050
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik zou graag jullie mening eens aanhoren over het volgende.
Ik train al zo'n 4 jaar waarvan dik 2 echt fanatiek. Toen ik voor het eerst in een sportschool kwam had ik nog nooit een gewicht aangeraakt en was ik 125 kilogrammetjes
. Ik heb mijn gewicht met behulp van enorm veel cardio destijds terug weten te brengen naar 94 kg, vanaf dat punt ben ik ook fanatiek met ijzer beginnen te smijten en heb nu een punt bereikt waarbij ik 110 kg weeg en een VP van +- 16% bezit. (lengte is 1.92 M)
Ik ben deze week begonnen met het volgens van een low carb / keto schema om dat percentage omlaag te helpen!
Nu was mijn vraag wat vinden jullie van de schema welke ik volg ?
Doel is om toch naar de 10% te gaan over een periode van +- 8 weken.
Graag jullie tips, aanvullingen, kritiek etc.
Ik train al zo'n 4 jaar waarvan dik 2 echt fanatiek. Toen ik voor het eerst in een sportschool kwam had ik nog nooit een gewicht aangeraakt en was ik 125 kilogrammetjes
. Ik heb mijn gewicht met behulp van enorm veel cardio destijds terug weten te brengen naar 94 kg, vanaf dat punt ben ik ook fanatiek met ijzer beginnen te smijten en heb nu een punt bereikt waarbij ik 110 kg weeg en een VP van +- 16% bezit. (lengte is 1.92 M)Ik ben deze week begonnen met het volgens van een low carb / keto schema om dat percentage omlaag te helpen!
Nu was mijn vraag wat vinden jullie van de schema welke ik volg ?
Doel is om toch naar de 10% te gaan over een periode van +- 8 weken.
Graag jullie tips, aanvullingen, kritiek etc.

té lekker.