MuscleMeat

Mensen die zeggen resultaten van supplementen nep is!

evolutionary

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Hallo harde werkers,,

ik wou even mijn frustratie uitten :

Ik word vaak geconfronteerd, met : 'eiwitten?' 'dat is toch hetzelfde als anabolen' ?

Of mensen die zeggen dat het niet natuurlijk is. (terwijl ze wel shakes nemen voor een dieet om af te vallen?) hypocriet dus!

Ik heb geen zin om 1000 keer uit te legen hoe het zit, en dat je je eiwit ook wel met een deftig voedingsschema binnen kan krijgen, maar dat whey eiwit gewoon makkelijker is en sneller.

Ik ga nu langer als 1,5 jaar naar de sportschool 3-4 keer in de week.. ik werk er echt wel voor!! ik eet goed, en ja ik gebruik supplementen, maar je gewone voeding is veel belangrijker..

Dan kom je iemand tegen die zegt : is niet natuurlijk dat is nep enz!

Dan heb ik zoiets : Als je geen research heb gedaan, geef dan aub geen commentaar!!!!

Nu zit ik soms te denken : ' wat zou ik zeggen als er weer zoiets naar me toegegooid word ' ?

Iemand ervaringen ? Groeten

Hallo harde werkers,,

Ik word vaak geconfronteerd, met : 'eiwitten?' 'dat is toch hetzelfde als anabolen' ?

Of mensen die zeggen dat het niet natuurlijk is. (terwijl ze wel shakes nemen voor een dieet om af te vallen?) hypocriet dus!

Ik heb geen zin om 1000 keer uit te legen hoe het zit, en dat je je eiwit ook wel met een deftig voedingsschema binnen kan krijgen, maar dat whey eiwit gewoon makkelijker is en sneller.

Ik ga nu langer als 1,5 jaar naar de sportschool 3-4 keer in de week.. ik werk er echt wel voor!! ik eet goed, en ja ik gebruik supplementen, maar je gewone voeding is veel belangrijker..

Dan heb ik zoiets : Als je geen research heb gedaan, geef dan aub geen commentaar!!!!

Nu zit ik soms te denken : ' wat zou ik zeggen als er weer zoiets naar me toegegooid word ' ?

Ik schrijf het allemaal in me dagboek, maar dit kan ook.

srs; ik ga nooit in op die "risico" onderwerpen en ik vertel een niet-sporter al helemaal niet uit mezelf dat ik proteine shakes neem want dan komt daarna de vraag of ik ook wel eens een creatine "kuurtje" neem.
Als je het er toch over moet hebben dan 6 kleine maaltijden, complexe carbs enzo.

Haterz gonna hate I keep drinking my shake brah!

Gewoon in tranen uitbarsten waarna je toegeeft dat je niet naturel meer bent en enorme spijt hebt maar niet meer terug kunt.

Hallo harde werkers,,

" De eerste die groter is dan mij en eiwitten gelijksteld met steroiden moet ik nog tegen komen" en dan een lekkere Biceps flex in zijn gezicht, liefst met een zelfvoldane smile.

Een chick waarmee het lekker gaat en die er dan achter komt dat je potjes poeder hebt staan en dan flipt, dat is pas k*t!

Gewoon glimlachen om hun onnozelheid Niet over gaan discussiëren.

Een chick waarmee het lekker gaat en die er dan achter komt dat je potjes poeder hebt staan en dan flipt, dat is pas k*t!

ahahaha!!!!! fur real ? me need details cuz this seems funny as hell

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 00:12 ----------

Gewoon glimlachen om hun onnozelheid Niet over gaan discussiëren.
blijft moeilijk als je van jouw vrouwlijke collega de opmerking krijgt " kan je niet zonder je shakes ofzo, mijn vriend werkt in de logistiek en is net zo sterk alls jou alleen hij lijkt niet breed want hij zit niet aan die troep" :(

Laatst bewerkt:
Gewoon met een mes op haar gaan insteken, dan is ze wel stil.

Gooi een kaars

Hahaha crazygoat!:p

OT: TS, man up...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

blijft moeilijk als je van jouw vrouwlijke collega de opmerking krijgt " kan je niet zonder je shakes ofzo, mijn vriend werkt in de logistiek en is net zo sterk alls jou alleen hij lijkt niet breed want hij zit niet aan die troep" :(

Hoezo moeilijk om vrouwlijke collega's uit te lachen ?
Nou goed voor hem toch, wat deadlift hij eigenlijk ?

Ach sups is toevoeging aan de voeding. Gewoon niet op ingaan 9/10 keren weten ze niet wat het is en zijn ze jaloers. Het zijn echt geen wondermiddelen, het is hetzelfde als een bak kwark. komop man!

Hallo harde werkers,,

Boeie, wat kan jou het schelen? Doe lekker je eigen ding!

Lekker doen wat voor jou goed voelt, als jij ervoor gaat zijn supplementen enigzins een must. Eten tot je voldoende binnen hebt is moeilijk en supplementen zijn er om je te ondersteunen.

Mensen die zich afvragen of je roids gebruikt of een veelvoud aan supplementen moet je maar zien als een compliment. Blijkbaar heeft het dan toch zin en zien mensen 'iets' aan je waar ze nieuwsgierig van worden (oftewel het zelf ook wel zouden willen, al zeggen ze of laten ze vaak blijken van niet).

Succes

OP is a phaggot

die mensen zijn gewoon dumb as phuck, dat is niet jouw fout of probleem dus laat ze maar lekker.

Als dat mij zou overkomen zou ik een topic op DBB starten.

Het zijn voedingssupplementen he dus het ondersteunt je voeding. Het is hetzelfde als vitaminepillen. Eiwitten uit een potje zijn nep maar die uit melk zijn echt haha

ahahaha!!!!! fur real ? me need details cuz this seems funny as hell

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 00:12 ----------

Nu hangt het vaak af van de manier waar op je iets zegt. Veel mensen hebben geen flauw idee wat macronutrienten uberhaut doen.

Behalve dat, je bent niemand wat verplicht om wat te vertellen.:)

Terug
Naar boven