor dat het te laat is. Deze gaat binnen een paar maanden paar keer over de kop. Thank me later![]()
Ze verkopen zelfs melanotan 1. Die is echt nog zeldzaam te krijgen. Dat ze wat duurder zijn zou mij eigenlijk niet uitmaken, bij goedkope prijzen weet je natuurlijk meteen al dat de zuiverheid nihil zal zijn. Ze melden ook nog eventuele bijwerkingen. Site ziet er ook niet zo underground uit.
Pay safePS sommige suppliers vragen om te betalen met paysafecard. Iemand daar ervaring mee? Is het veilig?

Wil je daar iets mee zeggen over de methode?
Spijtig dat er niemand in antwerpen of omgevingen dit kan regelen. Internet betalingen met bitcoins suckt
Is heel gemakkelijk als je even 30 min de tijd neemt om te lezen hoe het werkt