XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Ik zou aan raden om als je het wil gaan gebruiken om het zo te doen. Je begint met een lage dosis en je bouwt op tot 1.2 mg en je houdt dit 2-3 weken aan dan ga je onder de zonnebank of gewoon in de zon dan krijg je meteen kleur. Dan ga je gewoon om de 2-3 dagen onder zonnebank en de dagen dat je onder zonnebank gaat neem je 0.4-0.5 mg. Je zal in begin wat vlekjes krijgen maar vanaf dat je maar om de 2-3 dagen gaat zetten icm zonnebank dan gaan ze vervagen. Je doet dit zo tot dat je de gewenste kleur hebt en dan stop je gewoon volledig met melanotan en dan ga je 1 keer per week of 2 weken onder zonnebank om je kleur wat te onderhouden. Vanaf dat je volledig stopt met melanotan gaan de vlekjes ook volledig weg maar door dat je 1 keer per week of 2 weken onder zonnebank of in de zon gaat zal je wel je kleur behouden.

Dus ik zou niet te veel schrik hebben van die vlekjes, ze verdwijnen toch als je stopt met melanotan maar je bent wel bruin.

P.S.: Ik zou melanotan trouwens niet aan raden aan mensen die gewoon gemakkelijk bruin worden. Ga dan gewoon paar keer onder zonnebank of in de zon.

Ken zat mensen bij wie die vlekken permanent zijn gebleven hoor.

Is het normaal dat de vloeistof brand na injecten? (Oplossing met bac water).

Ken zat mensen bij wie die vlekken permanent zijn gebleven hoor.

Ow das dan spijtig, ik weet het natuurlijk uit eigen ervaring. Als ik er krijg dan trekken ze na paar dagen weer weg.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 13:39 ----------

Komt wel eens voor volgens mij ja, heb ik zelf geen last van! Alleen een beetje misselijkheid de eerste 10 minuten.

Ik heb nu zelf dat ik al een aardig bruine kop heb gekregen alleen de rest van mn lichaam nog niet echt meekleurt, ziet er ook een beetje raar uit, haha. Ik neem aan dat dit nog wel bijtrekt?

Ja, trekt bij. Je gaat zelfs zien dat je benen en buik veel langer bruin zullen blijven dan je armen en je hoofd. Vind ik eerder irritant, omdat je armen en hoofd altijd zichtbaar zijn voor iedereen.

Gelukkig geen last van misselijkheid... wel pas eerste keer 1mg gehad (30 minuten geleden). Heb opgebouwd, 0,3 -> 0,5 -> 0,8 en nu 1,0. Morgen zonnebanken!
Trouwens wel nu de 2e keer last dat er een druppeltje bloed bij zat. Deze inject voelde ik wel!

Laatst bewerkt:
Gelukkig geen last van misselijkheid... wel pas eerste keer 1mg gehad (30 minuten geleden). Heb opgebouwd, 0,3 -> 0,5 -> 0,8 en nu 1,0. Morgen zonnebanken!
Trouwens wel nu de 2e keer last dat er een druppeltje bloed bij zat. Deze inject voelde ik wel!

Waar prik je? En als je de naald in de vial doet moet je niet door dat hele rubberen ding heen, maar er precies tussen anders is de naald meteen bot heb ik kunnen merken.

Waar prik je? En als je de naald in de vial doet moet je niet door dat hele rubberen ding heen, maar er precies tussen anders is de naald meteen bot heb ik kunnen merken.
Ik prik zo'n 10 cm van mijn navel. (Minder haar). Injecten en optrekken doe ik met verschillende naalden :) Ik zal wel een zenuwtje ofzo geraakt hebben. Kon het trouwens niet uit dit topic halen maar kun je het ook IM injecten?

3 weken op 1.2 mg??? dan ben ik clarence seedorf.

Ik neem eigenlijk nooit meer dan 0,5mg en dan maar een paar keer (soms maar 1x in de 2 weken).

ik heb net 10 ml steriel water meegekregen van de apotheek hier. Alleen het zit in een glazen flesje met een dop, een draaidop wel te verstaan, dit is dan toch niet meer steriel? of maakt dit niet uit. i'm confused.... ?

lijkt me geen injectievloeistof als er een draaidop op zit.

Ik prik zo'n 10 cm van mijn navel. (Minder haar). Injecten en optrekken doe ik met verschillende naalden :) Ik zal wel een zenuwtje ofzo geraakt hebben. Kon het trouwens niet uit dit topic halen maar kun je het ook IM injecten?

Goede vraag. Lijkt mij alleen niet zo handig. De vloeistof zal er best moeilijk uit komen.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 17:37 ----------

ik zei dat het voor b12 injecties van m'n hagedissen was :P
heb het wel gratis meegekregen. weggooien dan maar en gewoon via een site bestellen ?

