0.5mg is voldoende en dan zou ik opbouwen vanaf 0.2mg per dag ofzo. Dus 1ste dag 0.2mg. Wordt je er misselijk van de volgende dag weer 0.2mg totdat je er niet meer misselijk van wordt en dan 0.3 of 0.4 wat je wilt. Dit zijn trouwens ervarings methodes. Geen officiële maatstaven.
En over de kop betekent in mijn regio dat het verdubbelt

reden waarom je het moet kopen? Duitsland volgt binnen enkele maanden met 800+ EPP patienten a 6000-10000 euro per behandeling. UK volgt ook. En EPP patienten hebben in de US aangegeven met zijn allen massaal naar de FDA approvement te komen om ze duidelijk te maken dat hun net zo veel waard zijn als de EPP patienten in de EU. De FDA kan er gewoon weg niet meer om heen. Zodra dat is goedgekeurd kan het de 10usd per aandeel.
Daarnaast is Clinuvel bezig met Vitiligo. Hiervan bestaan 10000x zoveel patienten dan EPP in de wereld. Wat er op neer komt dat het richting de 100usd per aandeel kan gaan. Let wel, dit is lange termijn verhaal. Geschat wordt rond 2018-2020. Ik zit er al in vanaf 2006 voor 15 cent per aandeel. Het is mijn savings voor mijn Audi R8