XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Dit is via een member van melanotan.org
sunatura verkoopt helaas alleen mt-2 vandaar dat ik het elders heb moeten halen.

maar kwa structuur het lijkt een beetje op kleine vlokjes sneeuw hoort dat ?

bedankt,
wat is normaal dan kwa kleur dop ?

het zou overigens mt-1 moeten zijn, heb geen verstand van hgh igf oid, hoe merk ik het verschil ?

Kleur dop is afhankelijk van wat de Chinees in voorraad heeft op de dag dat de vials gemaakt zijn. Sides van MT is misselijkheid en tijdelijke rode verkleuring van de huid en vrij vaak ik erecties en meer libido genoemd. Zet 250mcg en voel of de sides kloppen. Na een paar dagen wordt je bruin en dan was het real of niet en dan was het nep. Sides van MTI zijn minder heftig als die van MTII die ik zelf ken. Alle vials van elke mogelijke inhoud ziet er hetzelfde uit, dit kan echt alles zijn. Jij bent proefkonijn, hoe voelt dat :) Net als met AAS is alles gebaseerd op vertrouwen in je leverancier en verder is het proberen of er vanaf blijven.

Dit is via een member van melanotan.org
sunatura verkoopt helaas alleen mt-2 vandaar dat ik het elders heb moeten halen.

maar kwa structuur het lijkt een beetje op kleine vlokjes sneeuw hoort dat ?

Bij mij lijkt het op kleine blokjes isomo/piepschuim. Dus kleine vlokjes sneeuw kan ook wel denk ik.

Kan ik ook zeggen idd en mijn ouders zullen noooit in mijn spullen gaan zoeken. Ze hebben me zelfs aangeboden of ik een kastje met slot erop wou om mn privespullen te bewaren (waar ik het dus in wil bewaren). ;) Maarja ze zijn dan wel weer zo braaf om geen verboden "medicijnen" in huis te willen bewaren of mij ze in te laten spuiten haha.

Toch wel 'braaf', vreemde ouders dat ze je geen medicijnen laten spuiten hoor :rolleyes:, woon je in Staphorst?

bedankt,
wat is normaal dan kwa kleur dop ?

het zou overigens mt-1 moeten zijn, heb geen verstand van hgh igf oid, hoe merk ik het verschil ?

Mijn dopjes zijn grijs, maar ik heb mt2. Het maakt volgens mij helemaal niets uit welke kleur ze hebben, is gewoon maar wat ze op dat moment hebben.

Mijn mt ziet er wel een beetje anders uit maar zoals ik al zei heb ik mt2 dus kan van structuur wel beetje anders zijn.

Ik zou het gewoon testen, trouwens de side effects zijn bij elke persoon anders dus als je geen erecties krijgt, moet je niet denken dat het slecht spul is want ik heb dit ook niet. Het enige dat ik krijg is 1 minuut na inspuiting even een raar gevoel in mijn maag, dan krijg ik een warm gezicht. Ik drink dan meestal een glas koud water/melk en beide dingen zijn meteen weg.

Als je denkt dat het niet goed is tja dan gewoon niet gebruiken maar ik denk dan altijd, ze gaan je echt niets opsturen dat "schadelijk" is. Als je de dag erna dood bent, dan krijgen ze een advocaat op hun dak en dat willen zij ook niet. Maar ben er zeker van dat het goed is, en het is nu de moment om te testen aangezien het na een 3 tal weken echt goed begint te werken en tegen dan zullen we al wel een beetje zon hebben zeker?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 14:48 ----------

Toch wel 'braaf', vreemde ouders dat ze je geen medicijnen laten spuiten hoor :rolleyes:, woon je in Staphorst?

Haha ja, welke ouders willen dat nu niet hé, dat hun kind dingen in zijn lichaam zit te spuiten :p

:fuu: srs domme apothekers!!!! (of ik ben dom :o)
Nu hebben ze mij physiodose+ meegegeven. Is een fysiologisch serum. Kan er dus niets mee aanvangen voor mela te gebruiken??

Ga het nu gewoon online bestellen denk ik. Iemand een betrouwbare site voor belgië??

Edit: ben wat aan het zoeken op dbb en zie dat je het wel kan gebruiken??? Op de 'verpakking' staat 'NaCl à 0.9%' Maar er staat ook een spuitje met een streep door?

samenstelling:
natriumcloride 0.9g
gezuiverd q.s.p. 100mL

foto is spoiler
2l9pbbc.png

Laatst bewerkt:
tja ;mt 1 gebruikt en toch nog verbrand en niet meer zo bruin whahahahaha ik was bruiner voordat ik op vakantie ging als toen ik terug kwam .

:fuu: srs domme apothekers!!!! (of ik ben dom :o)
Nu hebben ze mij physiodose+ meegegeven. Is een fysiologisch serum. Kan er dus niets mee aanvangen voor mela te gebruiken??

