- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
water niet gemengd- kamertemp
poeder niet gemengd-vriezer
poeder met water gemengd-koelkast
Weet iemand hoe het komt? Het is me nu al 3x overkomen:
Als ik mijn insulinenaald uit de vail haal, spuit er altijd een héél klein beetje water omhoog. Hoe komt dit? En wat kan ik doen om dit te voorkomen?.
Weet iemand hoe het komt? Het is me nu al 3x overkomen:
Als ik mijn insulinenaald uit de vail haal, spuit er altijd een héél klein beetje water omhoog. Hoe komt dit? En wat kan ik doen om dit te voorkomen?
Shit. Mijn water staat nu al 2 weken in de koelkast, zou ik het nog kunnen gebruiken?
Ik heb mn bac water trouwens ook gewoon gekoeld liggen. Dit is dus overbodig clawfinger?

Is er trouwens iemand die als bijwerking donkerdere/paarse lippen heeft gekregen?
Ik vind trouwens die doseringen hier redelijk aan de hoge kant. Ik zet zelf ongeveer 0.5 per dag en kan al aanzienlijke verschillen merken, is het echt nodig zo hoog te gaan?
Is er trouwens iemand die als bijwerking donkerdere/paarse lippen heeft gekregen?
Ik vind trouwens die doseringen hier redelijk aan de hoge kant. Ik zet zelf ongeveer 0.5 per dag en kan al aanzienlijke verschillen merken, is het echt nodig zo hoog te gaan?
De dosis is zeker afhankelijk van de gebruiker. De ene heeft wat meer nodig dan de andere.Is er trouwens iemand die als bijwerking donkerdere/paarse lippen heeft gekregen?
Jup, ik heb donkere lippen gekregen na een week op 1,2mg. Ik neem nu 1mg per dag, vooralsnog geen donkere lippen.
Voor mij was het niks. Werd wel bruin, maar niet voordat ik helemaal onder de donkere moedervlekken zat. Heb je dus redelijk wat moedervlekken zou ik het persoonlijk niet doen. Heb er ook heel wat bij gekregen (ook in mijn gezicht)
Hoeveel nam je dan? Want ik heb van mezelf al aardig wat moedervlekken (****)