Zou ik wel doen ja.

http://www.bacteriostatic-water.co.uk/index.asp

Je kunt met paypal betalen, binnen een week ligt het op de mat.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 17:38 ----------

3 weken op 1.2 mg??? dan ben ik clarence seedorf.

Ik neem eigenlijk nooit meer dan 0,5mg en dan maar een paar keer (soms maar 1x in de 2 weken).

Hmm, na 3 weken op 1.2mg ben ik nog maar net verkleurd! welke huidtype heb je?

Ben nu al een tijdje gestopt nadat ik 20mg geschoten heb.

Merk wel nog steeds dat het lokale effect aanwezig is. Vooral aan de voorkant geinjecteerd en op de buik en bovenbenen (gaat beetje lastig om op je rug te injecteren zelf he) en daar lijkt het toch sneller bruin te worden als ik onder de zonnebank ben geweest.

In het begin ging ik elke dag onder de bank, toen werd ik echt poepje bruin. Nu nog ongeveer 1x per week een half uurtje per kant, maar ik zie gewoon elke keer als ik eronder ben geweest dat het alsnog een stukje donkerder wordt.

Ik had wel ernstige bijwerkingen. Flushen en rode warme kop ging vrij snel weg, maar uiteindelijk kreeg ik echt flinke erecties. Nou was dat niet het ergste en meestal alleen 's nachts last van, maar uiteindelijk kreeg ik last van mijn maag. Bij dosis van 1.5mg en hoger ging de eerste misselijkheid vrij snel voorbij, maar kreeg ik een soort van steen op mijn maag. Bij dagelijks injecteren kreeg ik uiteindelijk brandend maagzuur als een gek. Gelukkig is dat weer weggegaan, maar het was geen pretje en de hele dag boeren ook niet. Gewoon niet fijn gevoel.

En uiteindelijk werd ik ook al slecht van de geur van het alcoholdoekje, puur en alleen omdat ik me daarna zo brak voelde. Niet leuk om zo geconditioneerd te zijn. Heb nog 10mg over, maar zie er inmiddels best tegenop. Vond MI toch iets milder eigenlijk, en het effect bleef wat langer dan de MII (die ik vorig jaar gebruikt heb).

zo ik heb een bestelling geplaats bij sunatura
heb 30 ml gekocht+30 naalden.
enigste wat ik moet bestellen is bac water wat ik morgen ga doen :p
En aangezien ik 7 mei stage heb en vlakbij een zonnebankstudio is ga ik ook 2x in de week zonnebanken.
naja heb dus huidtype 1 dus het zal wel nodig zijn.
en ik maak dus ook before/after foto,s aangezien je haast nergens foto,s kan vinden op de interwebzz :)

PS:
krijg ik vanzelf mail hoe ik moet betalen?
vraag 2
als ik 30 mg melanotan heb moet ik dan gewoon 4ml bac water bij inspuiten bij de melanotan vial en dan gebruiken?
of moet ik minder dan 4ml bac water gebruiken?

Laatst bewerkt:
Goede vraag. Lijkt mij alleen niet zo handig. De vloeistof zal er best moeilijk uit komen.

Natuurlijk kan je IM injecteren en nee de vloeistof komt er niet moeilijk uit. Ik zet wel meer peptiden en melanotan meng ik gewoon in 1 spuit en die gaat IM. IM of subq maakt niks uit, IM neemt hoogstens iets sneller op en subq zit wat vertraging in.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 19:59 ----------

ik zei dat het voor b12 injecties van m'n hagedissen was :P
heb het wel gratis meegekregen. weggooien dan maar en gewoon via een site bestellen ?

JA!! Steriel water is geen bac water. Bac water is steriel water waar 0.9% bezyl alcohol aan toegevoegt is. Dat is bewezen bacterie dodend en houdt in elk geval weken lang elke groei tegen. In steriel water met een peptiden kan je veel bacteriën kweken bijvoorbeeld die op de vial zitten en mee naar binnen gaan in de vloeistof met de naald.

zo ik heb een bestelling geplaats bij sunatura
heb 30 ml gekocht+30 naalden.
enigste wat ik moet bestellen is bac water wat ik morgen ga doen :p
En aangezien ik 7 mei stage heb en vlakbij een zonnebankstudio is ga ik ook 2x in de week zonnebanken.
naja heb dus huidtype 1 dus het zal wel nodig zijn.
en ik maak dus ook before/after foto,s aangezien je haast nergens foto,s kan vinden op de interwebzz :)

PS:
krijg ik vanzelf mail hoe ik moet betalen?
vraag 2
als ik 30 mg melanotan heb moet ik dan gewoon 4ml bac water bij inspuiten bij de melanotan vial en dan gebruiken?
of moet ik minder dan 4ml bac water gebruiken?
Via mail wordt het duidelijk hoe je moet betalen! ;)

Je krijgt 3 vails, 1ml water per vial gebruiken

Terug
Naar boven