AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Nergens voor nodig man. Gewoon dezelfde insulinespuit gebruiken die je gebruikt om het uit de vial te zuigen. Je ontsmet het rubber keurig dus geen zorgen! Zat mensen die dat niet eens doen en ook niet ontsmetten bij het prikken in de huid zelf.

Mag ik je even laten gruwelen trouwens: ik gebruik een insulinespuitje 4 keer (maar ik ontsmet ook altijd de rubberen stop EN de naald zelf).

Nooit problemen gehad. Zijn natuurlijk wel subcutane injecties. Bij intramusculaire injecties zou ik dit nooit doen ;)

jullie weten dat de zon inmiddels weer schijnt buiten?

Nergens voor nodig. Dopje even met alcohol afnemen en 1 spuit gebruiken. Wel altijd bac water gebruiken. Ik zet melanotan sws subq en dat is helemaal niet infectie gevoelig.

Nergens voor nodig man. Gewoon dezelfde insulinespuit gebruiken die je gebruikt om het uit de vial te zuigen. Je ontsmet het rubber keurig dus geen zorgen! Zat mensen die dat niet eens doen en ook niet ontsmetten bij het prikken in de huid zelf.

Mag ik je even laten gruwelen trouwens: ik gebruik een insulinespuitje 4 keer (maar ik ontsmet ook altijd de rubberen stop EN de naald zelf).

Nooit problemen gehad. Zijn natuurlijk wel subcutane injecties. Bij intramusculaire injecties zou ik dit nooit doen ;)

Ik geef toe, bij subq injecties ben ik ook zo onvoorzichtig in de praktijk

Nog even wat anders trouwens:

Trekken jullie gewoon met de insulinespuit de vloeistof uit de vial en injecten het met dezelfde spuit????

Ik pak iedere keer een nieuwe spuit, haal de plunjer uit die spuit en spuit de vloeistof vanaf de achterkant erin.
Aangezien de naalden niet te verwisselen zijn, enige nadeel is dat je soms iets wat m2 verspild en dat je wel even bezig bent om alle lucht eruit te krijgen.

Maar ik wil ook weer niet dezelfde naald gebruiken die de vial ingaat, ondanks dat ik de vial met een alcohol doekje altijd schoonmaak voordat de naald het aanraakt.

Hoe doen jullie dat? met mijn test-e e.d. trek ik het met een opzuignaald op en verwissel gewoon de naald...
maarja met slin spuiten gaat dat niet...
met anabolen injecten inderdaad een nieuw naald, maar met insuline naaldje trek ik op en spuit ik met zelfde spuit nergens last van

dus volgens jou is labpe good to go ???

anders bestel ik dan maar daar veel goedkoper

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 12:47 ----------

1 ml water is meer dan zat

Op basis van het grote peptide thread in de AAS sectie wel ja. Ik Ontvang mijn pakje in een paar dagen en ik weet precies hoe melanotan voelt. Over een week kan ik je definitief zeggen of het goed is. Voor nu heb ik er voor ruim 200 euro aan diverse peptiden uitgegeven, dat zegt wel iets over vertrouwen dacht ik zo.

Nog even wat anders trouwens:

Trekken jullie gewoon met de insulinespuit de vloeistof uit de vial en injecten het met dezelfde spuit????

Ik pak iedere keer een nieuwe spuit, haal de plunjer uit die spuit en spuit de vloeistof vanaf de achterkant erin.
Aangezien de naalden niet te verwisselen zijn, enige nadeel is dat je soms iets wat m2 verspild en dat je wel even bezig bent om alle lucht eruit te krijgen.

Maar ik wil ook weer niet dezelfde naald gebruiken die de vial ingaat, ondanks dat ik de vial met een alcohol doekje altijd schoonmaak voordat de naald het aanraakt.

Hoe doen jullie dat? met mijn test-e e.d. trek ik het met een opzuignaald op en verwissel gewoon de naald...
maarja met slin spuiten gaat dat niet...

Zoals jij het doet is het zeker niet aan te raden. Zo komt het vloeistof in contact met lucht.

Je ontsmet eerst het rubberen dopje van de vial, dan trek je het vloeistof op en vervolgens ontsmet je de plaats van injectie alvorens te injecteren.
Gebruik de insulinenaaldjes maar 1 keer, er zijn er hier die ze meerdere malen gebruiken en nog nooit niks hebben voorgehad maar het risico wordt wel vele malen groter.
Waarom het risico vergroten voor die paar € meer?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 16:15 ----------

Bestel sinds 2009 jaarlijks bij Sunatura maar wegens de slechte communicatie dit jaar heb ik op aanraden van iemand anders bij LiquidSun besteld.
Vrijdag besteld en vanmorgen in ontvangst genomen.

Zijn er nog mensen die ervaringen hebben met hen?

Op basis van het grote peptide thread in de AAS sectie wel ja. Ik Ontvang mijn pakje in een paar dagen en ik weet precies hoe melanotan voelt. Over een week kan ik je definitief zeggen of het goed is. Voor nu heb ik er voor ruim 200 euro aan diverse peptiden uitgegeven, dat zegt wel iets over vertrouwen dacht ik zo.
Labpe m2 zag er heel n etjes uit en loste gelijk op, jammer dat ik volgens mij slecht bac water heb gekregen want elke inject deed zo ****ing pijn. een week na 0.5 injects was ik wel duizelig en had veel hoofdpijn kan dat ook liggen aan de hoge concentratie benzoas alc in de bac water?

ben benieuwd, wil binnenkort ook wel weer mijn mela kuurtje doen

ben benieuwd, wil binnenkort ook wel weer mijn mela kuurtje doen

Ik laat het in dit topic wel weten binnekort. Vergeleken met andere peptiden is het gevoel in mijn maag als ik weer ontwend ben en het rusultaat al na een paar dagen genoeg om uitsluitsel te hebben.

Weet iemand wat de betaal manieren zijn op liquidsun ?

Visa, Mastercard, Maestro,...

Iemand al die neusspray met Melatonan 2 geprobeerd, ervaringen van andere mensen?

begin weer wit te worden al maanden geen m2 gebruikt wil nu bestellen alleen hebben mensen ervaring met m2 van labpe

Hmm... ik wil niks afkraken maar heb nu al 40mg mela2 opgemaakt.... maar valt toch vies tegen hoe bruin ik ben...
1x in de week zonnebank erbij, maar zie vrij weinig gebeuren.
Ook wat side effects gehad, de eerste paar injects daarna ook niet meer.

Blijf ook nu op 0,5 want anders kan ik 1 vial per dag injecten, schiet ook niet op.
Word dan ook wel erg prijzig voor een kleurtje.

Heb nu nog maar 1 vial voor onderhoud, anders heb ik alles voor niks gedaan :)
Word dus maar weer bestellen....

Volgende keer misschien toch maar 1 vial per dag injecten... (10mg mela2 of 1ml)

Laatst bewerkt:
Is ook verschillend per persoon natuurlijk. Ik had na 1 vial al een super bruine kleur.

Maar, waar heb je je mela besteld trouwens?

Terug
Naar boven