Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Is ook verschillend per persoon natuurlijk. Ik had na 1 vial al een super bruine kleur.

Maar, waar heb je je mela besteld trouwens?

Dat is zo, maar ik heb het bij sunatura besteld, dus dat zou inprincipe goed moeten zijn.
Maarja ik lees ook dat het bij hun niet klontert, maar dat is bij mij wel het geval het lost niet volledig op.

denk toch ook maar met een maat bij labpe bestellen,
waar kan ik het beste bacterieel water en injectiespuiten halen?

Hmm... ik wil niks afkraken maar heb nu al 40mg mela2 opgemaakt.... maar valt toch vies tegen hoe bruin ik ben...
1x in de week zonnebank erbij, maar zie vrij weinig gebeuren.
Ook wat side effects gehad, de eerste paar injects daarna ook niet meer.

Blijf ook nu op 0,5 want anders kan ik 1 vial per dag injecten, schiet ook niet op.
Word dan ook wel erg prijzig voor een kleurtje.

Heb nu nog maar 1 vial voor onderhoud, anders heb ik alles voor niks gedaan :)
Word dus maar weer bestellen....

Volgende keer misschien toch maar 1 vial per dag injecten... (10mg mela2 of 1ml)

Welk huidtype heb je?

Als je huidtype 1 hebt dan kan het best kloppen dat je er nog niet veel van ziet. Bij dit huidtype duurt het ''laden'''ook langer. Heb op andere fora al gelezen van mensen die meer dan 40 mg nodig hadden.

Hoe bewaar je btw je mela?

Heb mijn witte skin tijd geleden al geaccepteerd, maar nu begint het me toch wat te jeuken. Ik ben van plan om te gaan backpacken, maar ik verbrand heel snel. Laten we zeggen, na 5 á 10 minuten in de zon te lopen heb ik al een indianen nek. Dus eigenlijk kon ik dat backpack plan wel op mijn buik schrijven. Maar nu ik dit zo heb gelezen wil ik toch Melanotan 2 proberen, heb volgende week een afspraak bij de huisarts om andere reden maar zal dan gelijk eens vragen wat de huisarts er eigenlijk vanaf weet, en of hij er bezwaren tegen heeft dat ik het gebruik. Zo nee, dan ga ik het alsnog proberen, zo ja of het kan waarschijnlijk geen kwaad bij voorzichtig gebruik, dan is het destemeer een reden om uit te proberen.;)( al schat ik de kans op dat antwoord zeer klein )

Nu heb ik vernomen dat sunatura afgesloten is? Dus ben ik uitgekomen op http://www.liquidsun-europe.com/shop/categories.php?category=Melanotan-2-Starter-Kits. Iemand ervaringen mee?

En omdat ik moeilijk dat spul op mijn journey down under moeilijk mee kan sjouwen. Heeft iemand ook idee hoelang het werkt? Dat als ik bij wijze van spreken de laatste spuit zet een uur voordat ik wegga?

Heb mijn witte skin tijd geleden al geaccepteerd, maar nu begint het me toch wat te jeuken. Ik ben van plan om te gaan backpacken, maar ik verbrand heel snel. Laten we zeggen, na 5 á 10 minuten in de zon te lopen heb ik al een indianen nek. Dus eigenlijk kon ik dat backpack plan wel op mijn buik schrijven. Maar nu ik dit zo heb gelezen wil ik toch Melanotan 2 proberen, heb volgende week een afspraak bij de huisarts om andere reden maar zal dan gelijk eens vragen wat de huisarts er eigenlijk vanaf weet, en of hij er bezwaren tegen heeft dat ik het gebruik. Zo nee, dan ga ik het alsnog proberen, zo ja of het kan waarschijnlijk geen kwaad bij voorzichtig gebruik, dan is het destemeer een reden om uit te proberen.;)( al schat ik de kans op dat antwoord zeer klein )

Nu heb ik vernomen dat sunatura afgesloten is? Dus ben ik uitgekomen op http://www.liquidsun-europe.com/shop/categories.php?category=Melanotan-2-Starter-Kits. Iemand ervaringen mee?

En omdat ik moeilijk dat spul op mijn journey down under moeilijk mee kan sjouwen. Heeft iemand ook idee hoelang het werkt? Dat als ik bij wijze van spreken de laatste spuit zet een uur voordat ik wegga?

Ik heb vorige week woensdag bij liquidsun besteld, vandaag binnen gekregen:). Nog niet gebruikt, dus verder nog geen ervaring. Maar levertijd is heel netjes, 3 vials met poeder erin gekregen en een flesje bac. Water..

Ik heb vorige week woensdag bij liquidsun besteld, vandaag binnen gekregen:). Nog niet gebruikt, dus verder nog geen ervaring. Maar levertijd is heel netjes, 3 vials met poeder erin gekregen en een flesje bac. Water..

Oke! Heb jij al vaker Melanotan 2 gebruikt? Mijn grootste angst is dikke zwarte moedervlekken in mijn gezicht krijgen, ik heb er al een paar op mijn lichaam en die wil ik echt niet in mijn gezicht krijgen.

