MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Nogmaals, maakt het qua eetlust veel uit of ik het smorgens of voor het slapen zet? Want ik zet dus na het opstaan en dan is heel m'n eetlust weg tot het avondeten. Als ik het voor t slapen zet is dit dan minder?

Ja, ik zet het altijd 's avonds en nooit last van.

ok, goed om te weten.

Heb al van een andere site besteld, weet niet of ik hier websites mag posten, maar voor 30 mg melanotan 2 + 10 spuitjes was het 55 euro + verzend kosten. Weet niet hoeveel het is via andere websites.

Hi, welke website heb jij het besteld? en wat zijn je ervaringen?? Ik bestel meestal via via, maar die doet het niet meer.. vandaar..!

Kan iemand mij even een berichtje sturen die melanotan gebruikt?

Wilt iemand mij snel een goede link sturen waar ik bacteriel water en insuline spuiten kan kopen? de melanotan heb ik al wil zo snel mogelijk beginnen of kan ik t gewoon beide bij de apotheek krijgen

Wilt iemand mij snel een goede link sturen waar ik bacteriel water en insuline spuiten kan kopen? de melanotan heb ik al wil zo snel mogelijk beginnen of kan ik t gewoon beide bij de apotheek krijgen

Gewoon op [Link niet meer beschikbaar] ;)

En ik zag dat ze de neusspray ook weer te koop hebben. Mijn vrouw heeft daar goede ervaringen mee (bang voor naalden haha)

Ja hoor, gaat iets langzamer, maar het maakt volgens mij niet uit hoe je het neemt. Ze deed 2 sprays smorgens en savonds. Maar na drie weken was ze net zo bruin.

Nou ik ben er in ieder geval klaar mee. Door mijn melanotan gebruik zitten heel mijn armen, benen en andere delen van mijn lichaam vol met kleine witte pigmentloze vlekjes. 'Confettihuid'. Voordat ik begon was mijn huid gewoon helemaal egaal. Ik ben 19 jaar en heb de huid van een 50 jarige.

Nou ik ben er in ieder geval klaar mee. Door mijn melanotan gebruik zitten heel mijn armen, benen en andere delen van mijn lichaam vol met kleine witte pigmentloze vlekjes. 'Confettihuid'. Voordat ik begon was mijn huid gewoon helemaal egaal. Ik ben 19 jaar en heb de huid van een 50 jarige.
Waar had je ze gekocht en hoeveel en hoelang heb je gebruikt? Heb je Melanotan of Melanotan II gebruikt? Vreemd dat je geen egaal resultaat krijgt. Heb je het correct in de buik ingespoten?

Dat ligt niet aan de mela maar aan de structuur van jouw huid. Jij reageert er anders op dan velen. Voor jou is het niet weggelegd vrees ik. Maar het Erasmus ziekenhuis in NL mag het nu officieel afgeven aan EPP patienten en de rest van EU volgt. Zelfs de FDA moet het nu wel goed gaan keuren.

Dat je pigment storingen krijgt is bij 0.01% bekend. Dat heeft met jouw eigen pigment structuur te maken. Dat was ook een van de redenen waarom de FDA twijfelden voor goedkeuring. Maar zelfs Ibuprofen heeft bijwerkingen.

Ik keur het gebruik niet goed hoor, integendeel. Maar bij elk medicijn zijn er issues die bij enkele voorkomen. Onthou dat wel natuurlijk.

TIP: koop CLVLY voor dat het te laat is. Deze gaat binnen een paar maanden paar keer over de kop. Thank me later ;)

Laatst bewerkt:
Dat ligt niet aan de mela maar aan de structuur van jouw huid. Jij reageert er anders op dan velen. Voor jou is het niet weggelegd vrees ik. Maar het Erasmus ziekenhuis in NL mag het nu officieel afgeven aan EPP patienten en de rest van EU volgt. Zelfs de FDA moet het nu wel goed gaan keuren.

Dat je pigment storingen krijgt is bij 0.01% bekend. Dat heeft met jouw eigen pigment structuur te maken. Dat was ook een van de redenen waarom de FDA twijfelden voor goedkeuring. Maar zelfs Ibuprofen heeft bijwerkingen.

Ik keur het gebruik niet goed hoor, integendeel. Maar bij elk medicijn zijn er issues die bij enkele voorkomen. Onthou dat wel natuurlijk.

TIP: koop CLVLY voor dat het te laat is. Deze gaat binnen een paar maanden paar keer over de kop. Thank me later ;)
Hoeveel gebruik je best als je hiermee begint. Je hebt dus flesje MII 10mg waar je 1 ml steriel water aan toevoegt.. hoeveel spuit je dan in? Weeg zo'n 85kg.

PS. Waarom zou je CLVLY kopen als je zelf aangeeft dat het binnen paar maand over kop gaat?

Hoeveel gebruik je best als je hiermee begint. Je hebt dus flesje MII 10mg waar je 1 ml steriel water aan toevoegt.. hoeveel spuit je dan in? Weeg zo'n 85kg.

