MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Niet de beste kwaliteit zo onderzocht te hebben.

Je zou dus de vials moeten hebben waar nauwelijks peptide in te zien is, anders is er Mannitol toegevoegd. Er wordt hier onderstaand bericht nadrukkelijk voor de ''gevaren'' gewaarschuld. Maar Zo in de uitleg is het enkel een vuller en zou de Mela2 toch gewoon zn werk moeten doen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/melanotan-2-starten-172091/index3.html#post3536008

Maar 't gekke is als ik eenmaal paar keer een half uurtje een zonnebank neem ik heel rap bruin ben. Zonder de Mela2 is dit niet.
Wat een onzin in dat bericht zeg.. Dat mannitol zo slecht is. Mannitol is aan allerlei levensmiddelen toegevoegd als zoetmiddel en is absoluut niet gevaarlijk. Is gewoon een suikeralcohol en kun je met een gerust hart injecteren zoveel je wil

waar gekocht? en had je bac water? had ook zoiets

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 21:23 ----------

Heb je dat test pakket al binnen bro?

Jazeker. Alleen duurt even voordat ik een flesje ga aanmaken want ik heb nog een hele lading aan vooringevroren spuitjes.
Het is me iig wel duidelijk dat ze bij Lapbe niet zuinig zijn met het vulmiddel.

Jazeker. Alleen duurt even voordat ik een flesje ga aanmaken want ik heb nog een hele lading aan vooringevroren spuitjes.
Het is me iig wel duidelijk dat ze bij Lapbe niet zuinig zijn met het vulmiddel.
Kan je even labpe vial vergelijken met je andere m2 leverancier? Wat verschilt het, ga denk ik toch een andere nemen.

Wel ****ed up ben bijna 1 week ''clean'' en heb alsnog hoofdpijn wel heel erg minder maar alsnog. Kon in het begin bijna flauwvallen en amper nadenken door een duizelig gevoel in mn hoofd

waar gekocht? en had je bac water? had ook zoiets

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 21:23 ----------

Heb je dat test pakket al binnen bro?

Kan je even labpe vial vergelijken met je andere m2 leverancier? Wat verschilt het, ga denk ik toch een andere nemen.

Wel ****ed up ben bijna 1 week ''clean'' en heb alsnog hoofdpijn wel heel erg minder maar alsnog. Kon in het begin bijna flauwvallen en amper nadenken door een duizelig gevoel in mn hoofd

20rv3vm.jpg

Links die uit Engeland.

Eigenlijk toch nauwelijks verschil zo te zien (had die van Lapbe eigenlijk nauwelijks bekeken en in de vriezer gemikt).

Maar ik kan het zelf pas ervaren als ik die van hun een keer ga aanbreken en er dan darmkrampen van krijg.

20rv3vm.jpg

Links die uit Engeland.

Eigenlijk toch nauwelijks verschil zo te zien (had die van Lapbe eigenlijk nauwelijks bekeken en in de vriezer gemikt).

Maar ik kan het zelf pas ervaren als ik die van hun een keer ga aanbreken en er dan darmkrampen van krijg.
Dan ga ik even stoppen en nadat ik weer beter ben weer proberen en als ik weer koppijn krijg weet ik of het daardoor komt. ;) Heb het met bac water gemengd en in de koelkast gezet weet je ook hoelang het dan ong houdbaar is?

Dan ga ik even stoppen en nadat ik weer beter ben weer proberen en als ik weer koppijn krijg weet ik of het daardoor komt. ;) Heb het met bac water gemengd en in de koelkast gezet weet je ook hoelang het dan ong houdbaar is?

"Ze" zeggen 30 tot 60 dagen; zelf neem ik die 30 dagen als max maar meestal vries ik spuitjes in een keer in.
Anders kan je het nu dus ook al per spuitje voorvullen en dan de spuitjes invriezen.

"Ze" zeggen 30 tot 60 dagen; zelf neem ik die 30 dagen als max maar meestal vries ik spuitjes in een keer in.
Anders kan je het nu dus ook al per spuitje voorvullen en dan de spuitjes invriezen.
Thx bro, weet je wat ik me ook afvraag zit er bij beide niet veel vulstof aangezien de vail wel redelijk gevuld is..

Als je gebruikt en je hebt deze symptomen, stop dan onmiddellijk.

- hoesten
- uitslag (lijkt op acne maar is het niet)
- jeuk
- keelpijn / veel slijm
- hoofdpijn
- of andere hevige symptomen (duizeligheid, slecht zien, slechter gehoor etc.)

Ik had dit dus en heb het nog steeds maar het is nu minder,

vraag ik me nu af waar ik m2 kan kopen zonder die rotzooi boeie als het er weinig uit ziet :/

Thx bro, weet je wat ik me ook afvraag zit er bij beide niet veel vulstof aangezien de vail wel redelijk gevuld is..

Ja, dat zijn wel hevige klachten. Melanotan 1 zou minder bijwerkingen geven. Of wellicht krijg je die klachten door de Mannitol.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is puur MT2 10 mg. IK heb zelf bij verscheidene besteld, 1x had ik de pure MT.

