Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Belangrijk NieuwsMelatonine 3mg tijdelijk weer verkrijgbaar!
We hebben nog wat potjes deze kant op laten komen, maar hopen dat ze doorkomen. Een andere zending met supplementen ligt al 5 weken bij de Douane, zit niets verkeerds tussen maar moet wachten tot ze het onderzoek afronden. Belachelijk gewoon.
Ik ben voor me gevoel helemaal naar de t*ring door melatonine nu.
Neem het nu ongeveer 2 weken en eerst ervaarde ik een positief gevoel. Nu ben ik super duf gedurende de dag met branderige ogen en soms licht in me hoofd. Kan me geen andere reden dan de mela bedenken en kap er ook mee voor nu.
Neem het nu ongeveer 2 weken en eerst ervaarde ik een positief gevoel. Nu ben ik super duf gedurende de dag met branderige ogen en soms licht in me hoofd. Kan me geen andere reden dan de mela bedenken en kap er ook mee voor nu.
Ik ben de afgelopen dagen ook helemaal naar de t*ring. Geen idee of dat door de melatonine komt.
Al neem ik het niet elke dag, en wissel af tussen 3gr en 1,5gr.
Ik merk wel dat als ik 3gr neem en ik niet meer dan 8 a 9 uur kan slapen ik de volgende dag wel wat moe ben.
enige wat ik merk is dat als ik al weet dat ik minder dan 5 uur slaap dat ik beter de melatonine kan skippen omdat ik anders echt enorm moe ben in de ochtend.
verder is het echt fijn spul.