AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Iedereen zegt hier iets anders over, de een zegt; juist wel dat je het in kan vriezen, de andere niet.

Waar ik zelf van uit ga is dat de peptide een kwetsbaar goedje is en dat het dus kapot kan gaan als je het in de vriezer legt. Zelf leg ik (on)gemengde melanotan altijd in de koelkast, ik neem liever het zekere voor het onzekere voordat het kapotvriest en de werking achteruit gaat.

Wat er ook gezegd wordt, ongemengd in de vriezer eens gemengd in de koelkast bewaren.

Een goede vloeistof om te mengen met MII vind ik persoonlijk Aqua-Sterop.

Oke ik heb even jullie hulp nodig, dacht dat ik het goed deed maar begin nu toch te twijfelen.

Ik heb 1ml bac. water bij één vial gedaan. (op spuitje staat 100 units is 1ml).
Gister heb ik dus al gezet ( tot unit 10). Klein beetje rood hoofd maar verder niks
Ik dacht dat dat 0.1 was, maar volgens mij zit ik er helemaal naast?
Net weer hetzelfde gezet (voel nog niks), maar is unit 10 nou 1mg? :eek:

Als er in je vial 10mg zit dan heb je gewoon 1mg gezet

Als er in je vial 10mg zit dan heb je gewoon 1mg gezet

wow shit veelte hoog natuurlijk, lekker dom.
Maar dankjewel voor je reactie, dan weet ik dat voor de andere dagen

Ik heb trouwens nog geen last van bijwerkingen voor die dosis. (afkloppen)
Tip: Ik had mijne besteld bij liquidsun, kwam heel snel!

Laatst bewerkt:
wow shit veelte hoog natuurlijk, lekker dom.
Maar dankjewel voor je reactie, dan weet ik dat voor de andere dagen

Ik heb trouwens nog geen last van bijwerkingen voor die dosis. (afkloppen)
Tip: Ik had mijne besteld bij liquidsun, kwam heel snel!

Dat is zeer dom.

Je weet dat er 10 mg in een vial zit en je doet er 100 units water bij en je neemt 10 units (1/10 van 10 mg = 1mg).

100 : 10= 10
10mg : 10= 1mg

Elke 10 units is onderverdeeld in 5 kleinere streepjes dus

10 = 1mg
1 mg : 5 = 0.2 mg

Snap niet dat er mensen zijn die zoveel risico's nemen, ik hoor deze fouten heel vaak en als er dan iets gebeurt dan is het de fout van de peptide.
Dan zeggen ze, nooit zal ik dat nog doen wat een gevaarlijk spul is me dat zeg ???

Stel je maar eens voor dat je zeer allergisch reageert, dit is meestal niet bij de eerste maar na de 2de injectie.
Vandaar ook altijd de 2 eerste injecties zo laag mogelijk houden.

hey boys! ik ben ook opzoek naar een bruin tintje!
help me out??

en hoe ervaren jullie het gebruik van melanotan 2?
me vriendin wil het proberen, aangezien ze roodharig is verbrand ze snel

en wat kost het ongeveer?

Wat ik begrepen heb als je te lang melanotan gebruikt, is dat je het Tuur syndroom krijgt: Je wordt donkerder en kan moeilijk op woorden komen.

Ik laat het in dit topic wel weten binnekort. Vergeleken met andere peptiden is het gevoel in mijn maag als ik weer ontwend ben en het rusultaat al na een paar dagen genoeg om uitsluitsel te hebben.

Weet je al iets meer?

Wat ik begrepen heb als je te lang melanotan gebruikt, is dat je het Tuur syndroom krijgt: Je wordt donkerder en kan moeilijk op woorden komen.

Euh...ik gebruik het euhhhh al een tijdje enneuhhh ik kan nog altijd euuuuuuuuh op mijn woorden komen ook al ben ik een n*ger geworden op een paar maanden tijd...

oke jongens nou wil ik m2 bestellen bij labpe alleen verkopen hun geen bac water om te mengen, verkopen apothekers geen bac water??? zoja als ze vragen waarvoor het is wat zeg ik dan?

Als je iets legaals wilt kopen maakt het geen reet uit waar voor het is. Schijt aan hebben en zeggen dat het er niet toe doet.

oke jongens nou wil ik m2 bestellen bij labpe alleen verkopen hun geen bac water om te mengen, verkopen apothekers geen bac water??? zoja als ze vragen waarvoor het is wat zeg ik dan?

Ik ben de apotheek binnen gelopen en gevraagd maar ze wisten niet wat het was. Dus maar besteld via site die op een pagina terug staat.

Donderdag besteld bij Lapbe en net binnen gekregen. Snelle service. Het poeder lijkt wel een beetje vochtig en is een stuk aan elkaar. Ben benieuwd

Ik ben de apotheek binnen gelopen en gevraagd maar ze wisten niet wat het was. Dus maar besteld via site die op een pagina terug staat.

Donderdag besteld bij Lapbe en net binnen gekregen. Snelle service. Het poeder lijkt wel een beetje vochtig en is een stuk aan elkaar. Ben benieuwd
ja ga ook bij lapbe bestellen, hoeveel mg heb jij besteld

en btw kan je ook insuline spuiten kopen bij de apotheker?

Heb 40mg besteld. Spuiten heb ik nog helemaal niet naar gekeken. Doe ik wel als ik dat bac water binnen heb. Denk dat de apotheek dat gewoon moet hebben.

Ja die heb ik vrijdag besteld, hopelijk deze week nog binnen

bac water besteld , m2 50 mg besteld let the summer begin snitchessss

Lang topic aan het worden, je moet de vials niet in de frigo bewaren?

Terug
Naar boven