En ook enig idee over mijn laatste vraag?

Blijft volgens mij 2 maand in je systeem.. zo iets

Dubbel

Laatst bewerkt:
Hmm... ik wil niks afkraken maar heb nu al 40mg mela2 opgemaakt.... maar valt toch vies tegen hoe bruin ik ben...
1x in de week zonnebank erbij, maar zie vrij weinig gebeuren.
Ook wat side effects gehad, de eerste paar injects daarna ook niet meer.

Blijf ook nu op 0,5 want anders kan ik 1 vial per dag injecten, schiet ook niet op.
Word dan ook wel erg prijzig voor een kleurtje.

Heb nu nog maar 1 vial voor onderhoud, anders heb ik alles voor niks gedaan :)
Word dus maar weer bestellen....

Volgende keer misschien toch maar 1 vial per dag injecten... (10mg mela2 of 1ml)

Volgens mij ben je iets serieus verkeerd aan het doen.
0,5 mg of 1 vial (lees 10 mg) is wel een enorm verschil.

Hopelijk meen je het toch niet om 10mg per dag te gebruiken?

Je hebt nu 4 vials dus 40 mg opgebruikt, hoelang heb je hiermee gedaan?

Ik hoor hier ook dat er mensen zijn die last hebben van de sides.
Logisch ook als je hier hoort dat er mensen zijn die de juiste verhoudingen niet kennen of
veel te snel opbouwen.

Beginnen met te hoge dosissen is zinloos.
Uw lichaam moet eerst wennen aan de vreemde stof daarom altijd zeer laag beginnen.
Dag 1: 0.2mg, dag 2: 0.2mg, dag 3: 0.4mg, dag 4: 0.4mg, dag 5: 0.6mg, dag 6: 0.6mg en vanaf dag 7 de max. dosis van
0.8 mg aanhouden tot gewenste kleur.
Ik zou de 0.8 mg niet overschrijden omdat dit volgens mij weinig zin heeft.
Voor velen is 0.6mg als max zelfs voldoende

Ik hoor hier ook dat er mensen zijn die last hebben van de sides.
Logisch ook als je hier hoort dat er mensen zijn die de juiste verhoudingen niet kennen of
veel te snel opbouwen.

Beginnen met te hoge dosissen is zinloos.
Uw lichaam moet eerst wennen aan de vreemde stof daarom altijd zeer laag beginnen.
Dag 1: 0.2mg, dag 2: 0.2mg, dag 3: 0.4mg, dag 4: 0.4mg, dag 5: 0.6mg, dag 6: 0.6mg en vanaf dag 7 de max. dosis van
0.8 mg aanhouden tot gewenste kleur.
Ik zou de 0.8 mg niet overschrijden omdat dit volgens mij weinig zin heeft.
Voor velen is 0.6mg als max zelfs voldoende

Komt door het advies wat op de sites staat.
Ik blijf maar steeds herhalen dat je echt geen hoge dosis nodig hebt. Zelf ga ik nooit hoger dan 0,33 aangezien ik altijd 3 ml meng met 1 vial, zo doe je een maand met een vial.

Dubbel

Laatst bewerkt:
Oke! Heb jij al vaker Melanotan 2 gebruikt? Mijn grootste angst is dikke zwarte moedervlekken in mijn gezicht krijgen, ik heb er al een paar op mijn lichaam en die wil ik echt niet in mijn gezicht krijgen.

Ja wel vaker gebruikt! Moedervlekken heb ik niks van gemerkt. Maar zal voor iedereen anders zijn natuurlijk.. Heb er zelf ook wel een paar op mn lichaam en zelfs 1 in mn gezicht(altijd al gehad).

Verkeerd topic

Worden je stretch marks minder zichtbaar ?
Iemand persoonlijke ervaring ?

Je krijgt volgens mij geen nieuwe moedervlekken.
Het zijn de bestaande die bij gebruik donkerder worden en bij stop zetten van gebruik
terug lichter worden.

Sommige blijven wel permanent donkerder of toch zeer lange tijd.
Althans was dit bij mij het geval want deze waren van nature zeer licht/lichtrose zoals bij velen met huidtype 1 of 2.

hoe komen jullie erbij dat sunatra niet meer levert?

Je krijgt volgens mij geen nieuwe moedervlekken.
Het zijn de bestaande die bij gebruik donkerder worden en bij stop zetten van gebruik
terug lichter worden.

Sommige blijven wel permanent donkerder of toch zeer lange tijd.
Althans was dit bij mij het geval want deze waren van nature zeer licht/lichtrose zoals bij velen met huidtype 1 of 2.

Praat je hier nog steeds over de moedervlekken of over de huid zelf?

Beste mensen, zijn de naalden en het bacteriele water het beste in Nederland zelf ergens te halen (zo ja: waar) of doen jullie dat ook via de sites sunatura/labpe etc.? bedankt!

Terug
Naar boven