squared
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt,
wat is normaal dan kwa kleur dop ?
het zou overigens mt-1 moeten zijn, heb geen verstand van hgh igf oid, hoe merk ik het verschil ?
Net als met AAS is alles gebaseerd op vertrouwen in je leverancier en verder is het proberen of er vanaf blijven.Dit is via een member van melanotan.org
sunatura verkoopt helaas alleen mt-2 vandaar dat ik het elders heb moeten halen.
maar kwa structuur het lijkt een beetje op kleine vlokjes sneeuw hoort dat ?
Kan ik ook zeggen idd en mijn ouders zullen noooit in mijn spullen gaan zoeken. Ze hebben me zelfs aangeboden of ik een kastje met slot erop wou om mn privespullen te bewaren (waar ik het dus in wil bewaren).Maarja ze zijn dan wel weer zo braaf om geen verboden "medicijnen" in huis te willen bewaren of mij ze in te laten spuiten haha.
, woon je in Staphorst?bedankt,
wat is normaal dan kwa kleur dop ?
het zou overigens mt-1 moeten zijn, heb geen verstand van hgh igf oid, hoe merk ik het verschil ?
Toch wel 'braaf', vreemde ouders dat ze je geen medicijnen laten spuiten hoor, woon je in Staphorst?

srs domme apothekers!!!! (of ik ben dom
)
Op de 'verpakking' staat 'NaCl à 0.9%' Maar er staat ook een spuitje met een streep door?Voordat je 't gebruikt, wees je bewust van de mogelijke gevaren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan_II
Voordat je 't gebruikt, wees je bewust van de mogelijke gevaren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan_II
srs domme apothekers!!!! (of ik ben dom
)
Nu hebben ze mij physiodose+ meegegeven. Is een fysiologisch serum. Kan er dus niets mee aanvangen voor mela te gebruiken??
Ga het nu gewoon online bestellen denk ik. Iemand een betrouwbare site voor belgië??
Edit: ben wat aan het zoeken op dbb en zie dat je het wel kan gebruikenOp de 'verpakking' staat 'NaCl à 0.9%' Maar er staat ook een spuitje met een streep door?
samenstelling:
natriumcloride 0.9g
gezuiverd q.s.p. 100mL
foto is spoiler
![]()
Wat kom je hier doen met die bullshit man... Er zijn andere dingen die schadelijker zijn.
Denk je echt dat de mensen die het gebruiken zich niet eerst hebben ingelezen?
[Link niet meer beschikbaar] ligt er definitief uit? Of iemand info? Zijn de laatste orders wel aangekomen?
Misschien kunnen we een lijstje van de beste shops als ranking in de OP plaatsen.
Ik geraak er ook nietmeer op, wou via daar water bestellen.[Link niet meer beschikbaar] ligt er definitief uit? Of iemand info? Zijn de laatste orders wel aangekomen?
Misschien kunnen we een lijstje van de beste shops als ranking in de OP plaatsen.

Ik geraak er ook nietmeer op, wou via daar water bestellen.
Sunatura.com is betrouwbaar, heb mijn bestelling mooi ontvangen en heb kunnen betalen via paypal. Dus niet via aangetekend schrijven oid
TIP voor de belgen: als melanotan.be terug online komt, bestel via daar. Voor een pakket van 30mg was het rond de 120€. Via sunatura was het €83 voor alleen melanotan, 10€ voor spuitjes en alcoholdoekjes bij de apotheek en aan water geraak ik niet. Dus moet ik alsnog bestellen via het internet![]()
Zeg dan gewoon niets als je zo'n dom argument geeft als 'er zijn andere dingen die schadelijker zijn', dat is namelijk niet eens een argument. En ja er zijn mensen die inderdaad zonder eerst in te lezen af gaan op wat op fora staat.
Ik geraak er ook nietmeer op, wou via daar water bestellen.
Sunatura.com is betrouwbaar, heb mijn bestelling mooi ontvangen en heb kunnen betalen via paypal. Dus niet via aangetekend schrijven oid
TIP voor de belgen: als melanotan.be terug online komt, bestel via daar. Voor een pakket van 30mg was het rond de 120€. Via sunatura was het €83 voor alleen melanotan, 10€ voor spuitjes en alcoholdoekjes bij de apotheek en aan water geraak ik niet. Dus moet ik alsnog bestellen via het internet![]()
Zeg jij dan gewoon niets? Iedereen die iets in zijn lichaam spuit weet dat het schadelijk kan zijn...
Je zegt gewoon voor de hand liggende dingen, dus maw nutteloze dingen dus ik geef ook gewoon een nutteloos antwoord op jouw nutteloze post.
Ga anders in het AAS gedeelte ff posten dat hetgeen ze doen schadelijk is voor hun lichaam...
---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 00:38 ----------
Hoe kan het dat je geen ster. water krijgt via je apotheker? Moet je normaal gezien gewoon zo mee krijgen.
bij de eerste apotheek kreeg ik spuiten mee, maar wisten ze niet wat ik met dat water bedoelde. Bij de 2e krijg ik steriel water mee dat niet injecteerbaar is (zie paar posts terug).
Wat moet je dan precies vragen?