AndroidHealthClinic

merendeel forum niet eens bbr?

Bezoekers in dit topic

stelletje klootzakken.
 
ik heb een redelijk lekkere (karma)staaf, ben niet 1 van de dunste qua vet%, en ben van nature een echte PL-er !!

PL = Pleuris Lifter ;)
 
welkom op het dbb forum where everyone is a doktor
 
Oke, wel jammer dat niet op 1 of adere manier aan iemand zijn "status" is te zien wat voor fysiek er werkelijk achter de naam schuilt.
Bijvoorbeeld iemand met een zelf verzonnen naam en status "huge freak" met een ongelooflijke balk karma, of zelfs karma pimp.
Kan je volledig gaan vertrouwen en elke advies voor waarnemen en serieus de fout in gaan. Vooral voor beginnende bbrs lijkt me dit een probleem.




Eindelijk gerechtigheid ... het is wel zo .
Iemand die zijn best doet met zijn prestaties en en doelen word door mensen met totaal geen mabities overtroffen door spamklojo`s en klodettes ...
 
Oke, wel jammer dat niet op 1 of adere manier aan iemand zijn "status" is te zien wat voor fysiek er werkelijk achter de naam schuilt.
Bijvoorbeeld iemand met een zelf verzonnen naam en status "huge freak" met een ongelooflijke balk karma, of zelfs karma pimp.
Kan je volledig gaan vertrouwen en elke advies voor waarnemen en serieus de fout in gaan. Vooral voor beginnende bbrs lijkt me dit een probleem.

kan je wel...dat noemen ze GALLERY :D

ik vind dat iedereen verplicht een foto moet posten :D
wie stemt voor! :D
 
ik ben 23 kleine 2 meter en weeg 103 kilo, genoeg werk nog te doen dus ;)
Yup. De anorexia is overwonnen, nu verder bouwen! ;)

Lachen dat je jezelf met deze bouw al tot de meer "hardcore" mensen lijkt te rekenen. :) Als formaat het enige criterium zou zijn, dan wist ik alles. Feit is, dat het voor mij en sommige anderen hier gewoon erg makkelijk is om te gainen. Dat is gewoon iets genetisch. Zou mijn woord daarom zwaarder moeten tellen? Ik luister gewoon naar kundig advies van mensen die veel kleiner zijn -- maar die hard voor hun massa hebben moeten werken. Die weten over het algemeen meer dan een genetisch bevoordeelde trainee.
 
Hoi.

Kom net binnenvallen in dit topic. Heb ik een rel gemist of valt er niets leuks terug te lezen?
 
Niks aan de hand J, gewoon een slotje erop en wat bans uitdelen:thumbup:
 
Ik heb me alleen ingeschreven voor het geile hanehok. Ik kwam er later pas achter dat de site ook over body building gaat.
 
Een mooi voorbeeld lijkt mee ook big cat, iemand die zo fokking veel tijd steekt om uit te zoeken hoe die hele theorie in elkaar steekt dat er niet eens tijd meer is om te trainen, reken maar dat die rakker weet waar die over praat.

Verder heb ik ook een dikke staaf, maar om daar nou een foto van te posten..
 
Als je mij ziet denk je ook niet dat ik bodybuilder ben. Ik ben gewoon een ecto, maar heb wel aardig wat kennis over de sport.

Dus dit slaat nergens op.
 
Een mooi voorbeeld lijkt mee ook big cat, iemand die zo fokking veel tijd steekt om uit te zoeken hoe die hele theorie in elkaar steekt dat er niet eens tijd meer is om te trainen, reken maar dat die rakker weet waar die over praat.



Hahahahaha.....yeah right.:rolleyes:
 
Hey testo ouwe pikketrekker, waarom was je nou weg? D. en ik hadden net een enerverend gesprek over God & de Wereld, en jij bent er niet bij. :(
Volgens lag je gewoon weer stomdronken k.o. onder je bureau. Net als na de bbq meet, daar was je ook al straalbezopen op de msn, daar liet je me in de steek omdat je nog persé wilde stappen, het was goddomme al 3 uur snachts man. volgens mij ontwijk je me gewoon. :(
 
ja ja de "city of lust" is dat waar mwbi woont?
 
Back
Naar boven