MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

bij je dealer, maar is m2 van labpe good to go????

thx super want bij labpe kost 50 mg 75 euro ofzo en bij sunatra 75 euro voor 30 mg

Jongens waarom niet gewoon halen bij de aptotheek. Nooit problemen mee gehad, vragen om vloeistof voor injecties. koste nog is bijna niets ook.

bij labpe moet je wel 25 euro verzendkosten betalen das wel goed k*t zeg

gewoon 110mg mela 2 bestellen, dan die korting pakken, ben je 110 euro kwijt :) (freeshipping boven 150$)

Oke ik ben van plan het te bestellen en eventueel een logje te maken van mijn progressie als daar baat bij is, met foto´s. Want heb genoeg logs gezien waar de foto´s achterblijven... Maar nu nog het bestellen.. Ik snap niet dat het niet gewoon simpel kan met iDeal, kan iemand mij de betaling uitleggen?

Zeker? Er wordt altijd heel krampachtig beweert dat je bacteriostatisch water moet hebben. Zal wel niet helemaal voor niets zijn toch?

Ik heb het altijd met steriel water ingespoten.

Spuiten pre-loaden, invriezen en injecteren.

Deed nooit pijn tijdens injecties en ik heb goede resultaten gehad

Zeker? Er wordt altijd heel krampachtig beweert dat je bacteriostatisch water moet hebben. Zal wel niet helemaal voor niets zijn toch?

Wat ik mij meen te herinneren: in bacteriostatisch water blijft de peptide 30 dagen goed zonder afbraak. Bij gewoon injectiewater begint de afbraak al na 3 dagen waardoor de kwaliteit van je peptide achteruit gaat.

Dus als je kleine hoeveelheden injecteerd adviseer ik zwz bac water.

Wat ik mij meen te herinneren: in bacteriostatisch water blijft de peptide 30 dagen goed zonder afbraak. Bij gewoon injectiewater begint de afbraak al na 3 dagen waardoor de kwaliteit van je peptide achteruit gaat.

Dus als je kleine hoeveelheden injecteerd adviseer ik zwz bac water.

Hoe zit dat dan met spuiten invriezen?

Terug
Naar boven