MuscleMeat

Mensen die zeggen resultaten van supplementen nep is!

Ik snap de TS wel een beetje, ik ga zelf namelijk ook niet te koop lopen met al m'n poedertjes. :P

Puur om het feit dat mensen niet weten wat het is en wat het doet. En ik kan me heel goed voorstellen, dat als je net een nieuwe vriendin hebt en die ziet al die poedertjes, dat ze best geïntimideerd kan zijn.

En de meesten aan wie je dat dan wil uitleggen interesseert het ook niet eens en trekken alsnog hun eigen conclusies. Dus beter gewoon voor jezelf houden. :)

" De eerste die groter is dan mij en eiwitten gelijksteld met steroiden moet ik nog tegen komen" en dan een lekkere Biceps flex in zijn gezicht, liefst met een zelfvoldane smile.

+1

en gewoon een vieze glimlach op blijven zetten en overdreven zelfverzekerd omdraaien en verder gaan.

Zulke lui doe ik niet eens moeite voor. Laatst ook een gastje dat bang was voor creatine gebruik..... of dat zijn lichaam niet van het padje af zet.

zegt de instructeur: weet wat je doet als je aan creatine begint, en gebruik het gewoon nooit langer dan 6 weken!

:rolleyes::D

huil maar jongetje, ze menen het niet

Ik krijg nooit commentaar, maar als ik dat krijg begin ik over hun dikke buik, dan zijn ze stil.

Ik heb nog nooit iemand gekend die dacht dat whey shakes anabolen zijn. Volgens mij heb je dan ECHT domme mensen in je omgeving.

Is van ijsberenvlees en eigen kwak vreten schijnt ook goed te zijn..

ik zeg meestal als je er niks over weet kan je beter zwijgen. Je zal jezelf er misschien niet populair meemaken maarja

Terug
Naar boven