XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Het gaat om de combinatie met mt2. Pure mannitol is niet ongezond, hoewel ik niet weet of het nog uitmaakt dat je het in je lichaam spuit.
Het feit dat er met mt wordt gekloot door er een vuller bij toe te voegen slaat natuurlijk al nergens op als je gewoon mt wilt bestellen. Bovendien wordt op veel sites gewaarschuwd voor de combi met vullers.
Elke keer als ik mijn mt2 bestel ziet het er weer anders uit, dat is al vreemd. Een produkt moet er altijd hetzelfde uitzien, zo niet is er mee gerommeld. Dat zegt nog niet of het onveilig is i know.

+1

Zou dan ook wel eens willen weten waar MastagayB die pure mt2 dan besteld heeft? Die vial met het weinige poeder erin..

Ik lees hier berichten dat mensen beginnen met 0,5 mg!!! En vervolgens verwonderd opkijken dat ze last krijgen van klachten.. Je lichaam moet wennen aan dit spul, los van het feit of het je 1ste, 2de of 10de kuur is.. Zelf heb ik namelijk precies hetzelfde gehad vorig jaar en heb vervolgens een schemaatje gekregen van iemand van Sunatura.com, te weten:

Dag 1: 0,2 mg
Dag 2: 0,2 mg
Dag 3: 0,4 mg
Dag 4: 0,4 mg
Dag 5: 0,6 mg
Dag 6: 0,6 mg
Dag 7: 0,8 mg

Vanaf dag 8 1 mg dagelijks tot je gewenste tint bereikt is en vervolgens in onderhoudt, naar gelang je huidtype 2/3 keer per week (verdeeld over de week) 1 mg zetten om bij te houden.

Op deze manier krijgt je lichaam de tijd om rustig aan de stof te wennen en op die manier bijwerkingen tegen te gaan. Sommige beginnen direct met 0,5 of zelfs 1 mg wat volstrekt belachelijk is! Gewoon rustig beginnen, de eerste week opbouwen tot 1 mg en dan zou je geen last mogen ondervinden van klachten als hoesten, uitslag etc.

Ik lees hier berichten dat mensen beginnen met 0,5 mg!!! En vervolgens verwonderd opkijken dat ze last krijgen van klachten.. Je lichaam moet wennen aan dit spul, los van het feit of het je 1ste, 2de of 10de kuur is.. Zelf heb ik namelijk precies hetzelfde gehad vorig jaar en heb vervolgens een schemaatje gekregen van iemand van Sunatura.com, te weten:

Vanaf dag 8 1 mg dagelijks tot je gewenste tint bereikt is en vervolgens in onderhoudt, naar gelang je huidtype 2/3 keer per week (verdeeld over de week) 1 mg zetten om bij te houden.

Op deze manier krijgt je lichaam de tijd om rustig aan de stof te wennen en op die manier bijwerkingen tegen te gaan. Sommige beginnen direct met 0,5 of zelfs 1 mg wat volstrekt belachelijk is! Gewoon rustig beginnen, de eerste week opbouwen tot 1 mg en dan zou je geen last mogen ondervinden van klachten als hoesten, uitslag etc.
Ik lees dat het niet uitmaakt als je anti histamine erbij neemt aangezien je lichaam het als een vreemde stof ziet. Zal wel volgende keer met 0.2 beginnen maar ik wil dit keer steriel water nemen en dan blijf het niet lang goed als ik zulke hoeveelheden injecteer (0.2 . 0.3 etc)

Als je steriel water gebruikt en je mengt het vialtje Melanotan met 1 ML steriel water dan maak je dit toch op binnen 3 á 4 weken? Even ervanuitgaande dat je in de onderhoudsfase zit en 2 á 3 keer per week doet zetten om te onderhouden.. In de 'load' fase, wanneer je dus iedere dag zet is 1 vialtje sowieso zo weg.. Dus! Indien je 1 vialtje Melantonan mixt met steriel water dan zal dit binnen max 4 weken op zijn en in die 4 weken kun je dit prima in de ijskast bewaren ;)

Iemand die weet waar je nu betrouwbare melanotan 2 kunt kopen?

heb wel huidtype 2.. krijg ik dan door deze shit huidtype 3?

LoL.. Nee.. Je huidtype verandert niet bro! Indien je stopt met gebruiken zal je huid weer terugkeren naar originele staat zeg maar..

Heb nu een potje MT2 van Labpe aangemaakt met 1.8ml en zonet 0.1ml geïnjecteerd zonder rare klachten. Zou ik nog even laten weten, dus bij deze.

De persoon waar het bij ontdekt is heeft ipv de "standaard" 1mg per keer meteen 6mg gezet omdat hij zsm bruin wilde worden.
Na 2 uur werd hij beroerd en in het ziekenhuis werd na bloedonderzoek een eiwit gevonden wat oa duidt op spierafbraak.
ff kort samengevat

me mela weer binnen !
zin om te beginnen laat het maar snel zomer worden.

Als ik die 30mg MII-EU kit koop dan heb ik verder niks meer nodig hé?

Iemand die weet waar ik nu vertrouwbare mela kan kopen?

Ze verkopen bij Sunatura ook een neusspray nu!

Ben benieuwd of dat goed werkt.

Iemand die het geprobeerd heeft toevallig?

Wel een stuk gebruiksvriendelijker iig

[Link niet meer beschikbaar]

Nasal spray deed 50 procent minder dan injects las ik

+ 1

Ik gebruik nu al een aantal maanden dat spul en merk echt als ik teveel in 1 keer spuit dat ik de volgende dag misselijk etc ben.

Ik doe het nu in 2 dagen:
maandag; 0,5
dinsdag; 0,5

Werkt top:cool: en het prikje in je buikvet voel je niks van

lol klinkt allemaal gezond hier in dit topic, en dat allemaal voor een bruin kleurtje :roflol:

Terug
Naar boven