XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

maandag besteld nu al in huis, 50 mg m2 van labpe ****ing fast delivery

nu wachten op de bac water die ik besteld heb van een andere site

maandag besteld nu al in huis, 50 mg m2 van labpe ****ing fast delivery

nu wachten op de bac water die ik besteld heb van een andere site

bac water kan je wel wat langer op wachten, net pas email gehad dat het is verzonden (donderdag besteld en met paypal betaald)

bac water kan je wel wat langer op wachten, net pas email gehad dat het is verzonden (donderdag besteld en met paypal betaald)
heb maandag besteld en net mail gehad dat het is verzonden dus denk dat die voor vrijdag aankomt

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 18:06 ----------

denk dat ik begin mei start met mijn m2 kuur is nog beetje te vroeg straks krijg ik gezeik wrm ik opeens zo bruin ben lol

ik vind dat de vials er heel professioneel uitzien

1zwp5jk.jpg

Kreeg die certifcate ook maar er stond melanotan 1 op en ik had 2 :roflol:

50mg voor hoeveel euro zeiden jullie?

ik heb met verzendkosten totaal 69 betaald

koopje gewoon, want normaal kost 10 mg mela2 40 euro

Dat is inderdaad een koopje.

Had iets van 100 euro ofzo betaald vorig jaar bij sunatura voor 30mg en paar spuiten erbij..

Labpe, zitten zij niet in US? Is de kans niet groot dat de douane je pakketje onderschept omdat het van een ander werelddeel komt?

Kans is klein maar wel aanwezig. Bij een andere peptide boer zit ik nog steeds met een pakje bij de douane. Dat was melanotan igf en mechano growth factors. Is nu al heel lang bezig en ik hoor nooit meer wat van dat pakje. Mijn mening is, kijk vooral uit met usps-post.nl

labpe coupon : April

Mvg

Labpe markeert het als waarde $10. En ze shippen met Fedex. Echt heeel kleine kans gepakt te worden.

En razendsnelle verzending. Twee werkdagen had ik het thuis :)

ik koop gewoon in de apotheek aqua sterop, je krijgt het zo mee waarom bac water kopen via net??

Je gaat toch niet spuiten om bruin te worden.. :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven