AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

okey mensen ik ben nu echt in de war.
ik heb nu melanotan besteld,binnen gekregen
een dag erna heb ik
1ml water (zie bladzijde terug ) gemend met de melanotan
en direct in de koelkast gedaan nu lees ik dat dit niet goed is?
aangezien het gewoon steriel water is??:o
als ik gewoon op de site,s lees moest je het toch gewoon in de koelkast doen
en dan is het 2 maand goed?
of geld dit alleen voor BAC water?

Snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen met die koelkast :p.

Gewoon spuiten preloaden en in de vriezer. Mooi al het werk in 1x klaar en het blijft lang genoeg goed.

Snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen met die koelkast :p.

Gewoon spuiten preloaden en in de vriezer. Mooi al het werk in 1x klaar en het blijft lang genoeg goed.
lol mijn moeder wil die dingen niet in de vriezer hebben :o
edit:
maar mijn melanotan is nu niet kapot ofzo omdat ik het al een tijdje in de koelkast heb?

ben alle apotheken,ziekenhuizen langs geweest in de buurt...

and guess what.. no BAC water, dus moet 't via internet bestellen neem ik aan:(,

okey mensen ik ben nu echt in de war.
ik heb nu melanotan besteld,binnen gekregen
een dag erna heb ik
1ml water (zie bladzijde terug ) gemend met de melanotan
en direct in de koelkast gedaan nu lees ik dat dit niet goed is?
aangezien het gewoon steriel water is??:o
als ik gewoon op de site,s lees moest je het toch gewoon in de koelkast doen
en dan is het 2 maand goed?
of geld dit alleen voor BAC water?

Je doet het goed zo. Gewoon de vial mengen met water en dan bewaren in de koelkast, volgende avond neem je een insuline spuit, trek je de hoeveelheid uit je vial, je spuit het in en je vial (flesje) gaat weer de koelkast in, enz. Zou me er verder ook niet te druk in maken. Gewoon zien dat als het gemengd is dat je het binnen de 2-3 maanden opgebruikt, daarna zou het wel eens zijn werking kunnen verliezen maar zelfs dan kan gebruiken nog geen kwaad.

Je doet het goed zo. Gewoon de vial mengen met water en dan bewaren in de koelkast, volgende avond neem je een insuline spuit, trek je de hoeveelheid uit je vial, je spuit het in en je vial (flesje) gaat weer de koelkast in, enz. Zou me er verder ook niet te druk in maken. Gewoon zien dat als het gemengd is dat je het binnen de 2-3 maanden opgebruikt, daarna zou het wel eens zijn werking kunnen verliezen maar zelfs dan kan gebruiken nog geen kwaad.

Hij moet bac water hebben ????,

Aangezien injectie water max 24 uur houdbaar is, tenzij als uhm gaat vriezen...

Potje wat ik gisteravond aangemaakt heb, heb ik nu weggegooid.

t*ring zit nu 2 dagen op 1mg het gaat echt t*ring hard nu, het is dag 8 m2 gebruik met 1 keer zonnebank. Ga woensdag en zondag weer zonnebanken en kijken wat het levert tot nu toe ben ik zeer tevreden.

t*ring zit nu 2 dagen op 1mg het gaat echt t*ring hard nu, het is dag 8 m2 gebruik met 1 keer zonnebank. Ga woensdag en zondag weer zonnebanken en kijken wat het levert tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Pas maar op, het gaat ineens een boost geven. Gelaat wordt veel bruiner dan rest van het lichaam. Mensen zullen beginnen vragen wat je gedaan hebt. Het gaat er zeer onnatuurlijk uitzien. Net of je liters bruinen zonder zon in je gelaat gesmeerd hebt.

Ik had een vraagje, ben nu al 2 dagen bezig met spuiten en zit nu op 0,08mg zou ik er al iets van merken als ik naar de zonnebank ga of niet?

Laatst bewerkt:
heb trouwens die spuitjes al gevuld, en in de vriezer gedaan
gewoon voor de zekerheid omdat het gewoon injectie water is :p

Ik had een vraagje, ben nu al 2 dagen bezig met spuiten en zit nu op 0,08mg zou ik er al iets van merken als ik naar de zonnebank ga of niet?

0.08 mg? bedoel je niet 0.8 mg?

