AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

dus 10 kleine streepjes heb ik nodig om 1ml water met melanotan te mengen

en 2 kleine streepjes in dus 0,2 ( voor injecteren)

Volgens mij heb je al bij het 5e streepje 10cc in de spuit.

Dus 1 klein streepje telt voor 2cc. = 0.2mg per klein streepje.

5 streepjes = 10cc = 1mg

vandaag word me 6e dag, ga 0.8 mg zetten alleen tot nu toe wat ik voel is geen eetlus en zeer misselijk en kwa tintje heb ik nog niks. Je moet tog al zonder zonnebank een tintje krijgen??? of als ik nu onder zonnebank ga dat ik opeens bruin ga zien?

Al

Laatst bewerkt:
6 dagen en je bent nog aan het opbouwen.
Als je echt huidtype 1 bent zal je nog niet veel merken.
En believe me, ga vroeg onder de zonnebank (ook dit opbouwen). Dit heb ik niet gedaan en heb zo dus paar dagen/weken verspild

oke bedankt zal ff afwachten.
@arnodsi, je zegt ga vroeg onder de zonnebank ben van plan om zaterdag te gaan dus precies na 1 week m2 gebruik ben vorige week zaterdag begonnen. is dit goed en dan ga ik 20 min zonnnen.

vandaag word me 6e dag, ga 0.8 mg zetten alleen tot nu toe wat ik voel is geen eetlus en zeer misselijk en kwa tintje heb ik nog niks. Je moet tog al zonder zonnebank een tintje krijgen??? of als ik nu onder zonnebank ga dat ik opeens bruin ga zien?

zonder zonnebank of zon zul je niet veel merken

oke bedankt zal ff afwachten.
@arnodsi, je zegt ga vroeg onder de zonnebank ben van plan om zaterdag te gaan dus precies na 1 week m2 gebruik ben vorige week zaterdag begonnen. is dit goed en dan ga ik 20 min zonnnen.
Is goed. Mela zal ondertussen in je systeem zitten. Ik zou zelf beginnen met 10min en dan opbouwen.

oke ben benieuwd, zaterdag update vanuit mijn kant

ik ga vandaag me eerste prikkie zetten :o

ik heb een klein probleempje er zit nog wat poeder aan de zijkanten
van het vial
geeft dit of maakt dat niet veel uit?

gewoon tussen je vingers rollen, neem je zo alles mee.

Ve

Laatst bewerkt:
Vandaag de hele dag door moeten horen hoe bruin ik wel ben! Wat ik gedaan heb, of ik op reis geweest ben of zo... :)

Heb 20 mg melanotan gebruikt, en in totaal 39 min zonnebank.
Geef je dat dan ook als antwoord?

Vraag me af hoe er op gereageerd wordt door andere mensen, of verzin je een smoesje?

tt

Laatst bewerkt:
Geef je dat dan ook als antwoord?

Vraag me af hoe er op gereageerd wordt door andere mensen, of verzin je een smoesje?

Die ene week dat het zo mooi weer was, was ik ook erg bruin geworden. Toen ik op werk kwam vroegen ze wel hoe ik zo snel bruin kon worden, gewoon zeggen dat het mooi weer is geweest.

Denk niet dat je veel reacties krijgt die begripvol zijn als je zegt dat je injecteert voor een tan.

gister 0.8 mg gezet, vandaag ben ik wat bruiner. Hoor ook van me omgeving dat ik een soort van kleurtje heb gekeregen dit beloofd wat.

Terug
Naar boven