AndroidHealthClinic

Melanotan

Inspirational

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
Hey manne ,
ik zit met de volgende vraag ik zou graag es willen beginnen met melanotan ik hoor er goeie dingen over ...
maar de vraag is hoe begin je eraan ( hoeveelheden ) etc ...
mijn gewicht ligt momenteel op 80kg

En eventueel een adres om het te kopen zou ook gemakkelijk zijn doordat ik van west-vlaanderen afkomstig ben en hier in belgietoegelaten is volgens mijn weten ?? mijn excuses als deze vraag hier ongepast is !

Alvast bedankt ! Insp.

Hey manne ,
ik zit met de volgende vraag ik zou graag es willen beginnen met melanotan ik hoor er goeie dingen over ...
maar de vraag is hoe begin je eraan ( hoeveelheden ) etc ...
mijn gewicht ligt momenteel op 80kg

En eventueel een adres om het te kopen zou ook gemakkelijk zijn doordat ik van west-vlaanderen afkomstig ben en hier in belgietoegelaten is volgens mijn weten ?? mijn excuses als deze vraag hier ongepast is !

Alvast bedankt ! Insp.

opbouwen van 0.20 mg tot maximum 1.2 mg.
1.2 mg is trouwens te veel, zijn je potjes alleen maar sneller leeg. Gebruik het zelf ook en 0.5-0.7 mg is echt voldoende, hou dit een twee tal weken aan, ga dan een paar keer onder de zonnebank en je bent bruin. Als je de gewenste kleur hebt kan je gewoon door 1 of 2 keer per week zonnebanken onderhouden, ik zou die keren dat je naar zonnebank gaat ook even 0.5 mg spuiten.

Als je in België woont, pm Daster even. Zelf ook gedaan, geld overschrijven en binnen paar dagen had ik het geleverd. Weet niet of hij het nog doet, maar ik was er tevreden van.

Trouwens dit is geen AAS...

Dosering kun je opbouwen tot 1mg, hoger is onnodig. Ik moest na 2 weken al stoppen omdat ik té bruin werd. Wel af en toe zonnebanken natuurlijk;)

Terug
Naar boven