MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

spuitjes:
http://www.daxtrio.nl/

http://www.bacteriostatic-water.co.uk/index.asp

water:
[Link niet meer beschikbaar]

Melanotan 1 & 2:

Heb zelf goede ervaringen van alle bovenstaande shops.

melanotansupply.com/ heeft soms leuke acties voor $10,- per vial M1, en $15,- voor M2. Persoonlijk vind ik M2 hier stukken beter. Als je je even inschrijft op de nieuwsbrief krijg je vanzelf bericht wanneer ze weer een actie hebben. Dit is volgens mij iets om de 3 maand.

daxtrio.nl (NL): levertijd is enkele werkdagen
melanotansupply.com (canada) levertijd ongeveer 7 werkdagen.

Kan mela gemengt worden met aqua sterop?

Op dbb wordt het afgeraden (voor AAS), maar op het forum van melanotan.nl wordt het aangeraden. Ik zit dus met een twijfel

edit: net een mailtje terug gekregen van sunatura, het kan gebruikt worden

Laatst bewerkt:
^^ ja kan dus.

Mensen uit belgie: Je kunt de MT ook mengen met B12 (depot, ampul).

Lol, mijn laatste vraag :D

Heb het net gemengd en het ziet er zo uit:
2akec83.jpg

r8i2qa.jpg

Is het normaal dat het zo weinig is :s heb er echt geen flauw idee van :D is 1ml
En van het moment dat er water in kwam, verdwenen de kristallen?

Laatst bewerkt:
Lol, mijn laatste vraag :D

Heb het net gemengd en het ziet er zo uit:
2akec83.jpg

r8i2qa.jpg

Is het normaal dat het zo weinig is :s heb er echt geen flauw idee van :D is 1ml
En van het moment dat er water in kwam, verdwenen de kristallen?

Ja vanaf dat je water erin doet dan verdwijnt alles en dan is het precies water. Bij mij ziet het er gewoon uit als water en het is ook zo vloeiend als water.

Daarom doe ik er ook 3 ml in. Is even wat makkelijker als je met lage dosering moet beginnen.

www.sunatura.com is waar ik het nu voor het 3de jaar achter elkaar haal. Werkt voor mij (huidtype 2) super!!! op de site staan nu vanaf 30 mg MI 2 dit was voor mij wel aardig veel aangezien ik de jaren daarvoor met ongeveer 15mg al lang bruin was en gereed voor de zomer. Dus vandaag mailtje gestuurd. Binnen 2 minuten een antwoord. Ze sturen alleen geen water meer maar dat is al genoeg aan bod gekomen waar dit te verkrijgen is. Via de website kan je dus contact opnemen voor je persoonlijke wensen. Ik zeg dit is een aanrader maar NIET GEBRUIKEN VOORDAT JE GAAT WERKEN... Nare ervaringen mee! Succes allemaal

Vanavond begin ik ermee, zal binnenkort wat pics posten voor de geïnteresseerden.

Vanavond begin ik ermee, zal binnenkort wat pics posten voor de geïnteresseerden.
doe dat miss dat ik eindelijk mijn ouders ook een keer kan overhalen :p
Edit:
ik heb huidtype 1 moet ik dan perse zonnebanken? of is gewoon veel in de zon zijn genoeg?
om een redelijke kleur te krijgen
en hoeveel ml zou ik moeten kopen?

Ik heb huidtype 2.
Ik ga nu een tijd alleen mela gebruiken en zien wat er gebeurt. Binnenkort ga ik naar de zonnebank

ik ging zelf het eerste jaar dat ik het gebruikte de eerste week terwijl je de dosis opbouwt maar 1x een kwartier onder een snelbruiner. Toen ik tegen mijn max. ml (dit aantal is voor iedereen verschillend) aanzat bleef ik 1x per week gaan tot ik de gewenste kleur had. (4/5x snelbruiner) Toen bleef ik dit maar herhalen om het op peil te houden tot me vakantie. Resultaat ik werd mega zwart op vakantie. Ik raad iedereen aan om het te combineren met de zonnebank dit levert snel resultaten op. Hou in gedachte dat er zon/zonnebank nodig is om bruiner te worden. Bouw het rustig op en stop op het gewenste niveau.

Edit:
ik heb huidtype 1 moet ik dan perse zonnebanken? of is gewoon veel in de zon zijn genoeg?

Neem zeker 30mg. Met 20mg ben je nog niet goed bruin. Ik zou na 10mg voor het eerst gaan zonnebanken. De mela zal ervoor zorgen dat je heel makkelijk bruin word in de zon, wat normaal met jouw huidtype niet lukt.

