AndroidHealthClinic

Melanotan

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
29
Ieps !

Zijn hier vrouwen .. of mannen waarvan de vrouwen Melanotan gebruiken?

Ik heb voornamelijk op de 1, aangezien ik deze voor haar heb gekocht :-D

Aangezien op de forums hoge doseringen voor de 1 staat, vraag ik me af of dit echt zo hoog nodig is.

Aangezien ze 65 kg weegt op 1m80 wil ik haar maar 2 ML laten zetten (volgens de studies zou ze minstens 5,6 ML moeten zetten)

Tips, info uit ervaringen ?

Graag feedback :D

Thanks!

3 keer zoveel als m2 nodig voor het zelfde effect

TeeCee

Kijk even bij Log melanotan, daar hebben mensen waaronder ikzelf de hoeveelheid enz opgeschreven.

Succes.

Me vriendin, nu net ex, zette ik minder dan mijzelf. Maar dat was M2 dus ik heb geen flauw idee hoe het met M1 zit.
Is een kwestie van uitrekenen want gaat idd per kg lichaamgewicht.

Gewoon laag beginnen en opbouwen zolang ze zich goed voelt.

Ik zou het ook wel willen proberen. Via welke site heb je het besteld? Krijg je daar ook die injectienaalden erbij?

lol 5,6ml. dan hoop ik voor je dat je 1 flesje mela met heeeeeel veel water hebt aangemaakt...........

ot: de dosis kan echt vele malen minder dan aangeraden (vooral als je een zonnebank erbij neemt)

Klopt, mijn vriendin heeft het gebruikt, met 1x zonnebank per week erbij, binnen 3 weken was ze belachelijk bruin.. Ze gebruikte 0,011 mg per kilo lichaams gewicht (m2).. Voor m1 is het 0,02 per kilo.. Meer dan zat!

Heb zelf zitten testen met lagere dosissen en het maakt dus echt niets uit als je het combineert met zonnebank, dan kan je de dosis echt super laag houden. Als je niet graag onder de zonnebank gaat dan kan je de dosis nemen die ze aan geven. Maar ik raad persoonlijk aan om een lagere dosis te gebruiken icm zonnebank, ga je veel langer kunnen doen met je melanotan2.

Inderdaad, na eerste keer zonnebank ben je echt belachelijk bruin meteen

Terug
Naar boven