Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat vanzelf naar eurosKan iemand me uitleggen hoe je moet betalen op liquidsun of een andere site?
De bedragen staan in us dollar, wordt het vanzelf omgerekend als ik geld overschrijf of moet ik het zelf uitrekenen en dit bedrag overschrijven op hun rekening of hoe werkt dit?
Labpe, gaat voor zover ik uit de mails begreep de verkoop aan bodybuilders proberen te stoppen, het is niet voor persoonlijk gebruik zeggen ze ook, ik kreeg iig niets meer mee terwijl ik daar toch al aardig wat besteld heb.
nu haal ik het bij ep http://ep.refr.cc/8F3GX98 daar hebben ze ook nog regelmatig acties van 25 of 30% korting.
Bovenstaande link is een referral, ik krijg als je via de link gaat 7% terug van het bedrag, ik doe dat dus gewoon met een maatje en dan geven we elkaar die 7% terug.
Je kunt er ook punten krijgen voor je aankopen, die je wederom kunt inleveren voor cash korting.
deze code werkt nog tot vanavond, komt wel weer een nieuwe zal deze hier posten: 30for72
Kleine belletjes kan ook geen kwaad als je het injecteert hoor, die krengen krijg je er verrekt lastig uit inderdaad.0,3mg per dag gezet, ik heb nieteens de volledige 10mg verbruikt gezien er nogal wat verloren ging omdat ik die verrekte luchtbellen niet uit het spuitje kreeg in het begin, kon tikken wat ik wilde maar het luchtbelletje ging niet naar boven. Kwam er pas later achter dat als je het spuitje op de plunger liet staan de belletjes vanzelf naar boven gaan....
Denk dat ik al met al +/- 5-7mg nodig had voor een TE bruine huid.
zonder pics kunnen we niet zien of je te bruin bent of niet
beste leden,
2 weken terug heb ik op aanraden van een lid hier mijn bac water en naalden besteld bij www.sms-health.com.
Na een aantal dagen kwam mijn order op Complete & Dispatched te staan. Nu had ik na een week nog niets binnen en heb daarom even een mailtje gestuurd. Op de mail heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen response gekregen en het is nu al 2 weken verder. Heeft iemand hier ervaringen met de site en of tips wat ik het beste kan doen behalve afwachten? Btje vervelend dit, de mela van labpe was keurig binnen 2 dagen binnen en dan krijg je dit gezeur weer,
Bedankt iig!
Gvd bestel ik daar toch gisteren zeker... Maar het bac water heeft wel een dikke week uitverkocht gestaan, misschien daardoor?
Heb zelf een week of drie geleden wat flesjes besteld. Korte anderhalve week geduurd; heb geduld!

Normaal elke dag tot dat je de gewenste kleur hebt dan 1x per week om te onderhouden dus je gebruikt het in feite voor altijdHoe zit het met jullie gebruik van MII of MI?
Zijn er mensen die het het hele jaar door gebruiken, meerdere kuurtjes per jaar
of slechts 1 kuurtje per jaar?
Normaal elke dag tot dat je de gewenste kleur hebt dan 1x per week om te onderhouden dus je gebruikt het in feite voor altijd