MuscleMeat

Merciless Tide

• Topic Starter Topic Starter
Terecht dat je trots bent, je gaat goed! Bench gaat ook echt goed nu. :)
Thanks ! heb nog niet het gevoel dat het effect bijna is uitgewerkt. :D Maar ga alsnog mn eten proberen op te schroeven zodat ik ook hard op de assistance kan gaan.

Dat inderdaad.
Trainen op gevoel is lekker, maar schema is niet voor niks gemaakt: dus goed strikt doen wat nodig is.

Ja klopt, zeker op de vrijdag heb ik dan 6 setjes voor de hoofdoefeningen gedaan en heb ik echt totaal geen zin meer in iets anders. Maarja zoals ik hierboven als zei.. mn eten wat opschroeven zodat ik hopelijk wat meer energie blijf houden voor de andere dingen ernaast.

Heb trouwens wel een ambitieus doel gesteld voor 1 augustus.. namelijk een totaal van 450 op squat, bench en deadlift.. in principe zou ik nu op 325 moeten zitten dus nog genoeg werk aan de winkel. Kan trouwens ook niet wachten op m'n homegym.. over 3 maanden precies loopt m'n abbo bij de sportschool af dus moet ik hier thuis het een en ander hebben staan :)

Laatst bewerkt:
Heb ook besloten om weer echt strict met de assistance te worden omdat ik dat altijd vrij verwaarloosde, dit betekend dat ik weer gericht abs ga trainen en ook regelmatig chinnen en de armpjes volgillen.

verstandig dus

Squat
5x50
5x65
5x75
5x90
5x105 PR

Benchpress
5x35
5x40
5x50
5x60
5x70 PR

Barbell Row
5x35
5x40
5x50
5x60
5x70 PR

HyperEXTENSION
2x12xBW+10kg

Cable Side bends
2x10-14x??
Voelde erg lekker die sidebends.. ga ik vaker doen, vreselijk zwaar is ook nog het lekkerst :D

Al met al belachelijk lekkere training !

belachelijk lekkere training man!

jahjah - netjes

K*ttraining vandaag
Eerst ging ik wegen.. in 2 maanden wel 3kg aangekomen maar toch minder als ik verwacht had.
Had er dus al de pest in.. vervolgens zaten m'n heup en rug vast dus 10 minuten op de grond liggen rollen om dat los te krijgen.

Deadlift
5x60 gloeiend zwaar dus 70 overgeslagen meteen naar 80
2x80 loeizwaar
1x90
5x112,5 PR maar met ongelofelijk veel strainen, wel PL verantwoord dus geen gehitch ofzo.

MP
5x25
5x30
5x35
2x42,5 toen ging het licht uit.. zakte in elkaar, snel opgestaan.. slokje water genomen en nog 3 reps eruitgeperst, twijfelde of ik het wel als 5 reps in totaal kon tellen dus nog 2 erachteraan gedaan.
Dus het is 5/7x42,5

In totaal +- 20 chins
Heavy cable side bends

Stretchen en naar huisje

Meer eten jongen ;)

Ik vind het nogal weinig fruit, en m'n gevoel zegt dat dit krap aan 3 maaltijden waren?

Ik vind het nogal weinig fruit, en m'n gevoel zegt dat dit krap aan 3 maaltijden waren?

Ja klopt.. neem zelden fruit, neem altijd alleen multivitamine uit een potje.
Voor mijn doen is dit veel eten, normaal eet ik er ook nog wel een boterham of 8 bij.. maar dan is de kwark naar 500gram verlaagd ipv 1250gram

3kg in 2 maanden is gewoon goed, dat is 18kg in een jaar apenkop

Ewa - van het weekend ivm werk geen mogelijkheid om gym te bezoeken + volgende week deload.

Vandaag rustig wat gerommeld

DB schoulder press
3x8x18kg

DB row
3x20x20kg

DB curl
1x20x10kg

Incline CGBP
2x8x40kg

Wat planks.

Rustig aan dus

Vandaag stond deload op het programma maarja

Hele smalle squat
15x60
12x80
10x80
5x80
Helemaal leeg en opgepompt poten

Pushpress
8x40
5x55 PR
3x55
5x50
Wat met techniek lopen kloten.. heb nu het idee dat ik de volgende keer veel progressie ga maken qua techniek

DB rows
20x24kg
15x30kg
8x40kg PR - zwaardere dumbbells zijn er niet

Wat lopen kloten met blaststraps en weer naar huus :)
oa. planks, pushups, armen en bovenrug gedaan ermee

Wilde vandaag deloaden @ die ewa
Mensen maakten me gek.. dat moeten ze niet doen

Squat
10x60
5x60
5x80
5x100
1x110 PR
3x120 PR
1x130 PR

Sumo deadlift op reps
15x80
9x90 gripfail

Leg extension SS benchpress
61kg - 50kg
61kg - 50kg
61kg - 50kg

Allebei steeds zo'n 10 reps

Leg press even tussendoor
6xFullstack PR - kijkende @ damn hot oestrogeen @ crosstrainer - afgeleid

Wat cable hammer curls en tropopin cable extension

Stretchen en naar huis

:gay:

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Beest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:eek: Lennart! Je squat!

Sweet! Wát een PR's op je squat!
...dus als er damn hot oestrogeen voorbijkomt ga je PR's legpressen?

:D

Thanks allemaal, was nieteens all-out maar kon geen spanning meer houden.. nog wel kracht over maar stond niet stevig. Ga er deze periode hard aan werken door boxsquats en gerichte core-oefeningen.. hoop ik over een maand of 2 richting de 150 te zitten.

Terug
Naar boven