AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

ongemixte m2 in vriezer en gemixte m2 met bac water kan je 30 dagen bewaren in koelkast

ik meng altijd 1 vial met 1 ml bac water en deze bewaar ik in koelkast en binnen 30 dage maak ik het op

en hoe heb jij opgebouwd?

allright heb 30 mg besteld zou je 6 maanden mee kunnen doen, ben nog M2 maagd.
Eerst rustig beginnen, heb je geen bijwerkingen gehad zoals erecties :)

Check deze before/after pics!

[Link niet meer beschikbaar]

Hij gebruikten wel eerst MT-1 en later pas 2 om nog donkerder te worden

Zelfde effect krijg je ook als je 1 van de 2 gebruikt, alleen heb je bij mt1 meer ervan nodig.

Is gewoon een goede pic om te zien hoe je van een type 1 naar een type 4 kan gaan.

Hoelang zou je eig moeten wachten als je een litteken hebt?

Ik heb een 10cm litteken op mijn arm en een half jaar gewacht. Ja je ziet ietsje pigment vlekjes. Is ook heel persoonlijk want kwestie van smaak. Mij boeit die paar vlekjes niet zo. Wel een goede vraag want het is zeker een risico.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 23:26 ----------

Mijn Melanotan 2 is echt weet ik heel zeker. (labpe) Voel het aan mijn maag de eerste dagen en wordt gewoon veel sneller bruin dan ik normaal met maar 1x zonnebank en even in de zon zitten soms zou hebben.

Pfff, voor mij iets te donker, ben nog steeds aan het twijfelen om met mn eerste kuurtje te beginnen ???

Neem dan gwn een erg lage dosis als 300 a 400mcg per dag. Als je niet heel vaak echt gaat zonnen(bank) nemen valt het echt wel mee als je de dosis erg laag laat.

Jammer dat bij labe verzendkosten 20 euro kosten anders was ik er ook mee begonnen

66 euro voor 50 mg inclusief verzendkosten is totaal niks little daddy
Weet je wat het is, had 10 mg dus gekocht om te proberen en had bac water ergens anders.
elke injectie deed pijn en na 3 mg had ik echt heel erg last van hoofdpijn en duizeligheid en ik weet niet of het door de m2 komt of niet als ik nu voor 66 euro m2 koop en krijg het weer dan heb ik dus 66 euro weggegooit

Weet je wat het is, had 10 mg dus gekocht om te proberen en had bac water ergens anders.
elke injectie deed pijn en na 3 mg had ik echt heel erg last van hoofdpijn en duizeligheid en ik weet niet of het door de m2 komt of niet als ik nu voor 66 euro m2 koop en krijg het weer dan heb ik dus 66 euro weggegooit
elke injectie deed pijn? kan me niet voorstellen of je prikt verkeerd gewoon met kleine dosering beginnen en opbouwen tot max 0.5-0.8 meer heb je niet nodig

word voor mij 1e keer m2 van labpe dus ik laat je wel weten, op ironmagazine forum waar labpe board sponsor van is lees ik alleen maar goede revieuws over labpe

elke injectie deed pijn? kan me niet voorstellen of je prikt verkeerd gewoon met kleine dosering beginnen en opbouwen tot max 0.5-0.8 meer heb je niet nodig

word voor mij 1e keer m2 van labpe dus ik laat je wel weten, op ironmagazine forum waar labpe board sponsor van is lees ik alleen maar goede revieuws over labpe
Had ook van labpe, lost gelijk op etc. En labpe heb je gratis verzendkosten bij 150 dollar btw.
Deed 0.5 elke dag en werd wel aanzienlijk bruiner na 2 x zonnebanken en 3 mg verder maar als je ermee stopt en geen zon ziet is het echt binnen een week weg..
Ik inject precies volgens protocol, is gewoon subcutaan injecties man je kan bijna niet verkeerd injecten

binnen een week weg als je geen zon ziet? nee man bij mij blijft zeker 2 maanden zonder zon

Labpe, zitten zij niet in US? Is de kans niet groot dat de douane je pakketje onderschept omdat het van een ander werelddeel komt?

Zijn er mensen die nu alweer zijn begonnen met een kuur?

Terug
Naar boven