XXL Nutrition

Mening over mijn lichaam

Insta

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey DBBers

Ik zou graag willen dat jullie even je mening over mijn lichaam op dit moment geven
ben aan het cutten stats zijn
16 jaar oud
183cm
71kg
10-11% lichaamsvet
en train 3 jaar waarvan 1 met voedingsschema en bij sportschool en 1e 2 jaar thuis met weinig equipment
en niet voedingsschema

op shouders zitten inderdaad heel heel erg veel littekens van het trainen maar ja I DONT GIVE A **** :D

012a.jpg

013a.jpg

015.jpg

016.jpg

017a.jpg

018.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt beter bulken ipv cutten, zou zonde zijn om nu te cutten.

• Topic Starter Topic Starter
kwil six pack XD en dan clean bulken

Ziet er toch al redelijk uit voor iemand die pas 1 jaar in een gym knalt.
Als je nu echt niet wilt bulken wacht dan tot de laatste zonnestraal deze zomer en begin gelijk met bulken.

doe ik ;)

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

alleen de laatste paar %lichaamsvet eraf en dan ben ik tevreden ;P

doe ik ;)

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

alleen de laatste paar %lichaamsvet eraf en dan ben ik tevreden ;P

Als je zelf tevreden bent is het goed toch.je doet het tenslotte voor jezelf!!

Was ik maar een x tevreden hahah

Als je zelf tevreden bent is het goed toch.je doet het tenslotte voor jezelf!!

Was ik maar een x tevreden hahah

kben pas helemaal tevreden als ik ripped as **** ben :P maar dat duurt nog paar jaartjes zeker als ik korps mariniers opleiding ga doen train ik al mijn spieren weg :S

eerst even een zonnebankje pakken:o

Verder netjes, clean bulk erin gooien

eerst even een zonnebankje pakken:o

Verder netjes, clean bulk erin gooien

komt ook door licht sta in natuurlijk licht geen shaduw niks ;P maar idd ben zeer bleek

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

weet iemand trouwens ook waarom ik wel steeds meer mijn buikspieren begin te zien maar die 71 kilo gaat niet lager ;P

Cutten heeft niet heel veel nut nee. Als je gewoon gaat cleanbulken zal je misschien 1% er bij pakken qua vet voor de zomer voorbij is en zal je er ook wat massa bij hebben, ben je dus groten en wordt je niet perce heel vet ofzo, daarna is het toch herfst en boeit t geen k*t :P

sixpack op 70kg 1m83 staat niet imo, ga eerst bulken naar de 80-85kg 14%vp oid voor je een keer aan cutten denkt.

Cutten heeft niet heel veel nut nee. Als je gewoon gaat cleanbulken zal je misschien 1% er bij pakken qua vet voor de zomer voorbij is en zal je er ook wat massa bij hebben, ben je dus groten en wordt je niet perce heel vet ofzo, daarna is het toch herfst en boeit t geen k*t :P

snap ik maar ik heb nu 10-11% lichaamsvet tot zomervakantie ga ik cutten en trainen als een gek dan heb ik ongeveer 8-9% in zomervakantie en dan ga ik clean bulken en blijf ik dat doen

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

en goeie reacties motiveren me ontzettend dus ;)

Ik zou inderdaad ook bulken. Toch kan het nog wel nog wel wat worden. Vreten en trainen.

sixpack op 70kg 1m83 staat niet imo, ga eerst bulken naar de 80-85kg 14%vp oid voor je een keer aan cutten denkt.

ok maar hoeveel kg moet ik dan aankomen per week/maand en waarom geen cleanbulk dan blijft lichaamsvet iets lager toch? en hoeveel kg zal ik zijn als ik na 85kg naar beneden cut 7-8%

Als je echt je voeding goed in orde hebt kan je ook een bulk erin gooien maar wel op dit vetpercentage blijven

Ik snap nog steeds niet waarom mensen zo graag een ''sixpack'' willen... een sixpack zonder massa ziet er toch niet uit.

Iemand die een beetje verstand heeft van voedingsschemas maken etc zou die even 5-10min vrij willen maken om mij even aan te sturen en te helpen met het in orde maken van mijn clean bulk schema?

Mijn borst groeit trouwens ook amper tot niet weet iemand waarom?
Dit is borst training A:
Incline dumbell press 4-5 set 10-12 reps
Flat dumbell press 4-5 sets 10-12 reps
incline flies 4-5 sets 12-15 reps
pec dec 4-5 sets 12-15 reps

Borst training B:
Incline barbell press 4-5 sets 10-12 reps
Flat barbell press 4-5 sets 10-12 reps
flat flies 4-5 sets 10-12 reps
cable cross overs 4-5 sets 10-12 reps

Terug
Naar boven