AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Hm, ja ik had vorig jaar ook gewoon injectie water.
Heb 0.3 gezet vandaag, verder gewoon spuiten pre-loaden voor invriezen. 4x 0.5mg en de rest opgemaakt met 0.7/8mg

Komt goed. ;P

als je melanotan in een spuit invriest(preload) hoelang blijft het goed dan?
aangezien ik nog 15-20 mg van vorige jaar nog heb in de vriezer....

ben weer begonnnen me m2 na lange tijd maar dit keer van labpe, kijke wat het geaat brengen werd wel ****ing misselijk

0.5 ga nu dagelijks zetten tot volgende week zaterdag
en dan zonnebank pakken dan word ik t*ring bruin

Okay ik heb wel opgebouwd naar 0.5mg. Blijf doorgaan tot ik de gewenste kleur heb. Het zonnetje buiten helpt ook goed!

Mijn eerste 10mg M2 heb ik nu gezet in de afgelopen 2 weken.

Ben voor m'n eigen gevoel nog maar weinig verkleurd, andere vinden van wel. Maar ik ben nog steeds aardig wit.

Vraag me af of mijn spul niet ondergedoseerd was.., heb 'last' van alle bekende bijwerkingen behalve de misselijkheid.
Echt 0,0 misselijkheid, wel zijn mijn moedervlekken donkerder geworden en zijn er een paar nieuwe bij.

Nu ben ik ook nog niet echt veel in de zon geweest, maar een klein beetje. Dus hopen dat ik vanmiddag ga bijkleuren...

Ik wil nu dus meer M2 gaan zetten maar zit te twijfelen waar ik nu moet halen/bestelen...

Ben voor m'n eigen gevoel nog maar weinig verkleurd, andere vinden van wel. Maar ik ben nog steeds aardig wit.

Vraag me af of mijn spul niet ondergedoseerd was.., heb 'last' van alle bekende bijwerkingen behalve de misselijkheid.
Echt 0,0 misselijkheid, wel zijn mijn moedervlekken donkerder geworden en zijn er een paar nieuwe bij.

Nu ben ik ook nog niet echt veel in de zon geweest, maar een klein beetje. Dus hopen dat ik vanmiddag ga bijkleuren...

Ik wil nu dus meer M2 gaan zetten maar zit te twijfelen waar ik nu moet halen/bestelen...
Labpe, Liquidsun, extremepeptides

Labpe doet niet meer.. Heb ik al meerdere malen contact mee gehad :(

Is die van extremepeptides een beetje goed? En van Liquidsun?
Heb over beide nog niet veel ervaringen kunnen vinden.

Alvast bedankt :thumb:

Toen ik M2 zette moest ik wel zonnebanken om echt een thaise n*ger te worden, anders viel het reuze mee

go tanning

^ +1. Grootste deel van je tan komt van zonnebank / zon.

Ja ik bedoel dat die niet meer levert, paar pagina's terug staan daar wat stukken over.

Meerdere mensen hier hebben er mailcontact over gehad met labpe, die sectie met M2 staat ook niet meer op hun site.

Maar ik ga zo naar bevrijdingspop hier in Haarlem met dit mooie weer, dus hopen dat het kleurtje op m'n huid snel tevoorschijn komt :D

Hmm das wel minder... Prijs en verzending was wel echt top daar.

Die extremepeptides is echt stuk duurder...

Blow out sale @ topgunpeptides erg goedkoop mt-1 €7,3 mt2 €11,44

mt1 :
http://www.topgunpeptides.com/melanotan-i-10mg-blow-out/

mt2:
http://www.topgunpeptides.com/melanotan-ii-10mg-blow-out/

zelf geen ervaring hiermee maar staan goede ervaringen op de Duitse sectie van melanotan.org

Terug
Naar boven