PS. Waarom zou je CLVLY kopen als je zelf aangeeft dat het binnen paar maand over kop gaat?
Na iets langer dan 1 maand op 0,4mg per dag schrok iedereen zich dood toen ze mij pas voor melanotan hadden gezien. Al ben ik wel een turk, dus zou ik er ook wel aanleg voor hebben gehad. Maar ik ontweek vrijwel altijd de zon dus nooit een tint gehad:o

0.5mg is voldoende en dan zou ik opbouwen vanaf 0.2mg per dag ofzo. Dus 1ste dag 0.2mg. Wordt je er misselijk van de volgende dag weer 0.2mg totdat je er niet meer misselijk van wordt en dan 0.3 of 0.4 wat je wilt. Dit zijn trouwens ervarings methodes. Geen officiële maatstaven.

En over de kop betekent in mijn regio dat het verdubbelt ;) reden waarom je het moet kopen? Duitsland volgt binnen enkele maanden met 800+ EPP patienten a 6000-10000 euro per behandeling. UK volgt ook. En EPP patienten hebben in de US aangegeven met zijn allen massaal naar de FDA approvement te komen om ze duidelijk te maken dat hun net zo veel waard zijn als de EPP patienten in de EU. De FDA kan er gewoon weg niet meer om heen. Zodra dat is goedgekeurd kan het de 10usd per aandeel.

Daarnaast is Clinuvel bezig met Vitiligo. Hiervan bestaan 10000x zoveel patienten dan EPP in de wereld. Wat er op neer komt dat het richting de 100usd per aandeel kan gaan. Let wel, dit is lange termijn verhaal. Geschat wordt rond 2018-2020. Ik zit er al in vanaf 2006 voor 15 cent per aandeel. Het is mijn savings voor mijn Audi R8 ;)

Laatst bewerkt:
Buiten de vrouw van Yzord, nog andere mensen positieve ervaringen met de neusspray?

Ik kocht altijd bij easytan in uk, per 20 of 50, maar bij de laatste bestelling merkte ik dat het plots maar half zo goed meer werkte ( heb paar barometers zoals de kleur van mijn haar). Heb nog gehoord dat ze gewoon spul dat ze al jaren staan hadden kwijt moesten en dat was al wat degraded. Jammer dat zo'n zaken gebeuren.
Hoe lang zou M2 moeten goed blijven wanneer je het aankomt? Dacht toch aantal jaren, is alleen moeilijk in te schatten of wat je koopt al jaren terug gefabriceerd is of nog maar net, daarom een eerlijke firma graag.

Ik gebruik nu al een tijdje de mela van alley.
Deze bevalt me zeer goed, beter dan de vorige 2 die ik heb gehad.
Ik injecter nu trouwens sindskort in mijn beenvet/onderhuids.
Hierdoor word ik veel minder misselijk na het zetten dan als ik in m'n buik injecteer.

Bedankt, vraag me af of je bij alley per meer dan 5 stuks kan kopen, scheelt meestal een heel pak in de prijs. Weet je van waar ze hun melanotan hebben? Ga niet zomaar bestellen na mijn laatste ervaring waar ze duidelijk al jaren buiten de vriezer lag;

Bedankt, vraag me af of je bij alley per meer dan 5 stuks kan kopen, scheelt meestal een heel pak in de prijs. Weet je van waar ze hun melanotan hebben? Ga niet zomaar bestellen na mijn laatste ervaring waar ze duidelijk al jaren buiten de vriezer lag;

Ik heb ze gewoon per stuk gekocht, dan zijn ze idd duurder dan de meeste Amerikaanse peptide sites.
Maar ik weet dat alley ze per 10 in doos leverd net als de hgh.

Thanks, staat er ergens de prijs per 10, 20 of meer, vind alleen per 5 terug.

0.5mg is voldoende en dan zou ik opbouwen vanaf 0.2mg per dag ofzo. Dus 1ste dag 0.2mg. Wordt je er misselijk van de volgende dag weer 0.2mg totdat je er niet meer misselijk van wordt en dan 0.3 of 0.4 wat je wilt. Dit zijn trouwens ervarings methodes. Geen officiële maatstaven.

En over de kop betekent in mijn regio dat het verdubbelt ;) reden waarom je het moet kopen? Duitsland volgt binnen enkele maanden met 800+ EPP patienten a 6000-10000 euro per behandeling. UK volgt ook. En EPP patienten hebben in de US aangegeven met zijn allen massaal naar de FDA approvement te komen om ze duidelijk te maken dat hun net zo veel waard zijn als de EPP patienten in de EU. De FDA kan er gewoon weg niet meer om heen. Zodra dat is goedgekeurd kan het de 10usd per aandeel.

Daarnaast is Clinuvel bezig met Vitiligo. Hiervan bestaan 10000x zoveel patienten dan EPP in de wereld. Wat er op neer komt dat het richting de 100usd per aandeel kan gaan. Let wel, dit is lange termijn verhaal. Geschat wordt rond 2018-2020. Ik zit er al in vanaf 2006 voor 15 cent per aandeel. Het is mijn savings voor mijn Audi R8 ;)

Dit is wel heel optimistisch, tot nu toe is het allemaal geneuzel binnen de EU (Italië). Dat gezegd hebbende is het interessant om dit te volgen! Als we de 10aud halen en het is widely approved, dan stap ik nog wel in voor het vitiligo verhaal. Het is nu nog allemaal erg onzeker imo.

Wel goede tip!

Terug
Naar boven