Fitness Seller

Melk ongezond?

Over weinig inhoud gesproken....je praat veel maar zegt niks

Kom eens met wat steekhoudende argumenten op kritiek. Veel zullen dat erg interessant vinden, net als ik. (Phd geeft toch net wat meer authoriteit.)

Volgens mij ben ik een van de weinigen die inhoudelijk is ingegaan op de stellingen van de topicstarter. En jouw bijdrage is............?

Ik zal je opmerking serieus nemen als je mij kunt vertellen:
-Wat een Phd meer van epidemiologie weet, dan ik.
-Welke informatie ontbreekt op mijn site, maar wel door een Phd zou worden toegevoegd.

Dat een Phd meer autoriteit heeft, zal ik niet tegenspreken. Dat hij beter werk zou leveren dan ik, is onzin: Epidemiologie is toch net even een ander vakgebied dan geneeskunde.

Je hebt nada opleiding genoten en je denkt dat je genoeg autoriteit hebt om claims te maken ?
Als ik info wil winnen, dan haal ik dat via experts, niet van een onbekende op de interwebz. Phd delen ze niet zomaar aan jan met de pet.

Ik denk niet dat ik voldoende autoriteit heb om claims te maken. Ik toon simpelweg aan hoe sterk de wetenschappelijke bewijslast is voor bepaalde claims, en mijn bronvermeldingen hiervoor zijn - binnen het type onderzoek - betrouwbaarder (lees: completer) dan de bronvermeldingen van het Voedingscentrum, de Gezondheidsraad, het KWF, etc.
Dat zal best verwaand klinken, maar leg de referentielijsten maar eens naast elkaar.

Ik ben bijzonder benieuwd naar jouw definitie van betrouwbare informatie. Het lijkt mij dat deze aan andere voorwaarden voldoet, dan de gangbare norm.

Gezien het feit dat er bijna geen gerandomiseerd onderzoek beschikbaar is, bestaat het meest betrouwbare type onderzoek over voeding vaak uit zgn. "prospectief" onderzoek. En de meest betrouwbare vorm hiervan is een zgn. "systematic review" (simpel gezegd: literatuuroverzicht).

En wat zie je, indien je op mijn "jan met de pet" site klikt..........?

Als je nou gewoon even de moeite neemt om me te zeggen wat er concreet mis is met de informatie op mijn site, hebben we er allebei nog iets aan.

Je hebt nada opleiding genoten en je denkt dat je genoeg autoriteit hebt om claims te maken ?
Als ik info wil winnen, dan haal ik dat via experts, niet van een onbekende op de interwebz. Phd delen ze niet zomaar aan jan met de pet.

Ik zou het boek aanraden "pubmed voor dummie's":thumbup:

Sinds wanneer heb je een doctoraat nodig om gelijk te hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij ben ik een van de weinigen die inhoudelijk is ingegaan op de stellingen van de topicstarter. En jouw bijdrage is............?

Ik zal je opmerking serieus nemen als je mij kunt vertellen:
-Wat een Phd meer van epidemiologie weet, dan ik.
-Welke informatie ontbreekt op mijn site, maar wel door een Phd zou worden toegevoegd.

Dat een Phd meer autoriteit heeft, zal ik niet tegenspreken. Dat hij beter werk zou leveren dan ik, is onzin: Epidemiologie is toch net even een ander vakgebied dan geneeskunde.

Naar informatie die jij verstrekt was ik opzoek, geen flauwe grappen ofiets.
Ik zal zo eens rustig je site bekijken enalvast bedankt voor de headsup on Milk bro!

Topic nr. 100 over melk = boehoe. Meen me te herinneren dat uit de vorige 99 topics ook naar voren kwam dat je gewoon lekker je melk kan blijven drinken, ga er geen woorden meer aan vuil maken ook. In pubmed we trust.

