Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Veel succes dan

Kost je meer tijd en waarschijnlijk ook meer geld.
Ga met de tijd mee en leer iets nieuws. Bitcoin is er en zal alleen maar vaker gebruikt gaan worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel succes dan

Omdat Paypal niet Anoniem is. Heel simpel.Waarom werken bepaalde leveranciers niet met paypal, maar met bitcoins en paysafe? Wat is het grootste verschil voor koper en verkoper?
ik heb 1 vail M2 en baco water op kamertemperatuur liggen (ongemengd), is het mogelijk dat de werking hiervan minder is geworden?
Het lijkt wel dat ik van deze vail bijna niet bruin wordt tov mijn vorige gebruikte vail.
Ik heb nog een vial mt2 liggen van vorig jaar, ongemengd.
Donderdag vertrek ik naar Spanje, als ik hier het optimale wil uit halen en ik begin vandaag. Ga ik er nog resultaat uit halen of ben ik te laat begonnen?
Hoelang heb je deze al liggen?
Ik heb gemerkt dat de werking verminderde bij vials die ik al 1,5 jaar had liggen (niet gemengd, diepvries).
Dat is redelijk laat ja... Zeker geen gekke dingen doen als 1mg per dag injecteren! Bouw op zoals je het normaal zou doen, dan heb je toch dat nog gehad.
Hoi mag ik vragen waar je het hebt gekocht?Hey luitjes, ik gebruik nu sinds ongeveer twee maanden melanotan II. In één woord;
GEWELDIG!
Ik ben nog nooit zo mooi donkerbruin geweest! Het is echt een hele mooi donkere kleur bruin, niet geel of oranje.
Wat betreft de bijwerkingen, ik heb nergens last van alleen maar positief!
Zo ben ik al een kilo vet kwijt en mijn libido is enorm toegenomen, haha.
Dit wilde ik graag met jullie delen
Groetjes Linda.

Hoi.. ik heb het via Instagram van een jongen ik weet niet of ik zomaar zijn naam mag noemen
0.5mg is voldoende en dan zou ik opbouwen vanaf 0.2mg per dag ofzo. Dus 1ste dag 0.2mg. Wordt je er misselijk van de volgende dag weer 0.2mg totdat je er niet meer misselijk van wordt en dan 0.3 of 0.4 wat je wilt. Dit zijn trouwens ervarings methodes. Geen officiële maatstaven.
En over de kop betekent in mijn regio dat het verdubbeltreden waarom je het moet kopen? Duitsland volgt binnen enkele maanden met 800+ EPP patienten a 6000-10000 euro per behandeling. UK volgt ook. En EPP patienten hebben in de US aangegeven met zijn allen massaal naar de FDA approvement te komen om ze duidelijk te maken dat hun net zo veel waard zijn als de EPP patienten in de EU. De FDA kan er gewoon weg niet meer om heen. Zodra dat is goedgekeurd kan het de 10usd per aandeel.
Daarnaast is Clinuvel bezig met Vitiligo. Hiervan bestaan 10000x zoveel patienten dan EPP in de wereld. Wat er op neer komt dat het richting de 100usd per aandeel kan gaan. Let wel, dit is lange termijn verhaal. Geschat wordt rond 2018-2020. Ik zit er al in vanaf 2006 voor 15 cent per aandeel. Het is mijn savings voor mijn Audi R8![]()
Hoi.. ik heb het via Instagram van een jongen ik weet niet of ik zomaar zijn naam mag noemen
Nee, ik ben nog net zo blondik heb gelezen dat het gebruik van m2 je haarkleur donkerder kan maken, hebben veel mensen daar last van gehad ??