- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb 1e week op max 0.5 mg gezeten en 2e week iets hoger 0.8 daarna paar keer zonnebank gepakt werd gruwelijk bruin daarna onderhoud dosis van 2 keer prikken per week van 0.5 mg
Check deze before/after pics!
[Link niet meer beschikbaar]
Hij gebruikten wel eerst MT-1 en later pas 2 om nog donkerder te worden
http://tinypic.com/view.php?pic=2ivz9le&s=6
Dit was mijn tan vorige zomer..
nu weer "normale" kleur voor deze tijd van het jaar.

Hoelang zou je eig moeten wachten als je een litteken hebt?
Pfff, voor mij iets te donker, ben nog steeds aan het twijfelen om met mn eerste kuurtje te beginnen![]()
66 euro voor 50 mg inclusief verzendkosten is totaal niks little daddyJammer dat bij labe verzendkosten 20 euro kosten anders was ik er ook mee begonnen
Weet je wat het is, had 10 mg dus gekocht om te proberen en had bac water ergens anders.66 euro voor 50 mg inclusief verzendkosten is totaal niks little daddy
elke injectie deed pijn? kan me niet voorstellen of je prikt verkeerd gewoon met kleine dosering beginnen en opbouwen tot max 0.5-0.8 meer heb je niet nodigWeet je wat het is, had 10 mg dus gekocht om te proberen en had bac water ergens anders.
elke injectie deed pijn en na 3 mg had ik echt heel erg last van hoofdpijn en duizeligheid en ik weet niet of het door de m2 komt of niet als ik nu voor 66 euro m2 koop en krijg het weer dan heb ik dus 66 euro weggegooit
Had ook van labpe, lost gelijk op etc. En labpe heb je gratis verzendkosten bij 150 dollar btw.elke injectie deed pijn? kan me niet voorstellen of je prikt verkeerd gewoon met kleine dosering beginnen en opbouwen tot max 0.5-0.8 meer heb je niet nodig
word voor mij 1e keer m2 van labpe dus ik laat je wel weten, op ironmagazine forum waar labpe board sponsor van is lees ik alleen maar goede revieuws over labpe
NeeLabpe, zitten zij niet in US? Is de kans niet groot dat de douane je pakketje onderschept omdat het van een ander werelddeel komt?