XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

hoe lang kun je melanotan bewaren,aangezien ik ff nog geen verdacht wil scheppen en wat drukjes heb.
kan ik het volgende week zaterdag gewoon gebruiken neem ik aan?

net 1 mg gezet, moet ik vanaf nu op 1mg blijven of verhogen ???

zaterdag is mijn 1e zonnebank sessie ben benieuwd

Die hoge doses zijn nergens voor nodig hoor. 1mg is al meer dan zat.

oke ik blijf op 1mg gedurende rest van kuur

Als ik terug ben ga ik ook starten. De tan die ik nu heb is echt epic, en voor mij heel bijzonder want ik werd nooit bruin. Ik verbrandde altijd, bleef altijd rood. Bruin werd ik nooit, altijd rood. Nu na 2.5 maanden in de volle zon iedere dag ben ik eindelijk een beetje bruin aan het worden. En dat terwijl andere mensen na 4 dagen hier al teringbruin waren. Zit gewoon in je of niet.

en?

al begonnen?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 11:27 ----------

Die hoge doses zijn nergens voor nodig hoor. 1mg is al meer dan zat.

Heb nét in huis gehaald,

50mg,
5 potjes,

Ik probeer zonnebank te vermijden,

begin vanavond op 0,5 en verhoog 't naar 0,75 tot aan de 1 ml , we zullen zien ;)

ben nog niet terug in ned, nog paar weekies dan start ik

ben vandaag gaan zonnebanken voor het eerst in me leven.

ben nu 1 week bezig met m2 en me gezicht is retebruin geworden alleen me lichaam nog niet echt

komt dit nog?

Waarom ga je het eigenlijk gebruiken als je al helemaal tanned bent?

Omdat ik constant rood wordt en nooit die mooie diepbruine kleur krijg, al lig ik dagen lang in de zon.. wat ik ook doe. Bovendien is het belachelijk snel weg bij mij. Na 3 dagen wordt ik weer wittig :P

Tis makkelijk voor mij om het nu te gebruiken, dan valt het ook niet op. Kan ik zeggen van; ja ik ben zo lang daar geweest, nu blijf ik denk ik bruin :P

Ja als ik de bacwater in huis heb, maak ik 'n log;), dat zal hopelijk vanavond of maandag zijn..

Als de apotheek open is.

Als je een log maakt, maak er dan eens eentje met pics. Das meestal een probleem voor de meesten, maar met die melanotan is dat wel echt een meerwaarde.

ben vandaag gaan zonnebanken voor het eerst in me leven.

ben nu 1 week bezig met m2 en me gezicht is retebruin geworden alleen me lichaam nog niet echt

komt dit nog?

Tuurlijk, je lichaam duurt wat langer maar blijft ook veel langer bruin. Nog even tijd geven en dan ben je super bruin.

Heb bac water binnen, kom net van de ziekenhuis apotheek post,

Ga nu beginnen met aanmaken en zetten maar!, Logje volgt hierna

IMAG0210.jpg

IMAG0211.jpg

Terug
Naar boven