Fitness Seller

Melk ongezond?

Blijkbaar zou meer dan 1 ei per dag ook slecht zijn voor de cholesterol. :eek: :eek: :eek:

En zwaar trainen slecht voor gewrichten! beter dbb sluiten:grinny:

• Topic Starter Topic Starter
Fckerss als je toch weet dat er een slijmlaag kan vormen ga je t toch niet overbodig drinken, t is niet zo dat het een heilige bron eiwitten is.

Van dat laagje op je maagwand is volgensmij wel waar. Heb het eerder gehoord ivm medicijngebruik, zou voor vertraagde opname zorgen.

Maar dat is wel heel wat lager gedoseerd als de voeding die je tot je neemt natuurlijk. Zou me er niet teveel zorgen om maken.

Fckerss als je toch weet dat er een slijmlaag kan vormen ga je t toch niet overbodig drinken, t is niet zo dat het een heilige bron eiwitten is.

Jah man, je moet geen liters van gaan drinken... Kan je ook geen kwark meer eten dan..
Kan je geen shakes meer drinken, of niet teveel eiwitten eten, slecht voor de lever naar tschijnt, geen ei meer eten, etc Denk qua eten we wel goed zitten ivm andere levenstijlen, dus niet opblazen dit topic

dat je huidproblemen (lees: pukkels) krijgt van is gewoon algemeen bekend, maar dat je er tegenwoordig ook dood aan kan gaan is weer eens iets nieuws :roflol:

Hmm.. lekker melk.. :D

Al heel wat mensen in mijn omgeving zijn er aan melk onderdoor gegaan dus enkel serieuze reacties hier aub.

Al heel wat mensen in mijn omgeving zijn er aan melk onderdoor gegaan dus enkel serieuze reacties hier aub.

In mijn omgeving hebben ze melk vastgezet, omdat het al 400 mensen heeft vermoord.:eek: K*tte is dat het op 12/12/2012 weer vrij komt:eek:

Dit zijn serieuze reacties man.. aan melk onderdoor gegaan? :) In mijn omgeving zijn veel mensen onder alcohol en drugs onderdoor gegaan, maar melk... Ff serieus, we spreken over melk he

boeit me niet. voedsel is slecht. Trainen is slecht. Water is ook slecht, zit kalk in. Kortom leven is slecht. Daarom ga je op den duur ook dood.

Laatst bewerkt:
Sla krijg je alzheimer van en van appels aids true story.

Melk, de witte sloper!

Melk is goed voor elk;)

Ik ga er niet subtiel op reageren: Onzin!
Er is geen bewijs dat melk het risico op kanker, hart- en vaatziekten, of overlijden zou verhogen. Er zijn verschillende literatuuroverzichten van prospectief onderzoek die allemaal tot dezelfde conclusie komen.

Zelf heb ik tot nu toe 3 literatuuroverzichten geschreven, en deze zijn completer (meer onderzoeksgroepen) dan de bestaande literatuuroverzichten die door de verschillende wetenschappers zijn gepubliceerd in de afgelopen jaren: http://canceranddiet.nl/

Het is mogelijk dat melk het risico op bepaalde vormen van kanker (prostaatkanker/eierstokkanker) zou kunnen verhogen, maar dit effect is dan klein en niet significant. Daarentegen zijn er aanwijzingen dat melk het risico op bepaalde anderdere vormen van kanker zou kunnen laten dalen (darmkanker/blaaskanker). Dit verklaart mogelijk het 0 effect op kanker in zijn totaliteit. De mogelijke verhoogde risco's op prostaatkanker en eierstokkanker zijn alleen gevonden door hoge consumptie van magere melk, maar niet door volle melk.

Zodra je je gaat verdiepen in de bronnen van dit soort anti-melk artikelen, zul je ten allen tijde zien dat ze de nadruk leggen op een paar studies die verhoogde risico's op ziekten hebben gevonden. De overige artikelen worden gemakshalve genegeerd, omdat deze niet de gewenste resultaten lieten zien. ;)

• Like
Waarderingen: JMT
Ik drink al jaren een kan melk per dag en ben kerngezond, sterker nog, de laatste keer dat ik ziek ben geweest meen ik mij niet meer te herinneren.

ja maar ja maar uhuhuh

bullshit dus

same story hier, al meerdere jaren een pak melk (liter) per dag, en ben nooit ziek ofzo.

Ik blijf het drinken

rh1gyu.gif

:roflol:

---------- Toegevoegd om 02:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:44 ----------

Ik ga er niet subtiel op reageren: Onzin!
Er is geen bewijs dat melk het risico op kanker, hart- en vaatziekten, of overlijden zou verhogen. Er zijn verschillende literatuuroverzichten van prospectief onderzoek die allemaal tot dezelfde conclusie komen.

Zelf heb ik tot nu toe 3 literatuuroverzichten geschreven, en deze zijn completer (meer onderzoeksgroepen) dan de bestaande literatuuroverzichten die door de verschillende wetenschappers zijn gepubliceerd in de afgelopen jaren: http://canceranddiet.nl/

Het is mogelijk dat melk het risico op bepaalde vormen van kanker (prostaatkanker/eierstokkanker) zou kunnen verhogen, maar dit effect is dan klein en niet significant. Daarentegen zijn er aanwijzingen dat melk het risico op bepaalde anderdere vormen van kanker zou kunnen laten dalen (darmkanker/blaaskanker). Dit verklaart mogelijk het 0 effect op kanker in zijn totaliteit. De mogelijke verhoogde risco's op prostaatkanker en eierstokkanker zijn alleen gevonden door hoge consumptie van magere melk, maar niet door volle melk.

Zodra je je gaat verdiepen in de bronnen van dit soort anti-melk artikelen, zul je ten allen tijde zien dat ze de nadruk leggen op een paar studies die verhoogde risico's op ziekten hebben gevonden. De overige artikelen worden gemakshalve genegeerd, omdat deze niet de gewenste resultaten lieten zien. ;)

Wie ben jij en waarom zouden we dit http://epic.iarc.fr/index.php niet boven u site verkiezen ?

Terug
Naar boven