AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik ben voornamelijk een vrouwelijke meelezer, maar nu het weer lekkerder weer wordt ga ik toch maar eens reageren!

Heeft iemand recent al betrouwbare melanotan besteld?
Ik wil het proberen dit jaar alleen ik ben dus een echte rookie!
Ik heb al veel gelezen maar iedereen lijkt het net iets anders te doseren en gebruiken.
Voor mij lijkt het dus beste om een kit te bestellen om mee te beginnen.
Zou alleen niet precies weten waar :p tips zijn welkom!

waar kun je dit spul nou het beste bestellen ik hoor namelijk dat de kwaliteit van sunatra niet zo denderend is

waar kun je dit spul nou het beste bestellen ik hoor namelijk dat de kwaliteit van sunatra niet zo denderend is
Waar hoor je dat? Sunatura is gewoon prima hoor

Dat verhaal over 'mannitol filler dus slecht' slaat echt nergens op

Horen jullie wat van Sunatura?
Ik probeer ze te contacteren, via hun site maar krijg gewoon geen reactie?

jawel bestel daar altijd na je bestelling moet je ze altijd mailen met je bestelling nummer

die kan je ook gebruiken met je order id erin

Ik heb overwogen om het toch maar te gaan bestellen, alleen het is een rare betaalmethode via sunatura.
Weet iemand hoe dit te werk gaat, kan je niet op een andere manier betalen? Alvast bedankt:p

Ik heb overwogen om het toch maar te gaan bestellen, alleen het is een rare betaalmethode via sunatura.
Weet iemand hoe dit te werk gaat, kan je niet op een andere manier betalen? Alvast bedankt:p

Ik heb ze al meerdere malen via het contact formulier geprobeerd een vraag te stellen, maar ik krijg geen antwoord.
Misschien doen ze dat ook bewust niet? i.v.m. privacy zo zijn ze niet te traceren natuurlijk. Zo veilig is e-mail niet.

Maar doordat ik nog geen reactie heb gehad, heeft dat me ook weerhouden om te gaan bestellen.... anders had ik er wel al een bestelling geplaatst maar ik zou graag via paypal of wat dan ook willen betalen.

*update - bestelling geplaatst nu moet ik gaan betalen, wat een bagger is dat liberty reserve.... kan nergens 1,2,3 geld adden ik heb paypal, moneybookers, ideal etc... maar dit slaat echt alles... wat een troep.
Ga me account maar weer verwijderen bij die liberty gasten, vertouw dat al helemaal niet. Ik geef het op... zolang ze me niet terug mailen met alternatieven.

Laatst bewerkt:
ik betaal met paypal altijd bij hun snap niet wat de probleem is

Ik heb ze al meerdere malen via het contact formulier geprobeerd een vraag te stellen, maar ik krijg geen antwoord.
Misschien doen ze dat ook bewust niet? i.v.m. privacy zo zijn ze niet te traceren natuurlijk. Zo veilig is e-mail niet.

Maar doordat ik nog geen reactie heb gehad, heeft dat me ook weerhouden om te gaan bestellen.... anders had ik er wel al een bestelling geplaatst maar ik zou graag via paypal of wat dan ook willen betalen.

*update - bestelling geplaatst nu moet ik gaan betalen, wat een bagger is dat liberty reserve.... kan nergens 1,2,3 geld adden ik heb paypal, moneybookers, ideal etc... maar dit slaat echt alles... wat een troep.
Ga me account maar weer verwijderen bij die liberty gasten, vertouw dat al helemaal niet. Ik geef het op... zolang ze me niet terug mailen met alternatieven.

Gewoon bij Labpe bestellen dan. Kan je met PayPal betalen en je hebt het na 2-3 werkdagen binnen. Is nog goedkoper ook denk ik.

Ik moest het geld altijd cash opsturen naar een postbus

veel goedkoper bij "labpe" :cool:

Ja ik vond het ook een gedoe. Lapbe it is dus.
Maar daar zit geen bac. water bij of iets dergelijks toch?

Beste mensen, ik heb 30mg MT2 besteld... is 5ml bact water genoeg of heb ik meer nodig?

Beste mensen, ik heb 30mg MT2 besteld... is 5ml bact water genoeg of heb ik meer nodig?
is genoeg voor 1 vial van 10 mg heb je maar 1 mg water nodig

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 09:27 ----------

iemand ervaring met de site lapbe??? daar is 50 mg m2 voor 80 euries veel goedkoper als sunatra waar het 30 mg is

op melanotan.org staan op het moment niet echt goede reviews over labpe, het zou niet goed oplossen... en er blijven dingen in de vials drijven.

Terug
Naar boven