Ga het nu gewoon online bestellen denk ik. Iemand een betrouwbare site voor belgië??

Edit: ben wat aan het zoeken op dbb en zie dat je het wel kan gebruiken??? Op de 'verpakking' staat 'NaCl à 0.9%' Maar er staat ook een spuitje met een streep door?

samenstelling:
natriumcloride 0.9g
gezuiverd q.s.p. 100mL

foto is spoiler
2l9pbbc.png

...

Wat kom je hier doen met die bullshit man... Er zijn andere dingen die schadelijker zijn.

Denk je echt dat de mensen die het gebruiken zich niet eerst hebben ingelezen?

Zeg dan gewoon niets als je zo'n dom argument geeft als 'er zijn andere dingen die schadelijker zijn', dat is namelijk niet eens een argument. En ja er zijn mensen die inderdaad zonder eerst in te lezen af gaan op wat op fora staat.

Ik heb deze flessen van 100 ml:

IMG_4190.jpg

IMG_4191.jpg

IMG_4192.jpg

[Link niet meer beschikbaar] ligt er definitief uit? Of iemand info? Zijn de laatste orders wel aangekomen?

Misschien kunnen we een lijstje van de beste shops als ranking in de OP plaatsen.

[Link niet meer beschikbaar] ligt er definitief uit? Of iemand info? Zijn de laatste orders wel aangekomen?

Misschien kunnen we een lijstje van de beste shops als ranking in de OP plaatsen.

Twee weken geleden nog bestelling gedaan en ontvangen. Persoon achter die website reageert via mail.

Ik geraak er ook nietmeer op, wou via daar water bestellen.
Sunatura.com is betrouwbaar, heb mijn bestelling mooi ontvangen en heb kunnen betalen via paypal. Dus niet via aangetekend schrijven oid

TIP voor de belgen: als melanotan.be terug online komt, bestel via daar. Voor een pakket van 30mg was het rond de 120€. Via sunatura was het €83 voor alleen melanotan, 10€ voor spuitjes en alcoholdoekjes bij de apotheek en aan water geraak ik niet. Dus moet ik alsnog bestellen via het internet :(

Sunatura.com is betrouwbaar, heb mijn bestelling mooi ontvangen en heb kunnen betalen via paypal. Dus niet via aangetekend schrijven oid

TIP voor de belgen: als melanotan.be terug online komt, bestel via daar. Voor een pakket van 30mg was het rond de 120€. Via sunatura was het €83 voor alleen melanotan, 10€ voor spuitjes en alcoholdoekjes bij de apotheek en aan water geraak ik niet. Dus moet ik alsnog bestellen via het internet :(

check

Zeg dan gewoon niets als je zo'n dom argument geeft als 'er zijn andere dingen die schadelijker zijn', dat is namelijk niet eens een argument. En ja er zijn mensen die inderdaad zonder eerst in te lezen af gaan op wat op fora staat.

Zeg jij dan gewoon niets? Iedereen die iets in zijn lichaam spuit weet dat het schadelijk kan zijn...

Je zegt gewoon voor de hand liggende dingen, dus maw nutteloze dingen dus ik geef ook gewoon een nutteloos antwoord op jouw nutteloze post.

Ga anders in het AAS gedeelte ff posten dat hetgeen ze doen schadelijk is voor hun lichaam...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 00:38 ----------

Hoe kan het dat je geen ster. water krijgt via je apotheker? Moet je normaal gezien gewoon zo mee krijgen.

Zeg jij dan gewoon niets? Iedereen die iets in zijn lichaam spuit weet dat het schadelijk kan zijn...

Je zegt gewoon voor de hand liggende dingen, dus maw nutteloze dingen dus ik geef ook gewoon een nutteloos antwoord op jouw nutteloze post.

Ga anders in het AAS gedeelte ff posten dat hetgeen ze doen schadelijk is voor hun lichaam...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 00:38 ----------

Hoe kan het dat je geen ster. water krijgt via je apotheker? Moet je normaal gezien gewoon zo mee krijgen.

bij de eerste apotheek kreeg ik spuiten mee, maar wisten ze niet wat ik met dat water bedoelde. Bij de 2e krijg ik steriel water mee dat niet injecteerbaar is (zie paar posts terug).

Wat moet je dan precies vragen?

bij de eerste apotheek kreeg ik spuiten mee, maar wisten ze niet wat ik met dat water bedoelde. Bij de 2e krijg ik steriel water mee dat niet injecteerbaar is (zie paar posts terug).

Wat moet je dan precies vragen?

Ik denk dat ik naar fysiologisch water heb gevraagd, maar je kan er gewoon bij zeggen dat je steriel water nodig hebt om iets te mengen om daarna in te spuiten. Ze stellen geen vragen, mogen ze trouwens niet, als je je daarover zorgen zou maken.

Terug
Naar boven