- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Daar zou ik dan ook op zitten. Ga daar eens mee beginnen thanks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou je het eventueel nog meer kunnen verdunnen. Wat je ook eens kan doen is het voor het slapen zetten in je bilvet. Wordt langzamer opgenomen doordat het slechter doorbloed is. Zelf doe ik het altijd al in bil doordat ik vaker op mijn buik last kreeg van blauwe plekken
Ik deed 2ML erbij omdat ik het makkelijker doseren vond. 5 streepjes is dan gewoon 0,5mgDaar zou ik dan ook op zitten. Ga daar eens mee beginnen thanks.
Daarnet die vails van Sunatura binnengekregen, daar zitten toch wel extreem veel minder fillers in als van USApep etc
Dat weet ik, staat ook op hun website.Zegt helemaal niks over de kwaliteit. Ooit bijvoorbeeld 10mg pep of sos op een weegschaaltje gehad? Dat komt meer overeen met sunatura dan de hoeveelheid in USAPEP stuff. Heeft denk gewoon te maken met de dichtheid van het spul. Heb van beide mela gehad, en werkt beide perfect.
Ik had dit op m'n borst, paar kleine witte vlekjes maar zijn weggetrokken.
Waarom niet gewoon usapep? Is toch ook gewoon met paypal?Iemand een nl/be website waar je melanotan 2 kan bestellen en betalen met paypal? thx
Waarom niet gewoon usapep? Is toch ook gewoon met paypal?
Hoe werkt dit dan met de betaling van $ naar euro, moet je daar iets speciaal voor doen?
Nope. Gaat gewoon vanzelf, het bedrag komt er in dollar te staan en word gewoon in euro's van je rekening afgeschreven, goedkoper dus. En laatste keer bij mij al na 2 dagen binnen dus erg snel.