AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

hoe doe jij t met bewaren dan? want bac water kan je na het openen toch maar 1 maand bewaren?
Ik gebruik m2 niet momenteel hoor, maar je kan de spuiten etc invriezen en later gebruiken. Bac water weet ik niet hoelang het houdbaar is aangezien ik het voor me neus heb en er niks staat over houdbaarheid na aanbreken..

Ik gebruik m2 niet momenteel hoor, maar je kan de spuiten etc invriezen en later gebruiken. Bac water weet ik niet hoelang het houdbaar is aangezien ik het voor me neus heb en er niks staat over houdbaarheid na aanbreken..
als we het toch over invriezen hebben...
Ik heb nog 10-14 naalden in de vriezer alleen nog wel van vorige jaar... zouden ze nog goed zijn?

(misschien dat iemand anders nog ervaring hiermee heeft...)

Ik heb het vandaag ook binnen gekregen van iemand.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik kleine potjes met een geel dopje die erg vol zitten.
Zoals jullie kunnen zien lijkt de ene voller als de andere.
Ik heb deze nog nooit gezien.
Hij zegt dat het gewoon goed is. Iemand van jullie bekend met deze?

Met hoeveel water kan ik dit het beste aanmaken?

906fc4.jpg

Ik ga in juli op vakantie en wil dan lekker een kleurtje hebben zodat ik neit meer hoef te smeren.
Begin ik nu al of pas in juni?

Ik heb het vandaag ook binnen gekregen van iemand.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik kleine potjes met een geel dopje die erg vol zitten.
Zoals jullie kunnen zien lijkt de ene voller als de andere.
Ik heb deze nog nooit gezien.
Hij zegt dat het gewoon goed is. Iemand van jullie bekend met deze?

Met hoeveel water kan ik dit het beste aanmaken?

906fc4.jpg

Ik ga in juli op vakantie en wil dan lekker een kleurtje hebben zodat ik neit meer hoef te smeren.
Begin ik nu al of pas in juni?

1ml bac water optrekken en mengen, zou gwn nu beginnen joh

Oke en nu even hele stomme vraag. Hoeveel trek ik dan in mijn spuitje voor 0,2mg en 0,5mg?

Ken je deze flesjes?

Ik ga denk ik één potje opmaken een maand voor ik op vakantie ga. Ongeveer 0,3mg per dag. Zal genoeg zijn om niet bang te hoeven zijn te verbranden en overdreven bruin weer terug te komen!

dus je begint een maand voordat je gaat? of het moet op zijn een maand voordat je gaat? Omdat het toch doorwerkt nog even?

Zijn er hier mensen die 2 injecties per dag hebben geprobeerd?

Vandaag weer begonnen met 0.3mg.. vanmiddag om 12u gezet. Lees op internet wel meer verhalen dat mensen 2x per dag injecteren, dus heeft er iemand hier ervaring mee?

Nutteloos of niet?

Zijn er hier mensen die 2 injecties per dag hebben geprobeerd?

Vandaag weer begonnen met 0.3mg.. vanmiddag om 12u gezet. Lees op internet wel meer verhalen dat mensen 2x per dag injecteren, dus heeft er iemand hier ervaring mee?

Nutteloos of niet?

Ik las net dat de halfwaardes van melanotan 33 uur is, denk niet datje er veel profijt van hebt? Wat is de achterliggende gedachte wat betreft 2 x daags?

Oh, ik vroeg het me gewoon af of het toegevoegde waarde had. Maar niet dus.

Bedankt. :p

Klopt. Gister en vandaag even in de zon gezeten. Morgen hele dag festival dus kleurtje zal er wel weer snel opzitten.

Klopt. Gister en vandaag even in de zon gezeten. Morgen hele dag festival dus kleurtje zal er wel weer snel opzitten.

Ja dat denk ik ook wel, deed het ook in de na zomer maar was zo zwart, iedereen werd weer wit en ik werd donkerder gehe grappig spul!

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 00:14 ----------

heb je de bac water al binnen?

Ff offtopic maar waar bestellen jullie dat?

Ja dat denk ik ook wel, deed het ook in de na zomer maar was zo zwart, iedereen werd weer wit en ik werd donkerder gehe grappig spul!

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 00:14 ----------

Ff offtopic maar waar bestellen jullie dat?

o.a sms-health.com, als je niet via paypal kan betalen kan het via mij :)

Terug
Naar boven