De dosissen zijn normaal gezien 0.2 - 0.4 - 0.6 - 0.8 - 1.0 - 1.2 mg om op te bouwen.

Wanneer je iets merkt hangt van persoon tot persoon af, bij mij duurde het 3 weken, maar ik werd vroeger altijd rood. Als jij gewoon bruin kan worden in de zon dan zal het niet zo lang duren voor je onder een zonnebank kan gaan maar na 2 dagen vind ik het wel snel. Zou minstens een week spuiten voor je onder de zonnebank gaat.

Je mag niet vergeten eens je verbrandt, moet je wachten tot alles weer weg is getrokken en moet je opnieuw beginnen dus kan je beter meteen goed doen.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:48 ----------

heb trouwens die spuitjes al gevuld, en in de vriezer gedaan
gewoon voor de zekerheid omdat het gewoon injectie water is :p

Werkt ook :)

Hoe lang ben je al bezig en heb je al resultaat? Heb precies de indruk dat iedereen er wel tevreden over is.

Had zelf nog een half flesje staan, heb 4 dagen genomen en 2 keer zonnebank en deze zondag heel de dag buiten geweest en zie super bruin nu.

Volgende keer als ik helemaal wit zie, ga ik eens testen of ik het product nog nodig heb. Volgens mij niet. Ik denk iedereen dat het een keer gebruikt heeft kan gewoon de volgende keer zonder spuiten weer onder de zonnebank en meteen bruin worden.

0.08 mg? bedoel je niet 0.8 mg?

De dosissen zijn normaal gezien 0.2 - 0.4 - 0.6 - 0.8 - 1.0 - 1.2 mg om op te bouwen.

Wanneer je iets merkt hangt van persoon tot persoon af, bij mij duurde het 3 weken, maar ik werd vroeger altijd rood. Als jij gewoon bruin kan worden in de zon dan zal het niet zo lang duren voor je onder een zonnebank kan gaan maar na 2 dagen vind ik het wel snel. Zou minstens een week spuiten voor je onder de zonnebank gaat.

Je mag niet vergeten eens je verbrandt, moet je wachten tot alles weer weg is getrokken en moet je opnieuw beginnen dus kan je beter meteen goed doen.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:48 ----------

Werkt ook :)

Hoe lang ben je al bezig en heb je al resultaat? Heb precies de indruk dat iedereen er wel tevreden over is.

Had zelf nog een half flesje staan, heb 4 dagen genomen en 2 keer zonnebank en deze zondag heel de dag buiten geweest en zie super bruin nu.

Volgende keer als ik helemaal wit zie, ga ik eens testen of ik het product nog nodig heb. Volgens mij niet. Ik denk iedereen dat het een keer gebruikt heeft kan gewoon de volgende keer zonder spuiten weer onder de zonnebank en meteen bruin worden.

Je hoeft toch niet persee onder de zonnebank of zon?,

Hoe lang ga je onder zonnebank?

Ik merk zelf dat 12 minuten al genoeg is maar krijg niet echt een super donkere kleur dat ik had toen ik voor de eerste keer met mt2 begon.

Denk je dat het helpt als je langer onder de zonnebank gaat of niet?

Heb eigenlijk geen idee wat 12 minuten tegenover 20 minuten doet. Blijf je gewoon langer bruin of word je donkerder bruin? Iemand een idee?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:51 ----------

Je hoeft toch niet persee onder de zonnebank of zon?,

De mensen van mt2 zeggen van niet, maar je moet toch echt wel onder een zonnebank of in de zon lopen om resultaat te zien.

Ja idd, ze zeggen dat t niet nodig is,

Hmmm.. ben al 3 dageb mee bezig zie geen resultaat..

Ja idd, ze zeggen dat t niet nodig is,

Hmmm.. ben al 3 dageb mee bezig zie geen resultaat..

Zou dan nog een paar dagen doen en dan een keer onder de zonnebank gaan, je zal snel genoeg resultaat hebben dan. Niet overdrijven met de zonnebank want je wordt echt super snel bruin met mt2

Zou dan nog een paar dagen doen en dan een keer onder de zonnebank gaan, je zal snel genoeg resultaat hebben dan. Niet overdrijven met de zonnebank want je wordt echt super snel bruin met mt2

Thanks maat, ben al 3dagen op 1mg, zal tot vrijdag nog zetten, en dan een x zonnebankje pakken ja,

Terug
Naar boven