MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Weet iemand hoe het komt? Het is me nu al 3x overkomen:
Als ik mijn insulinenaald uit de vail haal, spuit er altijd een héél klein beetje water omhoog. Hoe komt dit? En wat kan ik doen om dit te voorkomen?

Weet iemand hoe het komt? Het is me nu al 3x overkomen:
Als ik mijn insulinenaald uit de vail haal, spuit er altijd een héél klein beetje water omhoog. Hoe komt dit? En wat kan ik doen om dit te voorkomen?

Je moet ze erin steken en dan het beetje lucht dat er in zit eerst uit duwen. Het helpt als je een paar keer wat gemengd mt optrekt en terug in de vial spuit en dan nog eens optrekken tot de gewenste hoeveelheid. Maar zeker eerst de lucht uit je insulinespuit doen!

Shit. Mijn water staat nu al 2 weken in de koelkast, zou ik het nog kunnen gebruiken?

natuurlijk kun je het nog gebruiken, maar eigenlijk is het niet nodig, ik liet gewoon het doosje in mijn kast liggen bij andere medicijnen.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 13:38 ----------

Ik heb mn bac water trouwens ook gewoon gekoeld liggen. Dit is dus overbodig clawfinger?

kan wel geen kwaad maar is idd overbodig;)

..

Laatst bewerkt:
melanotansuply.com is geen beveiligde site, vind het risico om kredietkaart gegevens door te sturen. Paranoid?

Is er trouwens iemand die als bijwerking donkerdere/paarse lippen heeft gekregen?

Ik vind trouwens die doseringen hier redelijk aan de hoge kant. Ik zet zelf ongeveer 0.5 per dag en kan al aanzienlijke verschillen merken, is het echt nodig zo hoog te gaan?

Hoeft niet, maar sommige mensen die niet gemakkelijk bruin worden hebben die hoge dosering de eerste keer wel nodig, heb ik zelf gemerkt. 0.5 is echt genoeg om een mooie bruine kleur te krijgen, wil je echt een hele donkere kleur hebben zal je toch wat meer moeten pakken.

Is er trouwens iemand die als bijwerking donkerdere/paarse lippen heeft gekregen?

Ik vind trouwens die doseringen hier redelijk aan de hoge kant. Ik zet zelf ongeveer 0.5 per dag en kan al aanzienlijke verschillen merken, is het echt nodig zo hoog te gaan?

Jup, ik heb donkere lippen gekregen na een week op 1,2mg. Ik neem nu 1mg per dag, vooralsnog geen donkere lippen.

De dosis is zeker afhankelijk van de gebruiker. De ene heeft wat meer nodig dan de andere.

iemand bekend met deze site: [Link niet meer beschikbaar] ? hier kan ook in bulk worden gekocht van 250ml (25x10ml vials)

Voor mij was het niks. Werd wel bruin, maar niet voordat ik helemaal onder de donkere moedervlekken zat. Heb je dus redelijk wat moedervlekken zou ik het persoonlijk niet doen. Heb er ook heel wat bij gekregen (ook in mijn gezicht)

Voor mij was het niks. Werd wel bruin, maar niet voordat ik helemaal onder de donkere moedervlekken zat. Heb je dus redelijk wat moedervlekken zou ik het persoonlijk niet doen. Heb er ook heel wat bij gekregen (ook in mijn gezicht)

Hoeveel nam je dan? Want ik heb van mezelf al aardig wat moedervlekken (****)

Maakt niet uit. Begon met een half volgens mij en daarna een tijdje 1. Wordt wel snel minder die moedervlekken (als je stopt), maar als ik dan 1x per week spoot had ik wel weer gelijk dat ze heel donker werden.

Maar verder werkt het wel (tis alleen niet voor mij weggelegd)

Hoeveel nam je dan? Want ik heb van mezelf al aardig wat moedervlekken (****)

Ik zou aan raden om als je het wil gaan gebruiken om het zo te doen. Je begint met een lage dosis en je bouwt op tot 1.2 mg en je houdt dit 2-3 weken aan dan ga je onder de zonnebank of gewoon in de zon dan krijg je meteen kleur. Dan ga je gewoon om de 2-3 dagen onder zonnebank en de dagen dat je onder zonnebank gaat neem je 0.4-0.5 mg. Je zal in begin wat vlekjes krijgen maar vanaf dat je maar om de 2-3 dagen gaat zetten icm zonnebank dan gaan ze vervagen. Je doet dit zo tot dat je de gewenste kleur hebt en dan stop je gewoon volledig met melanotan en dan ga je 1 keer per week of 2 weken onder zonnebank om je kleur wat te onderhouden. Vanaf dat je volledig stopt met melanotan gaan de vlekjes ook volledig weg maar door dat je 1 keer per week of 2 weken onder zonnebank of in de zon gaat zal je wel je kleur behouden.

Dus ik zou niet te veel schrik hebben van die vlekjes, ze verdwijnen toch als je stopt met melanotan maar je bent wel bruin.

P.S.: Ik zou melanotan trouwens niet aan raden aan mensen die gewoon gemakkelijk bruin worden. Ga dan gewoon paar keer onder zonnebank of in de zon.

waar kan ik nu het beste bestellen, hoor dat sunatra geen bac water meer leverd erg jammer iemand alternatieven met waar ze verkopen met bac water

Klinkt goed dude... waar kan je het bestellen inderdaad valt zeker te proberen... ik word ook niet echt gemakkelijk bruin.

Terug
Naar boven