• Topic Starter Topic Starter
Topic nr. 100 over melk = boehoe. Meen me te herinneren dat uit de vorige 99 topics ook naar voren kwam dat je gewoon lekker je melk kan blijven drinken, ga er geen woorden meer aan vuil maken ook. In pubmed we trust.

notsureissrs, ik had even gesearched maar niet de antwoorden gevonden die ik zocht,, but yeahh u better stay outofit

Ik kwam een filmpje tegen over Melk en de nadelige gevolgen eraan, ook site's hier vertellen er genoeg over maar ik wist helemaal niet dat melk ''blijkbaar''? zo slecht is.

Dit is het filmpje( gepost op bb.com ) :http://www.youtube.com/watch?v=yMHvMAUDHj4&feature=player_embedded

Deze meneer legt de link tussen Nederlandse melkdrinkers en het hoge aantal mensen met borstkanker, ook zou melk voor 80% bestaan uit iets waarvan we LIJM maken?

Dit vond ik op mens en gezondheid.nl

"We hebben sterke aanwijzingen dat een hoge consumptie van zuivelproducten verband houdt met een verhoogd risico op het krijgen van prostaatkanker''

De consumptie van melkproducten wordt steeds vaker in verband gebracht met klachten zoals migraine, huidproblemen, astma, bronchitis, voorhoofdsholteontsteking, chronische verkoudheid, allergieën en artritis. Melkproducten bevatten lichaamsvreemde eiwitten die eerst door het lichaam moeten worden omgezet naar lichaamseigen eiwitten. Het enzym lactase, dat nodig is om lactose (melksuiker) af te breken, wordt maar tot ons derde jaar in voldoende mate aangemaakt. Het (gedeeltelijk) ontbreken van het enzym lactase zal bij grote consumptie van melkproducten tot problemen leiden. Melkproducten kunnen een slijmlaag achterlaten op de tere darmslijmvliezen, en dat kan een verminderde opname van voedingsstoffen tot gevolg hebben.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/49815-melk-is-ongezond.html

Wat denken jullie ervan? shitt een slijmlaag die de opname van voeding afremt, moet er niet aan denken.

en ik hoorde een keer dat je van eieren aids krijgt is dat waar?

Is een van de fabeltjes die rond gaan op internet.

Ik heb na het schrappen van melk en melkproducten geconstateerd dat er een directe relatie is met de hinderlijke slijmvorming in mijn keel. Ook kreeg ik toen voor het eerst in mijn leven een complimentje dat ik zo'n mooie huid had.
Phd zegt niet alles. Wijlen mijn stiefvader had een zeer bloeiende praktijk als dermatoloog. Hij schreef me ook al die medicijnen tegen acne voor terwijl ik dus alleen maar had moeten stoppen met melk drinken. Dankzij onze waterontharder was het kraanwater niet te zuipen dus ik dronk zeker een liter melk per dag.

Ons lichaam kan een hoop rotzooi compenseren dus is melk niet meteen dodelijk. Blijf het vooral drinken. Maar ik doe even niet mee.

Ik heb na het schrappen van melk en melkproducten geconstateerd dat er een directe relatie is met de hinderlijke slijmvorming in mijn keel. Ook kreeg ik toen voor het eerst in mijn leven een complimentje dat ik zo'n mooie huid had.
Phd zegt niet alles. Wijlen mijn stiefvader had een zeer bloeiende praktijk als dermatoloog. Hij schreef me ook al die medicijnen tegen acne voor terwijl ik dus alleen maar had moeten stoppen met melk drinken. Dankzij onze waterontharder was het kraanwater niet te zuipen dus ik dronk zeker een liter melk per dag.

Ons lichaam kan een hoop rotzooi compenseren dus is melk niet meteen dodelijk. Blijf het vooral drinken. Maar ik doe even niet mee.

Je had ook een liter Spa blauw kunnen drinken i.p.v. een liter melk?

Bij slechts een klein aantal mensen veroorzaakt zuivel acne, vind het niet zo heel vreemd dat je dermateloog er niet over is begonnen. Maar wel 'nice' dat dat dus bij jou de oorzaak was en dat het nu weg is. :)

melk is voor babies
echte mannen drinken aminozuren!

en methyl tren

Pfff p*ssy's, cheque drops is pas de shit.

Maar on-topic weer :)

mm moedermerlk van lekkere milfies daar maak je pas echte gains van

Terug
Naar boven