MuscleMeat

Mening gevraagd schema (tips voor goede vetten?)

Undefeated

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Zie bijlage.
Ik wil gaan proberen om mijn stapel boterhammen te vervangen door rijst.
Ook kan ik dan over een tijdje makkelijk koolhydraten afbouwen met cutten.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik normaal makkelijk aan de vetten kwam door kaas en pindakaas als beleg te gebruiken. Pindakaas los eten is voor mij geen optie.
Ik heb nu noten, kaas en makreel opgenomen maar ik wil eigenlijk iets anders nemen voor de makreel (moet ook een beetje rekening houden met de medemens (Stinkt)).
Nog iemand ideeën om makkelijk aan goede vetten te komen (geen lijnzaad)?

En wat raden jullie aan mbt de zuivel? Ik drink nu nog melk dus dat wordt al minder. Maar er zit nu nog wel zuivel in de morgen (melk bij brinta) en avond (kwark).

Verder nog tips of opmerkingen?
Ik hoor het graag.

Ik hanteer VVM x3 voor eiwitten en VVM x1,5 voor vetten, rest aangevuld met koolhydraten.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Eieren! :)

Opties voor vetten:
Zalm (gerookt of gewoon), tonijn in olie, Eieren, Avocado, pinda's los eten (gezien je pindakaas los eten geen optie vind), neem die 2 x zuivel volle zuivel, olijfolie (kan je ook door je zuivel doen bij je ontbijt), pesto, pure chocolade etc.

• Topic Starter Topic Starter

Zitten al 3 eieren in per dag en dat is voor mij wel een beetje de max. Maar bedankt voor het meedenken!

Opties voor vetten:
Zalm (gerookt of gewoon), tonijn in olie, Eieren, Avocado, pinda's los eten (gezien je pindakaas los eten geen optie vind), neem die 2 x zuivel volle zuivel, olijfolie (kan je ook door je zuivel doen bij je ontbijt), pesto, pure chocolade etc.

Top, bedankt!
Tonijn in olie en olijfolie/zonnebloemolie door de rijst en misschien ook volle zuivel ga ik zeker proberen!

Terug
Naar boven