XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Wij moeten 4eu betalen voor 10min

zonnebank zit bij mijn gym abonnement inbegrepen, ben al 4 keer geweest en heb iig geen witte benen meer :) waarom gebruiken jullie dan melanotan, puur voor de prijs>

zonnebank zit bij mijn gym abonnement inbegrepen, ben al 4 keer geweest en heb iig geen witte benen meer :) waarom gebruiken jullie dan melanotan, puur voor de prijs>
je tant makkelijker, prijs is het niet aangezien naalden wel wat duur zijn 30 euro voor 100 voor 30 euro kan ik 4 x zonnebanken maar heb nu onwijs koppijn gekregen als het door de m2 komt dan neem ik het niet meer

Hey bro's. Ik ben vandaag voor het eerst aan mijn leven begonnen aan de zonnebank. Hoewel ik het eerst een beetje gay vond was de zeer lichte bruintint die ik er van kreeg wel prettig. Alleen kost het #$@! 15 euro voor 20 minuten. Ik begrijp dat melatonan een veel beter effect kan bewerkstelligen voor een fractie van de prijs. Het enige wat me nog zorgen baart is of de effecten permanent zijn. Daarnaast rapporteren sommige mensen een verdonkering van de oogkleur. Zijn dit reversibele effecten?
Ik had paar keer de opmerking gekregen dat mijn ogen feller blauw waren geworden. (lichter dus)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 20:16 ----------

je tant makkelijker, prijs is het niet aangezien naalden wel wat duur zijn 30 euro voor 100 voor 30 euro kan ik 4 x zonnebanken maar heb nu onwijs koppijn gekregen als het door de m2 komt dan neem ik het niet meer
HOeveel mg neem je?

hoe spreek je dit spul eigenlijk uit? haha

melano-tan of gewoon 1 woord melanotan of iets anders?

hoe spreek je dit spul eigenlijk uit? haha

melano-tan of gewoon 1 woord melanotan of iets anders?
Hoezo?

Btw een vraag kan ik dus hoofdpijn hebben gekregen door de Histamine in mijn lichaam wat vrij komt als ik M2 injecteer? Ben gestopt ermee en begin ermee als ik weer helemaal beter ben (ook van de maagklachten etc) Ik ga denk ik een andere m2 proberen met steriel water dit keer omdat ik een brandende pijn ervaar met Bac water.

Heb 4-5 dagen geen enkele side gekregen van de m2 , na een zonnebank van 10-15 min deed de voorkant van mijn hoofd pijn/duizelig en een paar dagen later begon de achterkant van mn hoofd en ik werd heel erg duizelig en kon moeilijker nadenken.

Moedervlekken blijven wel permanent donkerder, best groot nadeel dus

Ondergedoseerde gear lijkt me?

Niet de beste kwaliteit zo onderzocht te hebben.

Je zou dus de vials moeten hebben waar nauwelijks peptide in te zien is, anders is er Mannitol toegevoegd. Er wordt hier onderstaand bericht nadrukkelijk voor de ''gevaren'' gewaarschuld. Maar Zo in de uitleg is het enkel een vuller en zou de Mela2 toch gewoon zn werk moeten doen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/melanotan-2-starten-172091/index3.html#post3536008

Maar 't gekke is als ik eenmaal paar keer een half uurtje een zonnebank neem ik heel rap bruin ben. Zonder de Mela2 is dit niet.

Laatst bewerkt:
http://i47.tinypic.com/2ijk8x3.jpg

zo ziet dat spul van mij eruit.. 1 grote brok eigenlijk

spul werkt gewoon goed, uit eigen ervaring. dus lijkt me dat het er dan ook zo hoort uit te zien.
waar gekocht? en had je bac water? had ook zoiets

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 21:23 ----------

Nooit last van gehad met MII. Lapbe toch? Krijg morgen een pretpakketje van hun binnen en heb gelijk even 2 potjes M2 meebesteld met m,n andere goodies. Ben benieuwd dan omtrent het branden, kan het wel ff testen bij mij als ik weer een nieuw flesje aanmaak.
Heb dat branderige ook met HMG, maar meestal na een 1-2 week van gebruik is dat ineens over. Dan is m,n lichaam eraan gewend. Misschien geldt dit ook voor jou???
Heb je dat test pakket al binnen bro?

waarom niet gewoon zonnebanken boys? of hebben jullie allemaal dat albino huid.. Kan het me niet voorstellen. Ik ben nu 3x onder de zonnebank geweest en merk al een dik verschil. Gewoon 1 x p week/2weken zonnebank en je bent echt primaa gekleurd swinters. Of willen jullie die overdreven negro look swinters.

Niet de beste kwaliteit zo onderzocht te hebben.

Je zou dus de vials moeten hebben waar nauwelijks peptide in te zien is, anders is er Mannitol toegevoegd. Er wordt hier onderstaand bericht nadrukkelijk voor de ''gevaren'' gewaarschuld. Maar Zo in de uitleg is het enkel een vuller en zou de Mela2 toch gewoon zn werk moeten doen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/melanotan-2-starten-172091/index3.html#post3536008

Maar 't gekke is als ik eenmaal paar keer een half uurtje een zonnebank neem ik heel rap bruin ben. Zonder de Mela2 is dit niet.
Als je gebruikt en je hebt deze symptomen, stop dan onmiddellijk.

- hoesten
- uitslag (lijkt op acne maar is het niet)
- jeuk
- keelpijn / veel slijm
- hoofdpijn
- of andere hevige symptomen (duizeligheid, slecht zien, slechter gehoor etc.)

Ik had dit dus en heb het nog steeds maar het is nu minder, vraag ik me nu af waar ik m2 kan kopen zonder die rotzooi boeie als het er weinig uit ziet :/

Terug
Naar boven