XXL Nutrition

Merciless Tide

En? Heeft het geholpen?

Jij ook fijne dagen!

Ik vermeld even dat Lennart010 gebanned is.. :o

Weet niet wanneer hij terug zal zijn.

Lennart what happend?

hij is terug en heeft veel kracht verloren en bw gedropt, vetpercentage wel gestegen.

• Topic Starter Topic Starter
hij is terug en heeft veel kracht verloren en bw gedropt, vetpercentage wel gestegen.

Idd.. gisteren laten meten, 108kg bij 27% BW
Squat: 5x50 Bench: 3x45 Deadlift: 57.5
Blijven knallen :)

Nee effe alle gekheid op een stokje, ik zit nu in week 8 van Bill Starr.. zet elke training pr's, blijf dit programma doen totdat de pr's stoppen.

Laatst bewerkt:
ik mis de updates, het commentaar en de discussies! :sad:

Zal af en toe wat posten, heb geen tijd om steeds alle logjes af te gaan en 3x per week te gaan posten enz. enz.

1e training bill starr was
SQ: 5x87.5
BP: 5x50
Row: 5x47,5

Morgen moet ik
SQ: 5x97,5
BP: 5x65
Row: 5x65

Deadlift en OH moet ik woensdag doen, respectievelijk 5x102,5 en 5x40 :)

Knap dat je alles gehaald hebt! Je hebt zeker je 1rms vrij laag ingeschat bij het invullen van het schema?

Knap dat je alles gehaald hebt! Je hebt zeker je 1rms vrij laag ingeschat bij het invullen van het schema?

Jup.. heb ondertussen ook wel wat bijgesteld hoor, squat moet ik echt mn dagen voor hebben hoor.. vandaag was het weer helemaal niks, die vangers zijn ook al 2 weken kapot dus je squat altijd zonder veiligheid :o

Jup.. heb ondertussen ook wel wat bijgesteld hoor, squat moet ik echt mn dagen voor hebben hoor.. vandaag was het weer helemaal niks, die vangers zijn ook al 2 weken kapot dus je squat altijd zonder veiligheid :o

Gewoon gooien met die barbell dus! :D

Hhaha heb mn abbo bij de gym dan wel opgezegd maar wil de laatste weken wel zeikvrij doorkomen :) healthcenter enz. enz.

Is hun fout, en droppen kan niet zoveel kwaad op de grond buiten een beetje herrie.

Terug
Naar boven