Gebaseerd op mijn eigen gebruikerservaring constateer je de mate van "vulling" wanneer je gaat mengen. Als een klein beetje water al tot snelle oplossing leidt = minder/weinig vulmiddel.
Die ik vanuit Engeland heb is er zo eentje. Paar drupjes water erop en het is net een suikerspin die in elkaar zakt en oplost. Ik heb vroeger ook van Sunatura gehad en dat was net krijt en had je veel water voor nodig om het op te lossen.

Mensen.. Nogmaals, echt grote bullcrap dat mannitol ongezond is!! Is gewoon een suikeralcohol wat de meeste mensen al meer dan genoeg dagelijks binnenkrijgen omdat het aan heel veel levensmiddelen wordt toegevoegd als zoetstof.
Echt weer de grootste broscience wat ik hier allemaal zie staan.

Alsof die 0,5g mannitol in een flesje melanotan (wat je weer verdeeld over 10-20 spuitjes) ook maar het geringste effect zal hebben

Mensen.. Nogmaals, echt grote bullcrap dat mannitol ongezond is!! Is gewoon een suikeralcohol wat de meeste mensen al meer dan genoeg dagelijks binnenkrijgen omdat het aan heel veel levensmiddelen wordt toegevoegd als zoetstof.

Alsof die 0,5g mannitol in een flesje melanotan (wat je weer verdeeld over 10-20 spuitjes) ook maar het geringste effect zal hebben
Ik geloof je graag bro maar ik heb nooit zulke rare klachten gehad wat ik nu heb, 4 dagen na 0.5 ml injecties

waar heb jij het besteld dan? Door je klachten begin ik sterk te twijfelen ineens om het te gaan gebruiken:p
Labpe.com

Het zag er echt suikerspinachtig uit en loste gewoon goed op. Ik deed 4 dagen 0.5 ml (normaal dosis/laag dosis) want sommige beginnen met 1 ml. Na 4-5 dagen injecten ging ik 15 min zonnebanken toen ik thuis kwam een paar uur later kreeg ik een nare gevoel in mijn voorhoofd en paar dagen later middenin mijn hoofd en achterin echt een gevoel alsof mijn hersenen geen lucht kregen en ik was heel vaak duizelig en kon niet eens nadenken. Heb het nu nog steeds btw maar in mindere mate en morgen ga ik naar mn huisarts het kan zijn dat het niet door de m2 komt maar dit heb ik nooit in mijn leven meegemaakt normaal heb ik 1-2 dagen hoofdpijn.

Dit moet ik nog aan mijn dokter uitleggen : ''jah ik gebruikte melanotan 2 om bruin te worden je inject het met een insulinenaald etc'' kijken hoe die gaat reageren :/

Ik geloof je graag bro maar ik heb nooit zulke rare klachten gehad wat ik nu heb, 4 dagen na 0.5 ml injecties
Ik zeg niet dat het niet door de Melanotan komt die je hebt gebruikt. Maar het heeft in ieder geval niets met mannitol te maken. Misschien gebruikt die labke.com wel andere stoffen wat er niet in hoort te zitten

Ik zou eens zoeken naar ervaringen van andere mensen met die labke.com.

heb jullie ook zo last van extreme diaree met m2? vroeger had ik dat niet maar sinds ik onderhoud dosis gebruik spuit ik 1.2 mg in 1 klap mischien daarom

Ik heb een vraag hierover, ik heb een lichte huid en wat sproetjes in mijn gezicht en verbrand snel :(. Gaan deze sproetjes dan zwart worden of zeer donker? En gaan er nog bijkomen dan? Want nu heb ik er niet zoveel. En ook als je dit gebruikt en je hebt een mooie kleur en dan zit je in de zon, blijf je dan bruinen tot je bijna zwart bent? Want het is niet mijn bedoeling om echt donker te worden maar om een mooie lichte bruine tint te krijgen... Ik zou in augustus 15 dagen naar Tunesië gaan en zou dit gebruiken om toch een beetje bruin te zijn en niet te verbranden maar ben bang dat ik dan ga blijven bruinen...

Ben ook bleek van huid, maar na hier wat gelezen te hebben lijkt het me toch niet zo'n goed idee om melanotan te gebruiken. Nog niet veilig genoeg imo en die spuitjes klinken ook niet echt verleidelijk.

Het gaat om de combinatie met mt2. Pure mannitol is niet ongezond, hoewel ik niet weet of het nog uitmaakt dat je het in je lichaam spuit.
Het feit dat er met mt wordt gekloot door er een vuller bij toe te voegen slaat natuurlijk al nergens op als je gewoon mt wilt bestellen. Bovendien wordt op veel sites gewaarschuwd voor de combi met vullers.
Elke keer als ik mijn mt2 bestel ziet het er weer anders uit, dat is al vreemd. Een produkt moet er altijd hetzelfde uitzien, zo niet is er mee gerommeld. Dat zegt nog niet of het onveilig is i know.

Lijkt me eng!

Terug
Naar boven