Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

heeft iemand al bestelt van liquidsun?
is het een goeie website om te bestellen?

Volgens mij ben ik opgelicht door Starpra.de
Vorige week Mt2 besteld, kreeg afgelopen donderdag een mail dat de status van mijn bestelling was gewijzigd naar : deliverd.
Nou, nog steeds niets ontvangen! Dus als je Melanotan wil bestellen, doe dat dan NIET daar.
Iemand nog suggesties waar ik het wel kan bestellen? Zag ook dat iemand het via marktplaats aanbood!

De purity staat er niet op en niet eens een normale foto, ik vertrouw het daar niet

staat bij guarantee and quality control:

98% or Higher Peptide Purity Guarantee

van die foto ben ik het wel met je eens,heb verder niks negatiefs gevonden.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 19:33 ----------

Volgens mij ben ik opgelicht door Starpra.de
Vorige week Mt2 besteld, kreeg afgelopen donderdag een mail dat de status van mijn bestelling was gewijzigd naar : deliverd.
Nou, nog steeds niets ontvangen! Dus als je Melanotan wil bestellen, doe dat dan NIET daar.
Iemand nog suggesties waar ik het wel kan bestellen? Zag ook dat iemand het via marktplaats aanbood!

starpra geeft wel een vreemde wijze van gebruiken op hun site ;
'Gebruiksaanwijzing
Crème: Melanoten krijg je in een klein flesje in poedervorm met het steriele water erbij.Het ongemengde poeder wordt met 2 ml steriel water gemengt. Deze oplossing kan met je huidcrème vermengt worden en gelijkmatig op de huid aangebracht worden''

staat bij guarantee and quality control:

98% or Higher Peptide Purity Guarantee

van die foto ben ik het wel met je eens,heb verder niks negatiefs gevonden.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 19:33 ----------

starpra geeft wel een vreemde wijze van gebruiken op hun site ;
'Gebruiksaanwijzing
Crème: Melanoten krijg je in een klein flesje in poedervorm met het steriele water erbij.Het ongemengde poeder wordt met 2 ml steriel water gemengt. Deze oplossing kan met je huidcrème vermengt worden en gelijkmatig op de huid aangebracht worden''
nomaal zijn de m2 99.3 purity 98 is dan te laag

wrm bestelle jullie niet gewooon bij sunatra

en ze hebben daar geen mt-1

Wat is voor jullie de ideale dosis opbouw en na hoeveel dagen injecteren ging je wat merken? (van het bruin worden)
Nu 3 dagen bezig (dag1 0,3 dag2 0,4 en vanaf nu elke dag 0,5). Had alleen de eerste keer een beetje misselijkheid en een gloeikop, verder niks geen bijwerkingen!

Kleine 2 weken terug 30mg MT2 besteld op labpe, werd 2 dagen later keurig geleverd. Ben huidtype 1 en wordt uiteindelijk wel bruin maar dat is pas nadat ik alle tinten rood heb gehad. Mooi rood is niet lelijk maar wel pijnlijk...

Rustig opgebouwd:
0,2
0,2
0,4
0,4
0,6
0,6
0,8 -> hou ik aan.

Nauwelijks bijwerkingen, geen seconde misselijk geweest. Een uurtje na het zetten heb ik het even megawarm maar dat is zo weer weg. Met het mooie weer pak ik iedere dag een uurtje zon mee en moet zeggen, ben nog nooit zo bruin geweest :D Heb er welgeteld 1 ieniemienie moedervlekje bij.

Lekker spulletje hoor.

Kleine 2 weken terug 30mg MT2 besteld op labpe, werd 2 dagen later keurig geleverd. Ben huidtype 1 en wordt uiteindelijk wel bruin maar dat is pas nadat ik alle tinten rood heb gehad. Mooi rood is niet lelijk maar wel pijnlijk...

Rustig opgebouwd:
0,2
0,2
0,4
0,4
0,6
0,6
0,8 -> hou ik aan.

Nauwelijks bijwerkingen, geen seconde misselijk geweest. Een uurtje na het zetten heb ik het even megawarm maar dat is zo weer weg. Met het mooie weer pak ik iedere dag een uurtje zon mee en moet zeggen, ben nog nooit zo bruin geweest :D Heb er welgeteld 1 ieniemienie moedervlekje bij.

Lekker spulletje hoor.

Dat is wel heel snel na ongeveer 1,5 week voor huidtype 1.
Normaal gaat het na 3 weken heel snel voor huidtype 2 en huidtype 1 iets langer.

Denk eerder dat je huidtype 2 bent want huidtype 1 wordt van nature niet bruin.

Wat bedoelen ze met dit:

I'm sorry that you can't find the products in our catalog. We currently
provide custom synthesis with given sequence, and with current facility
capacity, the lead time is around 8-10 weeks. Thanks.

Al die m2 is op?

Dat antwoord krijgt iedereen van labpe. Ik begrijp eruit dat ze alleen 'custom peptides' maken als jij de samenstelling doorgeeft.

Dus misschien heb je iets aan deze wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan_II

Maar ik ga het er niet op wagen dat ik op deze info vertrouw en zo een M2 peptide laat maken...

Wat bedoelen ze met dit:

I'm sorry that you can't find the products in our catalog. We currently
provide custom synthesis with given sequence, and with current facility
capacity, the lead time is around 8-10 weeks. Thanks.

Al die m2 is op?

Volgens mij dat ze iedereen in volgorde van bestelling gaan behandelen? En dat achteraan de rij je nu 8-10 weken moet wachten? Denk ik

Mt2 ophalen

Heb het nu ergens besteld waar ik het op kan halen, heb geen zin om 2 keer voor de gek gehouden te worden. Van Starpra nergens een telefoonnummer te vinden, en op e-mail reageren ze niet eens! In de buurt van Rotterdam ga ik het woensdagavond ophalen voor 30 euro en dan kunnen we beginnen met de kuur! :D

Ik heb nog een site waar ze het verkopen.
Maar daar verkopen ze ook anabolen. Die mag ik zeker niet posten?

Mag inderdaad niet :P

Ik heb nog een site waar ze het verkopen.
Maar daar verkopen ze ook anabolen. Die mag ik zeker niet posten?

Best veel sites waar ze anabolen aanbieden bieden ook melanotan aan, alleen de prijzen lopen nogal behoorlijk uiteen zag ik wel.

Terug
Naar boven