XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Dan zou je het eventueel nog meer kunnen verdunnen. Wat je ook eens kan doen is het voor het slapen zetten in je bilvet. Wordt langzamer opgenomen doordat het slechter doorbloed is. Zelf doe ik het altijd al in bil doordat ik vaker op mijn buik last kreeg van blauwe plekken

Dit word dan mn volgende optie, als het verdunnen niet afdoende helpt. Thanks.

Ik heb laatste week last van verminderde eetlust, ik zet de mela vaak na het opstaan. Zal m'n eetlust beter worden als ik het voor het slapen zet of zal dit weinig verschil maken, iemand hier ook last van of ervaring mee?

Daarnet die vails van Sunatura binnengekregen, daar zitten toch wel extreem veel minder fillers in als van USApep etc

Daarnet die vails van Sunatura binnengekregen, daar zitten toch wel extreem veel minder fillers in als van USApep etc

Zegt helemaal niks over de kwaliteit. Ooit bijvoorbeeld 10mg pep of sos op een weegschaaltje gehad? Dat komt meer overeen met sunatura dan de hoeveelheid in USAPEP stuff. Heeft denk gewoon te maken met de dichtheid van het spul. Heb van beide mela gehad, en werkt beide perfect.

Zegt helemaal niks over de kwaliteit. Ooit bijvoorbeeld 10mg pep of sos op een weegschaaltje gehad? Dat komt meer overeen met sunatura dan de hoeveelheid in USAPEP stuff. Heeft denk gewoon te maken met de dichtheid van het spul. Heb van beide mela gehad, en werkt beide perfect.
Dat weet ik, staat ook op hun website.

Had het er gewoon over dat er EXTREEM veel (onnodige) andere vullers inzitten bij andere merken

heb nog steeds niks gehoord van usa pep, al 3 keer gemaild whats wrong? ook niks in me spam box

zijn er nog andere plekken dan usa pep waar ik m2 kan bestellen?

Usapep is offline? Weet iemand hier meer over?

Sinds ik nu ongeveer voor 2 maanden gestopt ben, heb ik kleine witte vlekjes opgemerkt op mijn armen. Ook zijn mijn armen bruin en vanaf opeens mijn pols zijn mijn handen helemaal wit. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt en gaat dit nog weg, of is dit blijvend en gewoon pigmentverlies ofzo?

Ik had dit op m'n borst, paar kleine witte vlekjes maar zijn weggetrokken.

Iemand een nl/be website waar je melanotan 2 kan bestellen en betalen met paypal? thx

Ik had dit op m'n borst, paar kleine witte vlekjes maar zijn weggetrokken.

Hm ja bij mij is het echt op beide armen, en ook over mijn hele armen, dus niet een paar kleine witte vlekjes maar heel veel. Ik wil nu eigenlijk opnieuw mt gaan gebruiken maar durf niet zo goed omdat ik bang ben dat het erger word ofzo.

Zijn wel heel klein trouwens, dus niet dat het super opvalt maar zelf zie ik het wel gewoon goed.

Hoe werkt dit dan met de betaling van $ naar euro, moet je daar iets speciaal voor doen?

Nope. Gaat gewoon vanzelf, het bedrag komt er in dollar te staan en word gewoon in euro's van je rekening afgeschreven, goedkoper dus. En laatste keer bij mij al na 2 dagen binnen dus erg snel.

Nope. Gaat gewoon vanzelf, het bedrag komt er in dollar te staan en word gewoon in euro's van je rekening afgeschreven, goedkoper dus. En laatste keer bij mij al na 2 dagen binnen dus erg snel.

ok, goed om te weten.

Heb al van een andere site besteld, weet niet of ik hier websites mag posten, maar voor 30 mg melanotan 2 + 10 spuitjes was het 55 euro + verzend kosten. Weet niet hoeveel het is via andere websites.

Nogmaals, maakt het qua eetlust veel uit of ik het smorgens of voor het slapen zet? Want ik zet dus na het opstaan en dan is heel m'n eetlust weg tot het avondeten. Als ik het voor t slapen zet is dit dan minder?

Terug
Naar boven