Het is misschien een domme vraag. Maar die naald, moet je die helemaal in je vet steken? Of maar voor de helft?

edit: nvm heb een filmke gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=CxPyTBDX7d0

Het is gelukt, is maar een kleine prik. Damn sta echt te trillen, heb het niet zo voor naalden :D Het is iig goed meegevallen. Ben begonnen met +-0.2mg

Laatst bewerkt:
Edit:

Ik heb ook huidtype 1 en ik kon nooit bruin worden. De eerste keer dat ik melanotan gebruikte ben ik na 2 weken naar zonnebank gegaan en zo opgebouwd van de lichtste zonnebank tot een iets zwaardere zonnebank. Eens je 3 weken bezig bent zal je merken dat je van de minste zon al bruin kan worden. Maar ik denk dat je toch eerst een paar keer zonnebank zal moeten gedaan hebben voor dit kan gebeuren, want ik vind persoonlijk dat een zonnebank beter bruint dan de zon.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 23:31 ----------

Het is misschien een domme vraag. Maar die naald, moet je die helemaal in je vet steken? Of maar voor de helft?

edit: nvm heb een filmke gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=CxPyTBDX7d0

Het is gelukt, is maar een kleine prik. Damn sta echt te trillen, heb het niet zo voor naalden :D Het is iig goed meegevallen. Ben begonnen met +-0.2mg

Voor mij is het ook elke keer weer opnieuw opnieuw trillen, maar als je het snel doet dan voel je echt helemaal niets.

Nu opbouwen naar 1.2 mg en zonnebanken maar. Binnen 2 weken ben je goed bruin! Ik begin er vandaag ook weer mee.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 23:34 ----------

Ik heb huidtype 2.
Ik ga nu een tijd alleen mela gebruiken en zien wat er gebeurt. Binnenkort ga ik naar de zonnebank

Er zal niet veel gebeuren als je alleen mt gebruikt. Ze beweren dat je zonder zonnebank ook bruin kan worden maar dit is echt niet zo. Het enige dat er zal gebeuren is een verkleuring van je haar en hier en daar wat sproeten.

als ik dat filmpje hierboven bekijk, heeft dat vrouw heel veel vet op haar buik en dus is het makkelijk om te injecten. Wat als je weinig vet en huid heb en dus heel strak is is er geen andere plek waar ik kan injecten???

graag tips

als ik dat filmpje hierboven bekijk, heeft dat vrouw heel veel vet op haar buik en dus is het makkelijk om te injecten. Wat als je weinig vet en huid heb en dus heel strak is is er geen andere plek waar ik kan injecten???

graag tips

Goeie vraag, maar met 11% moet je toch nog iets van vet hebben op je buik om te kunnen injecteren? Sta zelf op 10-11% en het lukt nog net bij mij. Gewoon uitademen zodat je buik het dikste is en dan pak je vast wat je kan pakken en daar prik je in en klaar.

Dacht dat je het ook in je achterste kon doen maar ben niet zeker.

spuitjes:
http://www.daxtrio.nl/

water:

Melanotan 1 & 2:

Heb zelf goede ervaringen van alle bovenstaande shops.

melanotansupply.com/ heeft soms leuke acties voor $10,- per vial M1, en $15,- voor M2. Persoonlijk vind ik M2 hier stukken beter. Als je je even inschrijft op de nieuwsbrief krijg je vanzelf bericht wanneer ze weer een actie hebben. Dit is volgens mij iets om de 3 maand.

daxtrio.nl (NL): levertijd is enkele werkdagen
melanotansupply.com (canada) levertijd ongeveer 7 werkdagen.

melanotansupply.com lijkt me idd wel interessant. is het een risico om op deze site te bestellen vanuit Belgie? denk dat hier meer controle is dan in nederland.

ff snel een vraagje jongens

als mijn m2 is gekomen en ook het water en ik wil m2 pas over 2 weken gaan gebruiken waar bewaar ik het poeder en water dan? poeder gewoon kamer temp en water in koelkast neem ik aan???

dank je

als mijn m2 is gekomen en ook het water en ik wil m2 pas over 2 weken gaan gebruiken waar bewaar ik het poeder en water dan? poeder gewoon kamer temp en water in koelkast neem ik aan???

dank je

Ik zou gewoon in de koelkast bewaren. Doe ik ook en gaat goed. Het water staat bij mij gewoon in de kast, hoeft niet in de koelkast. In de apotheker staat het ook gewoon in hun kast en je kan het direct gebruiken dus zie niet in waarom je het in de koelkast moet zetten, maar het kan geen kwaad.

dank je

water niet gemengd- kamertemp
poeder niet gemengd-vriezer
poeder met water gemengd-koelkast

Terug
Naar boven